Postitused: 371
Teemad: 63
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
18-12-2024, 03:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2024, 03:12 PM ja muutjaks oli MAV.)
Tere!
Plaan vahetada välja W220 S500 süütesüsteem terviklikult ja ei oska valida sobivaid tooteid, mis kestaksid
1. Küünlad
2. Küünlajuhtmed
3. Süütepoolid
2 aastat tagasi sai kõik vahetatud, selle aja jooksul sõitnud 10kkm ja nüüd on nii vigaseid poole, juhtmeid ja küünlaid.
Mis toodangut soovitate kasutada? Et kestaks kaua ja mootor töötaks siidiselt.
Viimati said bosch poolid ja juhtmed ning NGK platinum küünlad. Sain õppetunnina aru juba, et tuntud kaubamärk ei ole täna enam mitte kuidagi võrdes kvaliteediga. Ei oska nüüd mitte kuidagi õiget ja kestvat asja valida.
8tk OE pooli ja 18 OE küünlajuhet ulmehinnaga kah ei hakka ostma, sest mitte keegi ei garanteeri et need ka kestavad (ilmselt täpselt sama Boschi kvaliteet nagu juba kogetud Boschi aftermarket poolide ja juhtmetega).
Hella tulede kvaliteet on hullem kui hiinakatel, aga kas Hella poole tasub osta? Või NGK süütepoole?
Tänud ette!
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 2,424
Teemad: 123
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Esimene viga on sinna mingeid XXX superküünlaid panna. Madal kompressioon ja need moodu superküünlad ei käi kokku.
Mina olen julgenud ainult BERU asju kasutada, muude nimetatud asjade osas on Sul õigus. Tuntud "tootja" on täna "tuntud pakendaja".
Ja kuidas on poolide pistikud? Nende plastikkõrvad on reeglina ajaga murdunud ja sel juhul ei hoia silikoontihendeid pinges.
Pistiku plastikpesad on eraldi müügil, need ei maksnud mitte midagi suures plaanis.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,169
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Lihtsalt huvipärast uurin mis sul sümptomid on et kõike vahetada soovid. Mul muidu ka tühikäigul mõlemil m113 on tunda vahest lonkamist. Aga vesdeldes oma spetsialistiga ta ütles, et on sellega tegelenud. Aga päris siidiseks pole ühelgi saanud.
Mina olen seda tundun ainult siis kui masin töötab tühikäigul. Kui vedu taga siis pole kunagi tundnud. Ja vahest ka siis kui kohapeal anda tuuri ja tagasi tühikäigu resiimi laheb, siis nagu õrnalt teeks. Koormuse all never ei tee.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 371
Teemad: 63
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(21-12-2024, 12:20 AM)siimruz Kirjutas: Lihtsalt huvipärast uurin mis sul sümptomid on et kõike vahetada soovid. Mul muidu ka tühikäigul mõlemil m113 on tunda vahest lonkamist. Aga vesdeldes oma spetsialistiga ta ütles, et on sellega tegelenud. Aga päris siidiseks pole ühelgi saanud.
Mina olen seda tundun ainult siis kui masin töötab tühikäigul. Kui vedu taga siis pole kunagi tundnud. Ja vahest ka siis kui kohapeal anda tuuri ja tagasi tühikäigu resiimi laheb, siis nagu õrnalt teeks. Koormuse all never ei tee.
Mul millegipärast asi põhimõttes, et kui midagi teha siis kõik
Ei taha jupi kaupa asju parandada, et vahetan ühe küünlajuhtme ja siis samamoodi järgmised 12 kuud järjest. Sain pihustitega kogemuse, kus maksin nenede ühekaupa vahetamise eest. Kolmandal korral läksid kõik uued ka need mis vahetatud. Kokkuvõttes oli kõik korraga soodsam kui eelnevad kaks teha.
Kuna ma sõidan selle autoga haruharva, siis saan aru et enaus probleemid tulevad seismisest. Kui teen ühe Tallin-Tartu edasi tagasi otsa ära, siis mootor elab taas. Tahan, et see oleks kogu aeg korras.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 371
Teemad: 63
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(21-12-2024, 07:39 AM)v6sa Kirjutas: (21-12-2024, 12:45 AM)MAV Kirjutas: ...
Kuna ma sõidan selle autoga haruharva, siis saan aru et enaus probleemid tulevad seismisest. Kui teen ühe Tallin-Tartu edasi tagasi otsa ära, siis mootor elab taas. Tahan, et see oleks kogu aeg korras.
Siis pead autot säilitama soojas ja pimedas garaažis alati täis paagiga. Mille sõidad igakuiselt tühjaks
Autodele meeldib sõita
Oleks huvitav näha selle auto küünalde grupipilti silindrite kaupa. Küünla isolaator räägib palju mootori seisukorrast.
Viimati nii tegingi, et grupipilt ja siis oli parem tagumine õline. Klapisääretihendid vms. oli läbi. Lesvenis remonditi seejärel mootor ära, ca 2 aastat tagasi. Probleemid hakkasid siis, kui auto oli 6 kuud seisnud.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,