Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
22-01-2008, 11:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2008, 11:46 PM ja muutjaks oli djoll.)
oli siis täna selline juhtum,et hakkaasin sõitma ja sain mingi 400 m sõita kui auto järsku välja suri. ja enam käima ei läinud. sõber arvas kõrgsurvepump. kuid äkki kellelgi sama juhus olnud.
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
eDiCk Kirjutas:võib olla õhk süsteemis
huvitav, kuidas sai õhk keset sõitmist sinna sisse ja kui ongi siis,kas kellelgi on ka sellist infot.on sellel mootoril selline võimalus,et kui üks pihustitest läheb rikki v õhkvahele,siis ei tööta ükski pihusti. osadel elpihustitega mootoritel on selline jama küll.
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
23-01-2008, 06:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2008, 06:42 PM ja muutjaks oli ervg.)
lase pihustid üle kontrollida. mul oli sarnane teema diisliga kui pihustiotsad kulunud olid. pika punnitamise peale sai uuesti käima - natuke sõitsid siis uuesti sama jama
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ega siit foorumist sa sellise küsimuse peale õiget vastust ei saa. Mina käi ja vaata mida auto ise kirjutab - siis saab edasi mõelda.
Sest muidu on sama, et ema ütleb arstile et poisil põlv valutab - mis viga. Raske ju öelda.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
pihustiotsad ei lähe paugust läbi......sellise masina puhul peab kindla peale mesu õige diagnossi tegema.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
marko600 Kirjutas:pihustiotsad ei lähe paugust läbi......sellise masina puhul peab kindla peale mesu õige diagnossi tegema.
Pihustiots võib vabalt paugust läbi minna, mitte väga ammu meie seast üks kodanik sai seda tunda suhteliselt uue autoga.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
24-01-2008, 12:46 AM
njah käsin täna Mercedes-Benz esinduses.
jama väga imelik,kuna puudus paagil õhutus, siis tõmbas paagi kortsu. uus paak maksab 14 kilo:bash: arvan et paaki saab ka õhuga tagasi õigesse kujusse. keegi teab,kas baak tehtud metallis plastikust????
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Väga imelik.... mis põhjusel siis õhutustoru ei toimi? Kas laksu sinna tiiba saanud või miskit..... Kütusepaagikork maa keerata kui tee peale jääb, vähemalt Ladal mõikas kunagi ammu. Päris jõhkrat häält tegi korgi avamisel :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
CDI teema, pump nii võimas, et kui tuulutus umbe läheb, suudab vabalt paagi kortsu tõmmata....
Soovitatakse mõni lahtine ots isegi sellele jätta...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Jah see paagi teema on tuntud jama. G klassidel on ka suht õrn koht, sest tema õhutus on kuskil stange all pleki see (pisike auk).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
aga materiali kohta on kellegil infot. kas plekist v plastikust. aitaks ka see kui peenikese puuriga laseks korki väikse augu,aga paaki annaks komressoriga ka tagasi välja suruda. kus tal see kütusevõtukoht on, kui teenindusest öeldi,et ei saa kütust kätte,kuna paak kortsus ja sellest surigi auto välja.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
djoll Kirjutas:aga materiali kohta on kellegil infot. kas plekist v plastikust. aitaks ka see kui peenikese puuriga laseks korki väikse augu,aga paaki annaks komressoriga ka tagasi välja suruda. kus tal see kütusevõtukoht on, kui teenindusest öeldi,et ei saa kütust kätte,kuna paak kortsus ja sellest surigi auto välja.
Minuteada on see paak metallist ja seda sirgeks tagasi puhuda illy: ühesõnaga vist ei õnnestu ikka. Võid ju proovida kuid vaata oma auto marki, kas see on A või S. Edasi tee ise järeldused miks sa selle auto ostsid ja kellele see auto mõeldud on ... Küsi romulatest, äkki saad sealt odavama hinnaga.
Aga soovitav on tõesti G ja S klassi omanikel seda õhutust puhastada, sest eesti teedel olev pask ja muda lihtsalt võivad nad umbe ajada ja siis on kahju oi kui suur.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
R129 Kirjutas:Minuteada on see paak metallist ja seda sirgeks tagasi puhuda illy: ühesõnaga vist ei õnnestu ikka.
...
Mina selles mitteõnnestumises nii kindel poleks. Kortsu tõmbas paagi ju vähem, kui 1 bar. Isegi tavaline kompressoripunn annab 5 bar vähemalt. Usun, et vähemalt olulise osa mahust saab puhudes taastada.
Iseasi on muidugi, kuidas kõik otsad õhukindlat sulgeda õnnestuks...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
selle sajandi autodel peaks ikka plastikust paagid olema, et kondentsi ei tekiks.
Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:selle sajandi autodel peaks ikka plastikust paagid olema, et kondentsi ei tekiks.
paak on metallist just õhtul käisime ühes töökojas seda lahti lammutamas. tra SILBERAUTO on täiega pask koht ,kellelgi ei soovita sinna minna,seal täis amatöörid.nad e ivaadanudki paaki,vaid niiöelda võtsid õhust selle arvamuse ja paak oli täitsa tipptopp. ja ka kütusevõtukoht on korrras ja sellise töö eest mis nad eile tegid 1,5h tahtsid nad 1400 eeku, pluss veel ei pannud nad mootorikatet tagasi. täistropid.:pissed2::pissed2::pissed2::pissed2::pissed2:
Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
minuarust on viga kütusepumbas mis asub paagis v siis paagist väljas, hetkel veel ei tea kust täpsemalt, aga homme saab targemaks.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
G-l on plastist paak. Paagis olev etteandepump - kui süüte sisse keerad,peab see surisema hakkama.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
25-01-2008, 11:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2008, 11:38 AM ja muutjaks oli djoll.)
Rolz Kirjutas:G-l on plastist paak. Paagis olev etteandepump - kui süüte sisse keerad,peab see surisema hakkama.
proovisime,ei surisenud, aga kus asub cdi etteandepum, kas pärast kütuse filtrit mootori juures või siis paagis????
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Taga paagis
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|