Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Tere, 2010 e-klass, 5ne aut. Kõik oli normis kuni täna hommikul lambist auto käivitus pauguga ja käiku sisse pannes (R või D) kukuvad vibratsioonist hambad suust.
Vaatasin teisi teemasid ja on justkui juttu mootori - ja kastipatjadest, kuid vaevalt, et selline värin üleöö algab kui enne polnud häda midagi?
Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Lisan, et mootori hääl oli ka korraga selline karune. Natuke sarnane nagu oleks summuti katki, kuid siiski erinev
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mootorikett?
Turbiin vast ei lagune pauguga ja käivitusel.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Neutraali/Pargi peal gaasi andes kaob vibra ära?
Mul läks S211'l mootoripadi järsul kiirendusel selliselt lõhki, et lõi terve mootorikülje silikooni(vms plöga see seal padja sees on) täis. Sõita oli OK ja P/N peal 1400 pöörde tuuris hoides, tühikäigul ja madalal pöördel vibras korralikult. Tühikäigul kandus vibra nii kõvasti keresse, et mootori enda häält oli salongis olles võimatu eristada, õues töötas lihtsalt natukene valjemalt, midagi muud aru ei saanud. Mul muidugi lõi korraliku kärsahaisu ka sisse sellest, et kuum mootoriblokk kohtus padja sisuga.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Padi külmus ära või pressis kuskile lume/jää nii kõvasti vahele, et padjal ei olnud enam vibratsiooni leevendavat toimet.
Kütuselõhn võib tulla ka lekkivatest pihustiseibidest, kapoti alt kuuleb kohe selle eripärase sutsuva heli ära. Tasub tegeleda enne, kui hilja on.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui lõhn tuleb tankimisava kandist, siis võib olla tagasi visanud/üle lödistatud.
Aga kui lõhn on konkreetselt mootori juures (või toas ja ei tule mattidest) siis lekib kuskil mingi voolik.
Pakutud jää kuskil vahel on üsna ootuspärane.