CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde (/showthread.php?tid=30830) Lehed:
1
2
|
CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 18-03-2013 Tere, Nimelt sai ostetud Ce 300 hiljuti ja vanast ajast seisab hoovis avariiline E430. Siit küsimus, et kas keegi teab öelda võimaluse kohta 1999 a punnsilm-doonorilt V8 ja käigukast CE 300-le peale tõsta? Kas tagasilla, amordid vms saaks ka osaliselt ümber tõsta? Tänud ette! RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - väikemees - 18-03-2013 Lihtsam ja odavam oleks teine w210 kere osta! RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - hents99 - 19-03-2013 Ega point polnudki vast W210 elustamine, pigem W124 ägedamaks muutmine. Mina soovitaks asi ette võtta ja hakata vaikselt tegelema. Kättevõtmise asi, midagi keerulist vast pole. Raua ümberladumine pole üldse probleem. Elektriga võib natuke keerulisem olla, aga ei midagi ületamatut. Viimati nägin ühte W201, millel oli 55 kompressor mootor peale pandud RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - hannes_s - 19-03-2013 Hetkel ju mootori ja kasti juhtimiseks progeajud/juhtplokid laialt levinud seega ei pea ka originaal juhtmestiku vedamisega nii pead vaevama.... muidugi eelarve.... RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - hents99 - 19-03-2013 Kusjuures...täitsa korralik progeaju on näiteks odavam kui õhukulumõõtja ja progeaju puhul pole viimast vajagi. Aga arvatavasti saab ka originaalajudega vabalt hakkama. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 19-03-2013 Tänud tagasiside eest! Eks jah, eesmärk on ikka CE300-ga edasi lasta, millel vähe mõistlikum ja korralik mootor ning 5-ne kast. Praeguse CE 300 (16L/100km) seisukorra põhjal võtaks V8 ca 2L vähem kütet ka ning minek oleks täitsa omast klasssist. Eks hakkan tööde teostajaid otsima, kuna ise väga seda asja ei tunne. Rohkem nagu kontorirott, aga toredad sõidukid meeldivad väga On kellegi aimu tööde eeldatavamaksumuse kohta, kui rääkida ainult mootori, kasti ja muu sellega seonduva ümber tõstmisest? Kere on suht heas korras, sinna pole vaja väga ressurssi laduda. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - hents99 - 21-03-2013 2k ja ülespoole töörahaks võid kindlasti arvestada. Odavamalt ilmselt ta käima ei hakka. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 25-03-2013 Esialgu siis läheb praegune mootor plokikaanetihendi jms vahetusse. Õlitilgad jõudsid kuskilt kaudu veesüsteemi ja kaane vahelt ka lekib. V8 plaan jääb aga endiselt üles RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - sm. pelle - 28-03-2013 (25-03-2013, 05:49 PM)MarJ Kirjutas: Esialgu siis läheb praegune mootor plokikaanetihendi jms vahetusse. Saabki mootor sellise hea turbo valmiduse RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 01-04-2013 No nii....... Hoodluses tehti 4 päeva tööd, kõik vajalikud tihendid said vahetatud, termostaat, uued ketitallad, ventika laagirpukk koos rihmarullikuga, rooliamort ja muidugi õlid uuesti jms pisemad vidinad. Materjalid võtsin korralikud kvaliteetsed, mitte turul kõide odavamad. Kõik nagu väga tore Laupäeval sain siis auto kätte, aga sõites oli aru saada, et autol õige jõud puudub. Pööretel kuni 3tuhhi nagu oleks mingit käru vedanud järgi ja korra pedaali andes ei tahtnud käiku alla vahetada jne. Oli erinev (halvem) sõita igal juhul, kui enne tööde teostamist. Noh, helistasin meistrile ja ta ültes, et ehk vajab veidi sissesõitmist. Mis seal siis ikka, sõitsin ülejäänud päeva rahulikult ja tegin maanteel ja linnas kokku sellise 80 km-se sõidu. Pühapäeva hommikul planeerisin siis veidi pikemat trippi. Ajasin auto graaažist välja ja lasin maja ees mootri ilusti soojaks tiksuda. Sõitsin siis rahulikult 500m, panin suuna sisse ja keerasin asfalteeritud peateele, kuid sain sõita vaid 100m..... .....Käis plaks, krrrrr ja auto suri välja. Käima enam ei läinud. Kutsusin puksiiri ja too viis siis masina samasse teenindusse tagasi. Täna hommikul selgus, et puruks läks mootori kett!!! Nagu wtf?!?! Ikka suhteliselt lampi ilma erilise vajutamiseta. Kas kellelgi teist võiks olla aimu, mille pärast kett pooleks võis minna? Ma ei suuda uskuda, et selle põhjus võis olla see, et minu auto on vana ja see võiski ühel päeval minna (hooldus vbl tuleb sellise ettekäändega välja, kui mootor vahetada tuleb) Ma ei taha siinkohal küll endale mingit süüd võtta ja arvan, et tegemist ikka kokkupanemisel tehtud veaga vms-ga. Arvestades just seda, et teenindusest sõiduki kättesaamisel ei olnud sõiduk endise minekuga. Seda kinnitas ka meister ise, kui proovisõitu tegi. Kas võib olla, et panivad keti liiga pingule või milles võis probleem seisneda ja sellise tulemi põhjustada? Olen mures, kuna vbl läheb üldse nüüd uut mootorit vaja, aga no kurat, mina selle eest ise maksta küll nüüd ei kavatse.... Palun tarkadel arutleda teemal. Tänud ette! Sain just lisainfot, et katki oli läinud alumine keti pinguti/rullik ja sellest ka järgnev asjade kulg... no ma ei tea, kas see on päris nii, et kui mootori ülemine osa tehakse korda, siis hakkavad kohe alt midagi katki minema. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - itbilen - 01-04-2013 Ketitaldade vahetamisel valed tööv6tted ketipinguti paigaldusel, lihtne... RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 01-04-2013 Tänud arvamuse eest! Et see halvem edasiminek madalatel pööretel ja käikude mitte alla vahetumine saab olla ka tingitud just sellest? RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 01-04-2013 Vastuseks ketitaldade vahetamisel valdede töövõtete kohta ketipinguti paigaldusel öeldi, et töömehed ei puudutanud pinguteid taldade vahetamisel. Siit ka küsimus, et kas oleks pidanud taldade vahetamisel ka pingutit kontrollima? RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - itbilen - 01-04-2013 Mul yks tuttav vahetas M104 otsakaant. Pani kokku tagasi, käivitas. K6ik töötas, kuigi mootor väheke lonkas. Pingutit paika keeras juba suht keerme algusest v6tmega... Kuna pingutis 6li sees siis läheb kokku kyll, vaatamata kas kett paigas ilusti v6i mitte. T66tas kohapeal, s6itis. Kuni kilomeetri umbes ja kett puruks... Tundub kuidagi sarnane sinu juhusega lihtsalt. Aga ega selgeltnägija ei ole, pakkusin lihtsalt v6imaliku variandi Mb kett päris lambist ei lähe. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 01-04-2013 Tänud igal juhul võimaliku versiooni eest! RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - hannes_s - 01-04-2013 Päris kindlasti on remondimeeste viga, loomulikult keegi seda omaks ei võta ja miks peakski- tegu on 20 aastat vana masinaga ja on hea hämada et oli ennem juba õhtal. See vana mootori remont ongi selline jabur valdkond, mis on üüratult kallis, kulub kliendi jaoks tohutult töötunde, mille eest klient ei taha maksta ning vastutus ja risk on remontija jaoks väga suured- ent ometi ju töö vastu võetakse ja kes kuidas tagantjärgi tõestab süüdlase? Loodame et leiate omavahel mõistliku lahenduse. Kusjuures ennist kui postitasid et viid auto remonti, siis mõtlesin et tuletan meelde riski seoses ketipingutiga, millega siin foorumlased ennemgi on jamanud ent miskipärast jäi postitamata. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 01-04-2013 Tänud info eest ja kahju muidugi, et ma nii värske liige siin foorumis ja et polnud jõudnud kõigega kurssi viia end eelnevalt. Eks me püüa lahendust leida olukorrale. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - arts24h - 01-04-2013 Kui plokikaane tihendit vahetati olen enam kui 100 protsenti kindel et pinguti paigaldati samamoodi nagu ta väljagi võeti. Ja see et kui 3000 poordeni polnud jõudu viitab samuti sellele. Ise lasin kunagi oma ce300 24v mootori samuti kokku. Nüüd lääb eluks ajaks meelde kuidas pinguti tagasi pannakse. Auto käitus täpselt samamoodi nagu sinul kui 3000 pöördeni jõudu polnud 250 km peale romonti ja katki ta läkski mul. RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - itbilen - 01-04-2013 See alumise ketipinguti rulliku purunemine on tagajärg, mitte p6hjus. P6hjus on ikka yleval pool. Naljakas soovitus peale selliseid symptomeid veidi sisses6itu teha Kui nad oleksid ketitalla vahetuseks keti l6dvaks lasknud oleks ka vähem aega kulunud kui 4 päeva... Tegid vist summuti kaudu seda Alguses kirjutad et plokikaane tihend lekib, kas seda ei vahetatud siis ? Midagi ei klapi siin... RE: CE 300 1992 ja doonor E430 1999 avantgarde - MarJ - 01-04-2013 Saime lõpuks selgust ja töömehed tunnistasid ka oma viga keti tagasi seadmisel Tänud abistajatele! Uus kasutatud mootor läheb sel nädalal peale. Loodetavasti kõik saab tööle nagu vanasti ehk veel pareminigi @itbilen - vahetati hunnik vidinaid k.a. plokikaanetihend. Täielikul lahtivõtmisel selgus, et kett lasti kuidagi nihkesse. Tänud igatahes! |