Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 190d differ? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: MB 190d differ? (/showthread.php?tid=11423)



MB 190d differ? - oliver330 - 02-02-2009

Tere
Küsimus oleks selline, et kas 2,0d ja 2,0b difritel on mingi erinevus või võib bensuka oma dislale alla panna?


RE: MB 190d differ? - hannes_s - 02-02-2009

mul oli näiteks 1.8 bensuka oma 20 diislil all. kõik toimis igatahes.


RE: MB 190d differ? - oliver330 - 03-02-2009

Siis peaks kahese oma käima küll, mis hinnaga neid müüakse ega ei oska öelda?


RE: MB 190d differ? - Lõoke - 03-02-2009

oliver330 Kirjutas:Siis peaks kahese oma käima küll, mis hinnaga neid müüakse ega ei oska öelda?

Arvan ,et minult saaksid umbes 500.- ilma lukuta.Ega sa ülekande arvu oska öelda?


RE: MB 190d differ? - R129 - 03-02-2009

OT: Mida kõike Lõokese garaaž endas ei peida - krt ma isegi väntvõlli eest kast õlut veel sees Rolleyes


RE: MB 190d differ? - hents99 - 03-02-2009

R129 Kirjutas:OT: Mida kõike Lõokese garaaž endas ei peida - krt ma isegi väntvõlli eest kast õlut veel sees Rolleyes

OT on. Ja Lõokesel käib äri veidi teistmoodi. Mina tasusin difri eest 10-liitri viinaga.
OT off

Tegelikult pole üldse tähtis, mis mootoriga auto on(ülekanne sõltub veel käigukastist). Tähtis on ülekanne ja difri tüüp (kas on ASD/ABS või ABS või ilma nendeta)

Mul ka 1.8 differ vedeleb Tartu ligidal. 3.47 ülekanne ja ilma "lisadeta".


RE: MB 190d differ? - oliver330 - 03-02-2009

kast on 4käiguline auto on 84a. väljalase ja abs i tal pole või mida iganes need lühendid tähendavad. Aga kus ma selle ülekande arvu leian või kuidas ma seda vaadata saanIcon_question[/color]


RE: MB 190d differ? - hents99 - 03-02-2009

Kui auto alt vaatad difrit tagakaane poolt, siis jääb ülekande number paremale alla nurka, ilmselt pead puhastamisega kõvasti vaeva nägema.
Kusagil netis oli ka tabel, mis ülekanded on mis mootoriga ja käigukastiga mudelitel.


RE: MB 190d differ? - oliver330 - 03-02-2009

Suur tänuIcon_smile aga ega täpsemalt ei oska öelda kus seda tabelit leidaIcon_question


RE: MB 190d differ? - TõnisL - 09-01-2014

Küsiks sellise küsimuse, et kas ATM ja manuaalkastil on erinev ülekande arv. Plaan oleks 200D ATM Differ panna 190D manuaali alla. On sel mõttel jumet, või peaks ikka manuaalkastiga 190d alt diffri otsima ?


RE: MB 190d differ? - hannes_s - 09-01-2014

ATM-i neljas käik(ehk viimane) on ülekandega 1:1
Neljasel manuaalkastil samuti neljas käik ülekandega 1:1
Siiski pole ka nendel reduktorit ülekanded samad, aga erinevus pole just märgatav.

Kui sul viiene manuaalkast, siis soovitaks ikka õige ülekandega reduktorit.


RE: MB 190d differ? - Sm. Västrik - 09-01-2014

Tere,

Ülekandearv on kahtlemata väga huvitav teema.
MB ülekandearvu (ja üldse ülekandearvude) vaatamiseks on hea lehekülg see:
http://wiki.mercedes-benz-classic.com/index.php/Kategorie:W201

Vali vastava mudeli juures:
saksa keeles "Getriebe & Fahrleistungen"
inglise keeles "Transmission & Performance"

Ning vaata sealt saksa keeles:
"Getriebeübersetzung" (käikude ülekandearvud)
"Achsantriebsübersetzung" (koguülekandearv)

või inglise keeles vastavalt:
"Gear ratios"
"Final drive ratio"

Kui Sul on 4-käiguline nö I-seeria 2-liitrine diisel, siis Su auto viimase käigu ülekanne on 1.0 ja koguülekanne (http://bit.ly/19g8YAY):
3.23

Sama ajastu 190 ning 190 E 2.0 ülekandearv viimasel käigul on samuti 1.0 ning koguülekanne (http://bit.ly/1aKgBKV):
3.23

Seega on reduktor (vähemalt kiiruse osas) nendel põlvkondadel nii 2-liitrisel bensukal kui diislil täpselt sama.

Alates 1988. aasta mudeliuuendusest, tuleb välja, tagasild muutus, sest 4-käigulise 2-liitrise bensiiniauto viimane käik on endiselt 1.0 ülekandega, kuid ülekandearv on (http://bit.ly/1cRTcHm):
3.46

Üllataval kombel aga muutus see 1991. aastal tagasi ning edaspidi on jälle 4-käigulise auto ülekandearv 1.0 kõrgeima käigu korral (http://bit.ly/1cRTMF8):
3.23

See vahepeal olnud 3.46 on sama, mis 1.8-liitrise 4-käigulise auto puhul. 1.8 5-käigulisel on ülekandearv 3.64.

Arve uskudes näib üldjoontes, et 4-käigulise ATM reduktori ülekanne peaks olema täpselt 4-käigulise manuaali omaga esimese põlvkonna autodel sama (3.23).
Taksodeks ehitatud 4-käigulistel automaat autodel oli ülekanne samal ajal 3.27 (http://bit.ly/1lFcZlp).

Seega tasub lisaks käigukastile natuke silmas pidada ka auto valmistamisaastat, aga ka seda, kas auto on taksoks ehitatud või mitte (tõenäoliselt Eestisse jõudnud autod seda üldiselt ei ole).

Ühesõnaga, kogu pikka ja segast juttu kokku võttes peaksid leidma reduktori autolt, mille ülekandearv on 3.23, et saada enda auto originaalkäitumine.

Parimate soovidega,

Tauno


RE: MB 190d differ? - python - 09-01-2014

lihtne tabel w201 diffri ülekande suuruste kohta:
http://www.baureihe201.de/W201/technik.htm