22-05-2007, 01:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2007, 04:17 PM ja muutjaks oli Karl.)
Tere MB klubi pere!
Mõtlesin ,et kirjutaks sutsu enda värskest Mersust ja ühineks teiega
Jutt siis algab paari kuu tagusest sündmusest, kui hakkasin endale korralikku autot otsima.. Mõtted mõlkusid loomulikult Audi peal, kuna olen/olin suur fänn. Uurisin ja puurisin siis Mobile.de`d ning ideed tõmbasid S-seeria mudelitele (ikkagi quattro ja püss).
Midagi korralikku paraku leida ei olnud, ning viimases lootuses ja niisama huvipärast hakkasin Mersusid vaatama, kuna Isa mul suur Mercedese fänn (omanud kahte 124 kerega Mersut ja kahte 210 kerega) ning endal autokooliski oli 1miljon sõitnud 124 kerega Mercedes-Benz:biggrin:. Kriteerium oli : Nahk, valge mehe käigukast, bensukas, Maffia must, võimalikult palju el. Lisasi ja kütusekulu ikkagi alla kahekümne linnas
Uurides siis kuulutusi, vaatasid mulle vastu ainult w210 kerega esimeste aastate n.ö suhteliselt sarastunud püssid.. kuni.. sattusin ühe huvitava kuulutuse peale.
Nimelt.. W124, 320 24v 162kw, 5 käiguline automaat, enne facelifti üleminekumudel 1993 a. Kõik minule sobivad lisavarustus aspektid ning eelkõige ülikorralik välimus ja jutt (1 omanik, 180k km hooldusraamatuga).. Vaadates kuulutust ja teksti ning võrreldes seda auto välimusega tundus kõik päris reaalne olevat.
Asusin siis asja uurima vaatamata päris krõbedale hinnale ja nädala pärast olin autot ootamas Sadamas, kuskohast ma temaga treilapeal Arki sõtkusin.
Esmamulje oma silmaga oli vapustav.. asi nagu uus, mõtlesin ja nii ta tunduski.
Paberid - möllud aetud, pulti, garaažis kähku lamellid alt ära ja suvekad alla, mis kõik oli velgedel kaasas. Varurataski veel pagassis tehase originaal.
Asusin teda siis pesema, esialgse kerge tolmukihi alt tuli välja uskumatult kena värvikate, millel vastu päikest vaadates ei olnud mitte ühtegi kriipsu.. uskumatu 14 a. Vana auto puhul, Sama kehtis ka velgedega, mis olid laitmatud... Sisu on säilinud samuti väga hästi.. ning tundub ,et kattub läbisõiduga.. mitte ,et ma "seda" ostaks aga ilmselt tundub see 180k suhteliselt reaalne.
Nii, pestud, Ülevaatus.. ennem seda korralikult torud puhtaks:lol: 162kw veab päris edukalt seda kere edasi (lubatud 8 sekundit sajani tundub isegi suts parem), varem olen sõitnud ainult 124 diislitega aga päris bensuka rooli polnud veel saanud ja seetõttu tundus selline liikumine sellise kerepeal üllatavalt jalgunõrgaks võttevhocked:. Pidamisega samuti probleeme ei ole kuna autol elektrooniline diffrilukusti.. Tuli samas vilgub praktiliselt iga väiksema pedaalivajutuse peale..
Ülevaatus - CO test, korras. Tuled, korras. Veermik, ideaalne. Kõik töötab ja väga hästi.. tuju on hea ja kutsub kohe muige suunurka.
Ning siis asuti signalisatsiooni paigaldama.
Esialgu jääb siit pooleli.. Jätkan mõne aja pärast.
Mõningad pildid autost ja rahulolevast omanikust:lol:
http://www.zone.ee/moskiito1981/
Lugupidamisega Siim aka. 7mK.
Mõtlesin ,et kirjutaks sutsu enda värskest Mersust ja ühineks teiega
Jutt siis algab paari kuu tagusest sündmusest, kui hakkasin endale korralikku autot otsima.. Mõtted mõlkusid loomulikult Audi peal, kuna olen/olin suur fänn. Uurisin ja puurisin siis Mobile.de`d ning ideed tõmbasid S-seeria mudelitele (ikkagi quattro ja püss).
Midagi korralikku paraku leida ei olnud, ning viimases lootuses ja niisama huvipärast hakkasin Mersusid vaatama, kuna Isa mul suur Mercedese fänn (omanud kahte 124 kerega Mersut ja kahte 210 kerega) ning endal autokooliski oli 1miljon sõitnud 124 kerega Mercedes-Benz:biggrin:. Kriteerium oli : Nahk, valge mehe käigukast, bensukas, Maffia must, võimalikult palju el. Lisasi ja kütusekulu ikkagi alla kahekümne linnas
Uurides siis kuulutusi, vaatasid mulle vastu ainult w210 kerega esimeste aastate n.ö suhteliselt sarastunud püssid.. kuni.. sattusin ühe huvitava kuulutuse peale.
Nimelt.. W124, 320 24v 162kw, 5 käiguline automaat, enne facelifti üleminekumudel 1993 a. Kõik minule sobivad lisavarustus aspektid ning eelkõige ülikorralik välimus ja jutt (1 omanik, 180k km hooldusraamatuga).. Vaadates kuulutust ja teksti ning võrreldes seda auto välimusega tundus kõik päris reaalne olevat.
Asusin siis asja uurima vaatamata päris krõbedale hinnale ja nädala pärast olin autot ootamas Sadamas, kuskohast ma temaga treilapeal Arki sõtkusin.
Esmamulje oma silmaga oli vapustav.. asi nagu uus, mõtlesin ja nii ta tunduski.
Paberid - möllud aetud, pulti, garaažis kähku lamellid alt ära ja suvekad alla, mis kõik oli velgedel kaasas. Varurataski veel pagassis tehase originaal.
Asusin teda siis pesema, esialgse kerge tolmukihi alt tuli välja uskumatult kena värvikate, millel vastu päikest vaadates ei olnud mitte ühtegi kriipsu.. uskumatu 14 a. Vana auto puhul, Sama kehtis ka velgedega, mis olid laitmatud... Sisu on säilinud samuti väga hästi.. ning tundub ,et kattub läbisõiduga.. mitte ,et ma "seda" ostaks aga ilmselt tundub see 180k suhteliselt reaalne.
Nii, pestud, Ülevaatus.. ennem seda korralikult torud puhtaks:lol: 162kw veab päris edukalt seda kere edasi (lubatud 8 sekundit sajani tundub isegi suts parem), varem olen sõitnud ainult 124 diislitega aga päris bensuka rooli polnud veel saanud ja seetõttu tundus selline liikumine sellise kerepeal üllatavalt jalgunõrgaks võttevhocked:. Pidamisega samuti probleeme ei ole kuna autol elektrooniline diffrilukusti.. Tuli samas vilgub praktiliselt iga väiksema pedaalivajutuse peale..
Ülevaatus - CO test, korras. Tuled, korras. Veermik, ideaalne. Kõik töötab ja väga hästi.. tuju on hea ja kutsub kohe muige suunurka.
Ning siis asuti signalisatsiooni paigaldama.
Esialgu jääb siit pooleli.. Jätkan mõne aja pärast.
Mõningad pildid autost ja rahulolevast omanikust:lol:
http://www.zone.ee/moskiito1981/
Lugupidamisega Siim aka. 7mK.