Postitused: 87
Teemad: 12
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Tere, autoks siis 300-24 ce 1989. Mure siis selline, et kütusekulu liiga suur. Ennem võttis 20-25 sajale, siis läksin Tartus Aini juurde diagnostikasse ja tuli välja, et segu liialt rikas. Ain timmis asjad korda ja kütusekulu langeski. Ülejäänud mootor pidi korras olema Aini arvates. Kuid kulu ikkagi natuke kõrge. Nimelt sõitsin linnas 220km ja maanteel 140 km, seega kokku 360 km ja benakulu oli 54 liitrit. Seega kulu oli 15. Aga kas mitte ei peaks 100 % linnas sõites olema see 15? Maanteel kuskil 9. Sõidustiil oli võimalikult ökonoomne. Peale seda sõitsin 120 km ja kulu oli 14,7(muidugi nii väike läbisõit ei anna kuigi õiget tulemust), kusjuures sinna sisse kuulus veel natuke paarutamist parkimisplatsil lumega.Seega minu arvamus on, et asi natuke nihu. Võibolla tahan sellelt suurelt mootorilt (ja veel automaadilt) liialt head tulemust? Kui ikkagi see kulu liiast suur, siis äkki on kellegil kogemusi selle mootoriga, et mis vigasid kontrollida? Ei tahaks autost loobuda(kui ikkagi midagi hullu lahti):S.
Postitused: 87
Teemad: 12
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
ahjaa, see kütusekulu seier jääb linnas sõites tihti poole peale(kast spordi peal) pideva kiiruse hoidmiseks. Kui aga natuke jalga tõsta(kiirus ei lange) siis seier kukub ilusti ära.Ühesõnaga, kaasi pedaalil on nagu niiöelda surnud olek, kus kütusekulu suur, aga minekut ega midagi pole. Muidugi iseasi, kui täpne see seier on.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
alustada võiksid lambdaanduri kontrollimisest. normaalne kulu on sellel mootoril 9-16
Postitused: 87
Teemad: 12
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
lambda vahetatud umbes nädal kaks tagasi.
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
09-03-2008, 09:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2008, 09:35 PM ja muutjaks oli tank.)
Linnas 14-15 ja maanteel 10-12l/100km peale ongi r6 ja 3.0 atm kastiga 20 aastat vana auto kütusekulu.Sellest alla just suurt ei saagi.Nii lihtsalt ongi.Vana suur Mercedes-Benz EI OLE ÖKOPILL.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
tank Kirjutas:ja maanteel 10-12l/100km korras mootoril on 8-10. vähemalt minu autoga ca 700km ring oli nii olenevalt siis korrast ja möödasõitudest.
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
marek Kirjutas:tank Kirjutas:ja maanteel 10-12l/100km korras mootoril on 8-10. vähemalt minu autoga ca 700km ring oli nii olenevalt siis korrast ja möödasõitudest.
Jah seda küll.Aga vana tüübi 4k automaatkastiga on maanteel pöörded juba 3000 lähedal ja alla 10 on suht raske.Ise tavaliselt üksi pikki otsi ei sõida ja autu rahvast ning kola silmini täis-siis tuleb 11-12l/100km peale maanteel ära.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 87
Teemad: 12
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
varem olen selle autoga sõitnud trassil 8-9 vahepeal. arvan siiski, et see kulu mis hetkel, on liialt suur. Midagi ikkagi on viltu. Täna käisin ülevaatusel heitgaase mõõtmas ja kõik paigast ära. lambda uus ja kat uus. summutis lasin kah kõik augud ära parandada(peale seda läksid heitgaasid hullemaks )
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
See jetronic süsteem on väga tundlik igasuguse kulumise suhtes. Tegureid on niivõrd palju, kõik sõltub kõigest. Ahelas üks asi veidi kulunud, siis ajab kogu süsteemi sassi.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
300-24 Kirjutas:varem olen selle autoga sõitnud trassil 8-9 vahepeal. arvan siiski, et see kulu mis hetkel, on liialt suur. Midagi ikkagi on viltu. täpselt, nii oli ka minu 300E-24'l. kas veermik korras? just pidurid ja laagrid? äkki mõni pidur peal või laager liiga kinni keeratud. samuti ka õhu- ja bensufilter?
Postitused: 87
Teemad: 12
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
täna käisin aini juures jälle ära. vaatas uuesti üle ja arvab nüüd et võibolla aju õhtul(autol mitte mul ). Et kontrollis ja pidi vahest juhtima asju ja vahest üldse mitte . Dia-sse sain kah aja kirja, et homme vaatavad aju üle, et äkki külmjoode seal sees või mis iganes. hea oleks, kui saaks teise aju, mida proovida aini juures. siis saaks oma vastused kätte selle aju osas.
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Vana bensukas on kord juba selline,üks päev 15,teine päev 12l/100km kohta.Kulu suht kõikuv-pole sellist stabiilsust.Ses suhtes vana disla on stabiilsema kuluga.Tõesti,tegureid on väga palju.
Sul küünlad,juhtmed,jagaja,rootor,jne....on ikka vahetatud,isegi õhufilter on suht tähtis tegur.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 87
Teemad: 12
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
käisin täna siis aju ja selle kõrval üht jublakat( selline kandiline piklik, mingi küttekulu komutaator vist) kontrollimas. Tartus DIA-s muideks. aju ei saadud lahti, kuna kinni roostetanud ja kommutaator oli külmjooteid täis. Kontrollisid aju tööd ja ütlesid, et korras( aju ja kommutaator). Tühikäigu segu on ikkagi rikas nende arvates. Arvasid, et "mingi pihusti kuseb". Samas Ain ütles, et pihustid kõik töötavad normaalselt. Nüüd võta kinni kellel õigus. Kuidas saab seda kontrollida, et kas nad töötavad? Dia arvamus oli muidu, et nii vana auto juba, et kõik nii kulunud, et loota polegi paremat enam. Ma ise küll ei arvaks et w124-ad juba oma aja ära elanud.
Nüüd olleks vaja kuskilt saada tunniks-kaheks sobilikku aju sellele autole, et Ain saaks kontrollida, kas aju on mersul läbi või ei. oskab selles suhtes keegi aidata?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
äkki on odavam osta teine mootor http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=201319 usun, et oled suure raha juba diagnosti pannud.
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
hannes_s Kirjutas:äkki on odavam osta teine mootor http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=201319 usun, et oled suure raha juba diagnosti pannud.
Mitte miski,kordan veelkord mitte miski ei garanteeri,et kui ühe vana mootori asemele pannakse teine vana mootor, kõik paremuse poole muutub.
To teemaalgataja-kui ikka plaan auto endale jätta,siis vaheta kahtlesed osad kõik uute vastu ära.R6 jupid peaks suht mõistliku hinnaga olema.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
|