Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220 süütesüsteem
#1
Tere!
Plaan vahetada välja W220 S500 süütesüsteem terviklikult ja ei oska valida sobivaid tooteid, mis kestaksid
1. Küünlad
2. Küünlajuhtmed
3. Süütepoolid

2 aastat tagasi sai kõik vahetatud, selle aja jooksul sõitnud 10kkm ja nüüd on nii vigaseid poole, juhtmeid ja küünlaid. 
Mis toodangut soovitate kasutada? Et kestaks kaua ja mootor töötaks siidiselt.

Viimati said bosch poolid ja juhtmed ning NGK platinum küünlad. Sain õppetunnina aru juba, et tuntud kaubamärk ei ole täna enam mitte kuidagi võrdes kvaliteediga. Ei oska nüüd mitte kuidagi õiget ja kestvat asja valida.

8tk OE pooli ja 18 OE küünlajuhet ulmehinnaga kah ei hakka ostma, sest mitte keegi ei garanteeri et need ka kestavad (ilmselt täpselt sama Boschi kvaliteet nagu juba kogetud Boschi aftermarket poolide ja juhtmetega).

Hella tulede kvaliteet on hullem kui hiinakatel, aga kas Hella poole tasub osta? Või NGK süütepoole?

Tänud ette!
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#2
Esimene viga on sinna mingeid XXX superküünlaid panna. Madal kompressioon ja need moodu superküünlad ei käi kokku.
Mina olen julgenud ainult BERU asju kasutada, muude nimetatud asjade osas on Sul õigus. Tuntud "tootja" on täna "tuntud pakendaja".

Ja kuidas on poolide pistikud? Nende plastikkõrvad on reeglina ajaga murdunud ja sel juhul ei hoia silikoontihendeid pinges.
Pistiku plastikpesad on eraldi müügil, need ei maksnud mitte midagi suures plaanis.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Lihtsalt huvipärast uurin mis sul sümptomid on et kõike vahetada soovid. Mul muidu ka tühikäigul mõlemil m113 on tunda vahest lonkamist. Aga vesdeldes oma spetsialistiga ta ütles, et on sellega tegelenud. Aga päris siidiseks pole ühelgi saanud.
Mina olen seda tundun ainult siis kui masin töötab tühikäigul. Kui vedu taga siis pole kunagi tundnud. Ja vahest ka siis kui kohapeal anda tuuri ja tagasi tühikäigu resiimi laheb, siis nagu õrnalt teeks. Koormuse all never ei tee.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#4
(21-12-2024, 12:20 AM)siimruz Kirjutas: Lihtsalt huvipärast uurin mis sul sümptomid on et kõike vahetada soovid. Mul muidu ka tühikäigul mõlemil m113 on tunda vahest lonkamist. Aga vesdeldes oma spetsialistiga ta ütles, et on sellega tegelenud. Aga päris siidiseks pole ühelgi saanud.
Mina olen seda tundun ainult siis kui masin töötab tühikäigul. Kui vedu taga siis pole kunagi tundnud. Ja vahest ka siis kui kohapeal anda tuuri ja tagasi tühikäigu resiimi laheb, siis nagu õrnalt teeks. Koormuse all never ei tee.

Mul millegipärast asi põhimõttes, et kui midagi teha siis kõik Smile Ei taha jupi kaupa asju parandada, et vahetan ühe küünlajuhtme ja siis samamoodi järgmised 12 kuud järjest. Sain pihustitega kogemuse, kus maksin nenede ühekaupa vahetamise eest. Kolmandal korral läksid kõik uued ka need mis vahetatud. Kokkuvõttes oli kõik korraga soodsam kui eelnevad kaks teha.
Kuna ma sõidan selle autoga haruharva, siis saan aru et enaus probleemid tulevad seismisest. Kui teen ühe Tallin-Tartu edasi tagasi otsa ära, siis mootor elab taas. Tahan, et see oleks kogu aeg korras.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#5
(21-12-2024, 12:45 AM)MAV Kirjutas: ...
Kuna ma sõidan selle autoga haruharva, siis saan aru et enaus probleemid tulevad seismisest. Kui teen ühe Tallin-Tartu edasi tagasi otsa ära, siis mootor elab taas. Tahan, et see oleks kogu aeg korras.

Siis pead autot säilitama soojas ja pimedas garaažis alati täis paagiga. Mille sõidad igakuiselt tühjaksSmile

Autodele meeldib sõitaSmile

Oleks huvitav näha selle auto küünalde grupipilti silindrite kaupa. Küünla isolaator räägib palju mootori seisukorrast.
Vasta
#6
(21-12-2024, 07:39 AM)v6sa Kirjutas:
(21-12-2024, 12:45 AM)MAV Kirjutas: ...
Kuna ma sõidan selle autoga haruharva, siis saan aru et enaus probleemid tulevad seismisest. Kui teen ühe Tallin-Tartu edasi tagasi otsa ära, siis mootor elab taas. Tahan, et see oleks kogu aeg korras.

Siis pead autot säilitama soojas ja pimedas garaažis alati täis paagiga. Mille sõidad igakuiselt tühjaksSmile

Autodele meeldib sõitaSmile

Oleks huvitav näha selle auto küünalde grupipilti silindrite kaupa. Küünla isolaator räägib palju mootori seisukorrast.
Viimati nii tegingi, et grupipilt ja siis oli parem tagumine õline. Klapisääretihendid vms. oli läbi. Lesvenis remonditi seejärel mootor ära, ca 2 aastat tagasi. Probleemid hakkasid siis, kui auto oli 6 kuud seisnud.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 5 586 19-12-2024, 10:02 PM
Viimane postitus: V2inoV2nge
  W220 pagass niiske MAV 0 60 12-12-2024, 12:40 PM
Viimane postitus: MAV
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 203 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 404 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 367 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 360 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 323 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 517 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 778 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 557 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne