Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W212 E350 2011 - Bluetooth ja rataste tasakaalustamise küsimus
#1
Tere

Nimelt 2 küsimust. Teemad küll erinevad, kuid usun, et on sobiv neid üheskoos uurida.

Bluetooth

Bluetooth osas on kitsaskoht, kus ühendus igakordselt koheselt ei toimi. Algselt tuleb ühendust sisse ja välja lülitada päris mitmeid kordi, enne kui näiteks muusika või podcast korralikult tööle hakkab. Vastasel juhul esitlus lihtsalt hakib. 

Kas NTG osale on olemas eraldi uuendust, mis aitaks siinkohal bluetooth ühendust parendada? On kellegil säärast olukorda olnud ning tarkvara uuendus teid aidanud? Nii iPhone X kui ka iPhone 13 versioonidega sama kitsaskoht. Androididega pole testinud. Või siis AUX Bluetooth parem variant ja selle kaudu ühendust teostada?

Rataste tasakaaulustamine

Üks hetk hakkas rool vibreerima ja tundus just eestpoolt tulev. Alates kiirusest 100+. Läksin kontrolli ja öeldi, et tõneäoliselt rataste tasakaalustamise küsimus. Sain ka varasemalt sellist tagasisidet kui tuttavatelt uurisin. Tõsi, aitas tõesti ning sellist vibratsiooni enam ei ole. Tasakaalustamisel öeldi ka, et raskused on varasemalt valesti paigutatud. Kommenteerida ei tea, kuid saan aru, et lähenemised seal erinevad.

Küll aga palusin tasakaalustamist eesmistele ratastele. Samas kui on kiirus juba 100+ ja kasvõi 140 (olen välismaal), siis kerget vibratsiooni ikka tunnen, aga mitte selliselt mis varasemalt. Ehk olukord on ikka parem. Vibratsioon kiiruse suurenemisel ei muutu, ühtlane.

Siinkohal küsimus. Kas peaksin veel täiendavalt paluma eesmisi rattaid kontrollida ja tasakaalustada ning teostama siis juba tasakaalustamist ka tagumistele. Kuna esmane tasakaalustamine oli juba suureks abiks, siis pigem ikka balanseerimise küsimus üldpildis? Ehk ei ole kuskil mingit muud liigendit seal kulunud. Saan aru, et neid liigendusi justkui kerge tuvastada ei ole. Uurisin varasemalt foorumitest, mis seal inimesed kommenteerisid. Suurema osa oli ikka tasakaalustamise küsimus.
Vasta
#2
[quote pid="301485" dateline="1668607990"]


Rataste tasakaaulustamine

Üks hetk hakkas rool vibreerima ja tundus just eestpoolt tulev. Alates kiirusest 100+. Läksin kontrolli ja öeldi, et tõneäoliselt rataste tasakaalustamise küsimus. Sain ka varasemalt sellist tagasisidet kui tuttavatelt uurisin. Tõsi, aitas tõesti ning sellist vibratsiooni enam ei ole. Tasakaalustamisel öeldi ka, et raskused on varasemalt valesti paigutatud. Kommenteerida ei tea, kuid saan aru, et lähenemised seal erinevad.

Küll aga palusin tasakaalustamist eesmistele ratastele. Samas kui on kiirus juba 100+ ja kasvõi 140 (olen välismaal), siis kerget vibratsiooni ikka tunnen, aga mitte selliselt mis varasemalt. Ehk olukord on ikka parem. Vibratsioon kiiruse suurenemisel ei muutu, ühtlane.

Siinkohal küsimus. Kas peaksin veel täiendavalt paluma eesmisi rattaid kontrollida ja tasakaalustada ning teostama siis juba tasakaalustamist ka tagumistele. Kuna esmane tasakaalustamine oli juba suureks abiks, siis pigem ikka balanseerimise küsimus üldpildis? Ehk ei ole kuskil mingit muud liigendit seal kulunud. Saan aru, et neid liigendusi justkui kerge tuvastada ei ole. Uurisin varasemalt foorumitest, mis seal inimesed kommenteerisid. Suurema osa oli ikka tasakaalustamise küsimus.
[/quote]

Tasakaalustus aitab seni,kuniks rehv-velg suht sirge.Päris kõveraid asju saab ka pingis 0 ajada,aga siis jääb vibra sisse.
Sama seis "munas" rehviga.
Mu viimase aja praktika on näidanud seda,et kettad osadel kõverad.Need vibravad ka tavaliselt mingist kiirusest ja kiiruse muutus seda suuremaks-väiksemaks ei tee.Ja ketta kõverust alati pedaali all tunda pole.
Aga see vibra värk on selline probleem mida internetis raske tuvastada.Veel raskem remontida.
  1. Alar.
Vasta
#3
Bluetooth:

Väga suure tõenäosusega aitab tarkvara uuendamine. See probleem on ka teiste automarkidega, eriti iPhone-i puhul.
Vasta
#4
Tasakaalustamisest - kõiki velgi ja rehve ei olegi võimalik tasakaalu saada. Eriti puudutab see nö. madalama otsa rehve, mis juba öise seismisega võivad vabalt ovaalid olla
Vasta
#5
Läksin tasakaalustasin ka tagumised ära ning lisati eraldi raskused peale. Seal vist erinevad viisid kuidas seda tasakaalu teha. Seda vibratsiooni kui sellist mõjutas ikkagi teekate ka. Sai nüüd kohe pikemalt tuhandeid sõita. Vahepeal oli täitsa 0 ja mõnikord andis kergelt tunda, aga ei midagi erilist. Vahepealne suurem vibratsioon mis käis, sellele aitas ikkagi tasakaalustamine.

Bluetooth osas nägin säärast, et kui kogu aeg bluetooth osa sees hoida, vahepeal raadiot ei kasuta, siis ühendab alati kenasti ära. Küll aga kui raadiot ka kuulata ja hiljem nt bluetooth peale lülitada, siis võib tekkida see, et esmastel katsetel on bluetooth ühendus katkendlik. Aux bluetooth ehk soodsam viis, kui keegi seal plaadi kasutamise eest paarsada küsib. Muidugi iseasi mis head ja kasulikku see NTG uuendamine täiendavalt võiks lisada.
Vasta
#6
Telefonid uuenevad, soft uueneb. Kõik sujuvalt toimiks, selleks on vaja uuendada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 170 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 128 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 333 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 556 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 278 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 286 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 290 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 238 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 257 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne