Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde
#1
Tere,

Nimelt sai ostetud Ce 300 hiljuti ja vanast ajast seisab hoovis avariiline E430. Siit küsimus, et kas keegi teab öelda võimaluse kohta 1999 a punnsilm-doonorilt V8 ja käigukast CE 300-le peale tõsta? Kas tagasilla, amordid vms saaks ka osaliselt ümber tõsta?

Tänud ette!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#2
Lihtsam ja odavam oleks teine w210 kere osta!
Vasta
#3
Ega point polnudki vast W210 elustamine, pigem W124 ägedamaks muutmine.


Mina soovitaks asi ette võtta ja hakata vaikselt tegelema. Kättevõtmise asi, midagi keerulist vast pole. Raua ümberladumine pole üldse probleem. Elektriga võib natuke keerulisem olla, aga ei midagi ületamatut.


Viimati nägin ühte W201, millel oli 55 kompressor mootor peale pandud Smile
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
Hetkel ju mootori ja kasti juhtimiseks progeajud/juhtplokid laialt levinud seega ei pea ka originaal juhtmestiku vedamisega nii pead vaevama.... muidugi eelarve....
Vasta
#5
Kusjuures...täitsa korralik progeaju on näiteks odavam kui õhukulumõõtja ja progeaju puhul pole viimast vajagi.

Aga arvatavasti saab ka originaalajudega vabalt hakkama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
Tänud tagasiside eest!
Eks jah, eesmärk on ikka CE300-ga edasi lasta, millel vähe mõistlikum ja korralik mootor ning 5-ne kast.
Praeguse CE 300 (16L/100km) seisukorra põhjal võtaks V8 ca 2L vähem kütet ka ning minek oleks täitsa omast klasssist.
Eks hakkan tööde teostajaid otsima, kuna ise väga seda asja ei tunne. Rohkem nagu kontorirott, aga toredad sõidukid meeldivad vägaEusa_angel
On kellegi aimu tööde eeldatavamaksumuse kohta, kui rääkida ainult mootori, kasti ja muu sellega seonduva ümber tõstmisest?Icon_rolleyes
Kere on suht heas korras, sinna pole vaja väga ressurssi laduda.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#7
2k ja ülespoole töörahaks võid kindlasti arvestada. Odavamalt ilmselt ta käima ei hakka.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Esialgu siis läheb praegune mootor plokikaanetihendi jms vahetusse. Õlitilgad jõudsid kuskilt kaudu veesüsteemi ja kaane vahelt ka lekib.

V8 plaan jääb aga endiselt üles Eusa_angel
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#9
(25-03-2013, 05:49 PM)MarJ Kirjutas: Esialgu siis läheb praegune mootor plokikaanetihendi jms vahetusse.

Saabki mootor sellise hea turbo valmiduse Unibrow
Turbo
Vasta
#10
No nii.......

Hoodluses tehti 4 päeva tööd, kõik vajalikud tihendid said vahetatud, termostaat, uued ketitallad, ventika laagirpukk koos rihmarullikuga, rooliamort ja muidugi õlid uuesti jms pisemad vidinad.
Materjalid võtsin korralikud kvaliteetsed, mitte turul kõide odavamad. Kõik nagu väga toreEusa_angel

Laupäeval sain siis auto kätte, aga sõites oli aru saada, et autol õige jõud puudubEusa_think. Pööretel kuni 3tuhhi nagu oleks mingit käru vedanud järgi ja korra pedaali andes ei tahtnud käiku alla vahetada jneEusa_eh. Oli erinev (halvem) sõita igal juhul, kui enne tööde teostamist.
Noh, helistasin meistrile ja ta ültes, et ehk vajab veidi sissesõitmist. Mis seal siis ikka, sõitsin ülejäänud päeva rahulikult ja tegin maanteel ja linnas kokku sellise 80 km-se sõidu.
Pühapäeva hommikul planeerisin siis veidi pikemat trippi. Ajasin auto graaažist välja ja lasin maja ees mootri ilusti soojaks tiksuda. Sõitsin siis rahulikult 500m, panin suuna sisse ja keerasin asfalteeritud peateele, kuid sain sõita vaid 100m.....
.....Käis plaks, krrrrr ja auto suri välja. Käima enam ei läinud. Kutsusin puksiiri ja too viis siis masina samasse teenindusse tagasi. Täna hommikul selgus, et puruks läks mootori kett!!!CrybabyParanoid Nagu wtf?!?! Ikka suhteliselt lampi ilma erilise vajutamiseta.

Kas kellelgi teist võiks olla aimu, mille pärast kett pooleks võis minna? Ma ei suuda uskuda, et selle põhjus võis olla see, et minu auto on vana ja see võiski ühel päeval minna (hooldus vbl tuleb sellise ettekäändega välja, kui mootor vahetada tuleb)
Ma ei taha siinkohal küll endale mingit süüd võtta ja arvan, et tegemist ikka kokkupanemisel tehtud veaga vms-ga. Arvestades just seda, et teenindusest sõiduki kättesaamisel ei olnud sõiduk endise minekuga. Seda kinnitas ka meister ise, kui proovisõitu tegi. Kas võib olla, et panivad keti liiga pingule või milles võis probleem seisneda ja sellise tulemi põhjustada?

Olen mures, kuna vbl läheb üldse nüüd uut mootorit vaja, aga no kurat, mina selle eest ise maksta küll nüüd ei kavatse....

Palun tarkadel arutleda teemal.

Tänud ette!
Sain just lisainfot, et katki oli läinud alumine keti pinguti/rullik ja sellest ka järgnev asjade kulg...
no ma ei tea, kas see on päris nii, et kui mootori ülemine osa tehakse korda, siis hakkavad kohe alt midagi katki minema.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#11
Ketitaldade vahetamisel valed tööv6tted ketipinguti paigaldusel, lihtne...
having trouble having fun...
Vasta
#12
Tänud arvamuse eest!

Et see halvem edasiminek madalatel pööretel ja käikude mitte alla vahetumine saab olla ka tingitud just sellest?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#13
Vastuseks ketitaldade vahetamisel valdede töövõtete kohta ketipinguti paigaldusel öeldi, et töömehed ei puudutanud pinguteid taldade vahetamisel.
Siit ka küsimus, et kas oleks pidanud taldade vahetamisel ka pingutit kontrollima?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#14
Mul yks tuttav vahetas M104 otsakaant. Pani kokku tagasi, käivitas. K6ik töötas, kuigi mootor väheke lonkas. Pingutit paika keeras juba suht keerme algusest v6tmega...
Kuna pingutis 6li sees siis läheb kokku kyll, vaatamata kas kett paigas ilusti v6i mitte. T66tas kohapeal, s6itis. Kuni kilomeetri umbes ja kett puruks...
Tundub kuidagi sarnane sinu juhusega lihtsalt.
Aga ega selgeltnägija ei ole, pakkusin lihtsalt v6imaliku variandi Eusa_angel
Mb kett päris lambist ei lähe.
having trouble having fun...
Vasta
#15
Tänud igal juhul võimaliku versiooni eest!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#16
Päris kindlasti on remondimeeste viga, loomulikult keegi seda omaks ei võta ja miks peakski- tegu on 20 aastat vana masinaga ja on hea hämada et oli ennem juba õhtal. See vana mootori remont ongi selline jabur valdkond, mis on üüratult kallis, kulub kliendi jaoks tohutult töötunde, mille eest klient ei taha maksta ning vastutus ja risk on remontija jaoks väga suured- ent ometi ju töö vastu võetakse Eusa_doh ja kes kuidas tagantjärgi tõestab süüdlase?

Loodame et leiate omavahel mõistliku lahenduse.
Kusjuures ennist kui postitasid et viid auto remonti, siis mõtlesin et tuletan meelde riski seoses ketipingutiga, millega siin foorumlased ennemgi on jamanud ent miskipärast jäi postitamata.
Vasta
#17
Tänud info eest ja kahju muidugi, et ma nii värske liige siin foorumis ja et polnud jõudnud kõigega kurssi viia end eelnevalt.

Eks me püüa lahendust leida olukorrale.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#18
Kui plokikaane tihendit vahetati olen enam kui 100 protsenti kindel et pinguti paigaldati samamoodi nagu ta väljagi võeti. Ja see et kui 3000 poordeni polnud jõudu viitab samuti sellele. Ise lasin kunagi oma ce300 24v mootori samuti kokku. Nüüd lääb eluks ajaks meelde kuidas pinguti tagasi pannakse. Auto käitus täpselt samamoodi nagu sinul kui 3000 pöördeni jõudu polnud 250 km peale romonti ja katki ta läkski mul.
Naftapress.
Vasta
#19
See alumise ketipinguti rulliku purunemine on tagajärg, mitte p6hjus. P6hjus on ikka yleval pool.
Naljakas soovitus peale selliseid symptomeid veidi sisses6itu teha Eusa_angel
Kui nad oleksid ketitalla vahetuseks keti l6dvaks lasknud oleks ka vähem aega kulunud kui 4 päeva... Tegid vist summuti kaudu seda Unibrow
Alguses kirjutad et plokikaane tihend lekib, kas seda ei vahetatud siis ? Midagi ei klapi siin...
having trouble having fun...
Vasta
#20
Saime lõpuks selgust ja töömehed tunnistasid ka oma viga keti tagasi seadmiselThumbsup
Tänud abistajatele!

Uus kasutatud mootor läheb sel nädalal peale. Loodetavasti kõik saab tööle nagu vanasti ehk veel pareminigiEusa_angel

@itbilen - vahetati hunnik vidinaid k.a. plokikaanetihend. Täielikul lahtivõtmisel selgus, et kett lasti kuidagi nihkesse. Tänud igatahes!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  cl 500 w215 1999 a. esimesed udutuled maarekl 0 381 31-01-2023, 06:42 PM
Viimane postitus: maarekl
  1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" nostromo 39 23,847 04-06-2017, 02:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  C124 1992 kõigi lukkude vahetus (süütelukk + juhiuks + kõrvalistujauks + pagasiluuk)? nostromo 2 4,733 11-09-2016, 09:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  1992 C124 jahutusvedelik-üksköik milline vöi ainult punane? nostromo 3 3,769 02-09-2016, 09:36 AM
Viimane postitus: nostromo
  vajan abi SL 300 R129 1992 arcar 5 5,282 16-06-2016, 11:58 AM
Viimane postitus: arcar
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 10,505 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  1992 C124 prefacelift puldita võtmete asendamine facelift (93'-95) puldiga võtmetega? nostromo 0 1,904 18-04-2016, 11:06 PM
Viimane postitus: nostromo
  W208 CLK200 mootor tõrgub 1999.a. arcar 9 8,355 26-03-2015, 09:02 PM
Viimane postitus: arcar
  CE 300 132kw viskab soojalt pöörded kõrgemaks ja gaasi andes poob kinni MarJ 10 10,448 26-02-2015, 05:12 PM
Viimane postitus: MarJ
  ce 300 lambda anduri pistik suurjalg 1 2,770 04-11-2014, 05:37 PM
Viimane postitus: Lahekas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne