Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S124, E320, 1995 - Eero_S
#1
Miks mul seda autot vaja oli, ma päris täpselt ei teagi.... osaliselt oma sedaanile doonoriks(paremad osad sedaaniga ringi pista), varuauto varuautoks( Confused ). Ja eks muidugi ka selleks, et nii kaua, kuni sedaan pole valmis(see vist ei saagi valmis, erinevate vabanduste tõttu), saaks 124 mõnusi nautida.

Autost endast siis ka kaks sõna. Tegu 1995a universaaliga(väljalaske aeg arvatavasti Veebruari algus 1995), esimesele omanikule Saksas Düsseldorfi kätte antud 20.02.1995. Mina ostsin ta Veebruari alguses. On siin foorumis tegelikult olnud mõnda aega, kõigepealt kasutaja Senator käes, kellelt ostis Even88 ja Eveni käest tuli minu kätte.

Even remontis teda omajagu. Mina olen temaga sõitnud umbes 1000km, esimese sõiduga vajutasin kohe puruks parempoolse tagumise piduritoru, seega läks enamvähem keskelt põhjaalt vahetusse kogu tagumine piduritorustik. Uus sai ka kusagilt keskelt põhjaalt kütusetrass.
Vahetatud sai kondiradikas, aga kliimaventidest üks on minestanud ja teine tahab käima minemiseks kaasa aitamist, kas õhuvoolu või käsitsi lükkamise näol.
Mootor sai uue õli Aprillis. Liqui Moly Molygen 5w50.
Alla said ka uued suverehvid 195/65/15, tootjaks Maxxis, mudelit ei mäleta.

Juunis, aga otsustas jahutusradika plastikust otsavann, et tema lendab pauguga lõhki(õnneks garaaži ukse ees), garaaži ta minust jäi ja hetkel pole olnud tahtmist/viitsimist ja ka aega temaga tegeleda. Kui Oktoobris koju tulen, siis lähen toon sedaani radika ja pistan selle ette, sedaan saab siis omale päris uue radika.

Mootor nagu pealkirjas mainitud M104.992
Käigukastiks sellel viguril kahjuks neljane: 722.369

Sisuks must nahk: LEATHER BLACK (261)
Värvuseks nagu sedaanilgi: BLUE-BLACK - METALLIC PAINT (199U)

Code Description
036 No code designation available
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
515 RADIO MB CLASSIC WITH TRAFFIC NEWS DECODER (VK), WITH RDS
531 AUTOMATIC ANTENNA
541 DOUBLE ROLLER BLIND USED AS LUGGAGE AND PASSENGER GUARD
570 FOLDING ARMREST, FRONT
586 BEHR AIR CONDITIONER, AND ELECTRIC WINDOW REGULATORS FRONT AND REAR DOORS
591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS)
620 VEHICLES WITH CATALYST TECHNIQUE
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
885 LOCKING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL AND IMMOBILIZER

Ühtegi pilti mul sellest vigurist pakkuda ei ole(Eveni teemas vbolla on alles), kui töötas polnud aega teha ja praegu ei saa teha. Big Grin
Vasta
#2
Selle auto arengutest ja piltidest siis täpselt nii palju, et garaazis seistes suri tal aku ära ja kohe nii ära, et isegi täku pealt enam mootorit ringi vedada ei jaksa, sellist aku suremist on mul ette tulnud ühe korra varem veel, aga seda siis sedaan 124'ga ja ega mul temaga kodus olles aega tegeleda ka ei olnud. Täpselt nii palju, et sai treilale vintsitud ja viidud ta garaažist eest ära lageda taeva alla vedelema. Jaanuaris on siiski kindel plaan talle elu uuesti sisse puhuda.

Pilti siis nii palju, kui üks sai tehtud, kui juba treilale oli venitatud.
[Pilt: mgYfZq.jpg]
Vasta
#3
[Pilt: qUpYyl.jpg]
Jõudis ta sedasi Kolmapäeva õhtul töökotta, kus läksid sedaani küljest külge paisupaak ja radikas.
Eile käisin üritasin ülevaatust, ei saanud läbi, tagasillas kaks kaigast, gaasid ära ja paar pirnikest ei vasta kvaliteedile, vasak tagumine gabariit kustus ÜV hetkel ära, win!
Tulin täna siis temaga linnavahele, et mootor kuumaks sõita ja vajalike osi hankida, varuosapoe uksetaga suri kütusepump ära.

Alla said ka vileuued Sailuni Ice Blazeri naelad.
Üks pilt ka, kus pole vahelduseks treilal. ROFL
[Pilt: uyZFTt.jpg]
Vasta
#4
Pump vahetatud. Kolm korda käivitus umbes pooleks sekundiks ja siis suri välja, peale seda mitte potsugi, pump ka ei löö. Ilmselt relee kutu. Releed on keegi juba kunagi lahanud ja teipinud.
Relee kood: 0005421881
Vasta
#5
Seisutunde läheb vist rohkem kirja kui sõidutunde, hetkel. Tuleb andeks anda, ametlik läbisõit on juba poolemiljoni piiri ületanud, aeg ongi laguneda Smile
Samas pakuti ju nii sümboolse summa eest müüa et siin midagi toriseda polekski paslik. Jõudu!
setud sõitsid seciga
Vasta
#6
Siin pigem mitte seisutunde, vaid remonditunde on rohkem, kui sõidutunde.

Olen ma temaga sõitnud aasta jooksul umbes 1000km, remondis käinud mitu korda.

Tegelikult, kui kellelgi on, võib mulle seda releed pakkuda, laenaks hea meelega prooviks, aga samas ei taha riskida sellega, et lõhub ka kellegi teise oma ära.

Sobib see relee minule teadaolevalt ainult M104 mootoriga isendite küljest.
Vasta
#7
(18-01-2020, 01:51 PM)Eero_S Kirjutas: Siin pigem mitte seisutunde, vaid remonditunde on rohkem, kui sõidutunde.

Olen ma temaga sõitnud aasta jooksul umbes 1000km, remondis käinud mitu korda.

Sobib see relee minule teadaolevalt ainult M104 mootoriga isendite küljest.

That's correct!
Ega juhtmed ole mädad ning lühises? Antud aastakäigul küllaltki tyypiline. Või mingi immo paneb segast?
setud sõitsid seciga
Vasta
#8
Kuna ta jäi nii paugupealt seisma, siis ma kahtlen juhtmestiku probleemi. Ma proovin releest pideva voolu ajutiselt peale saada. Kui siis pump lööma hakkab, siis saab selle autoga koju ka. Praegu on puhas kütusenälg. Iseenesest sellist muret, et läheb ca pooleks sekundiks käima ja sureb maha on netis palju kirjeldatud, kõik viitavad relee veale.
Vasta
#9
Relee sai elektroonikute poolt kontrollitud, töötab.
Nüüd vaja edasi välja mõelda, miks kütus mootorisse ei jõua. Tegelikult tõenäolisem küsimus on hoopis see, miks vool pumbani ei jõua.
Vasta
#10
Kuna eetri pealt ei lähe ka see auto käima, siis mis tal sädet juhib? Halliandur? Kas hallikas juhib ka pumba tööd?
Vasta
#11
Eile sõitsin temaga paelaotsas garaaži juurde.
[Pilt: 7sX8wC.jpg]

Tegelikult põhjus, miks ma ta üldse käima hetkel ajasin oli see, et Polol lakkas pesuvesi klaasile jõudmast ja ma koguaeg jooksin mingi tagasilöögi otsa, mis mul siis suurest vihast lõi käima plaani teema peategelase käima ajamiseni.
Garaaži juures hakkas ka olukord kitsaks minema, kui teema peategelane sinna jõudis, järelikult oli Polo vaja käima saada. Kõik äge, aga kuna akut polnud peal ja akukohtagi polnud hetkel paigas ja lävepakust ma teda oma jõuga üle ei jõudnud tõmmata, siis
[Pilt: dF6LOe.jpg]

Praeguseks, aga ootan homme saabuvat väntvõlli asendi andurit, seniks, aga sai garaažinaabrite jõuga katusealla.
[Pilt: fafy7l.jpg]

Kui homse anduri vahetusega toimima ei saa, siis on veel variant nukkvõlli asendi anduris(viimast eriti ei kahtlusta, kuna pole ei sädet, ega ei tule järgi pump) ja edasi juba juhtmestik ja aju. Aga kui homme käima ei saa, siis jääb ta jälle minu järgmist kodumaal viibimist ootama, mul lihtsalt pole enam aega, tegelikult ka tahtmist ja viitsimist temaga tegeleda.
Vasta
#12
Väntvõlli asendiandur vahetatud, seis ikka sama. Käiab, aga ühtegi pauku eetriga ei tule ja pump ikka ei löö.

Hakka või sedaanilt mootorit ära tooma, et saaks juppe ümber visata.
Vasta
#13
Kuna mu tööle minek on veninud ja igasugused mõtted on läbi peast käinud, kuniks leidsin netist vihje, et ÜPR juhib nii kütusepumpa, kui süüdet. Võtsin ennast paar päeva kokku, käisin ühe tuttava elektrooniku juures, kes vaatas ÜPR'ile otsa, ütles, et talle ei meeldi see, et mähis on maru kuumaks läinud, aga muus osas tundub terve olema. Täna käisin tõin sedaani ÜPR'i, litsusin autokülge ka sain järgneva video.

Ehk siis sain selle sigudiku käima.

[Pilt: tkJQBx.jpg]
Vahetasin autodel kohad ja katsun talle veel ÜV ära teha ja siis hirmsasti soojaks sõita, selle ajaga, mis garaažis vedeles läks sisu veitsa hallitama.

Hetkel over and out. Tänud kõigile, kes kaasa elasid.
Vasta
#14
Peale selle auto sõitma saamist pruukisin teda igapäevases kasutuses.
Vahetasin ära vasakpoolse tagatule lampide pesa, kuna sellel olid kahe alumise lambi pesast alles ainult roostepuru.
Sama tegevuse käigus suutsin muidugi ise maha visata tagatule, mis tähendas auku suunatule klaasi kohapeal. Hetkel sai kiirelt kinni teibitud, aga V6sa arvas, et ta leiab mulle oma varudest ühe tervema klaasiga tule.
Käisin selle autoga ka klubi Talvepäevadel, imekombel pidas vastu terve ürituse, kuna mu tööle minek tähendas, et pidin Laupäevase viimase praamiga üle tulema, siis Hotelli juurest startides oli käivitus ebatavaliselt pikk. See tegi mind natuke valvsaks ja seisma ma teda enam jätta ei julgenud, kuni lõplikult koju olin jõudnud. Kohale jõudis, kas edasi enam käima ka läheb või ei, ei tea, praamil hakkas tühikäigul kergelt lonkama, võimalik, et järjekordselt sai ÜPR otsa. Hetkel läks remondimehe juurde, kes vahetab ära tal need tagasilla kaikad ja üritab aru saada, miks gaasid paigast ära on. ÜPR'i surma korral peab hakkama uurima, miks ÜPR'id otsa saavad.
Sõitsin temaga ca 1500km, oli täitsa mõnus.
Vasta
#15
Kui keegi tunneb, et ta soovib selle auto endale saada, siis 2500€ eest vahetab auto omaniku.
Sama soojaga saab ära osta ka mu 2006a 1.2 VW Polo, hinnaks 2000€.
Mõlemad isendid müügiks kuniks huvipakkuv isend turult kaob.
Korraga ostes hinnaks 4000€.
Vasta
#16
Selle autoga on nüüd siis juhtunud nii palju, et tagasild sai korda, ÜV sai tegelikult ka tehtud juba Veebruari kuus. ÜPR on siiani elus, tühikäik ei lonka, aga teinekord tahab veits pikemat käiamist enne, kui käima läheb.
V6sa käest sain järgmise juhipoolse tagatule(mis on oluliselt korralikum, kui mu eelmine kompott kokku). Uus tuli küljes, elu ilus, pruukisin teda jälle igapäevaselt, aga summuti käib kusagilt vastu keret(parem kurvides hakkab kere mootoriheli võimendama). Kõige tobedam on veel see, et aru ma ei saa, kas lisaks sellele, et summuti parem kurvides vastu keret vajub, koliseb ta ka kusagilt mujalt vastu keret või hakkas esisillas miskit kolisema. Eusa_wall Kobiseb nagu stabikakont, aga viisin ta jälle oma remondimehe juurde(ausõna, ma ei viitsi garaažis selili möllata, a sinna tõstuk ei mahu). Lähevad tegemisele pidurid(kettad+klotsid+seisupidur), vaadatakse summuti ja esisild, lisaks panen uued kliimavendid.

Hetkel vist over and out, kui miskit uut, panen kirja. Smile
Vasta
#17
Uued kliimavendid küljes, summuti sai uued tripid ja sillad jäid seekord üle vaatamata koos piduritega. Nii nagu alati ikka, kiiret pole, kiiret pole ja siis polnud töömehel aega/vaba tõstukit. Pidurite ainus häda on põhimõtteliselt puuduv seisupidur, ülejäänud pidurdusosa töötab, lihtsalt esimesed viskavad veits, aga see võib ka vähesest sõitmisest olla, sest ajaga on see jõnksutamine väiksemaks jäänud. Sildade osas ma täna mingit kolksatust pole kuulnud, aga seda ei teinud ta ka eelnevalt koguaeg. Eks vaatab, sügisel edasi, hetkel saab paar päeva igapäevast kasutust ja siis läheb seisab mu tööl oleku aja parkimismajas.
Vasta
#18
[Pilt: g5N2Wu.jpg]

See krdi auto ei taha minuga ikka üldse koostööd teha. Öösel, Paldiski maanteel Hüürust nõksu Keila suunas jättis ta mu teeäärde. Enne Hüürut hakkas jah. vedeliku taseme tuli põlema, mõtlesin, et sõidan Keilasse ära ja valan seal juurde, aga veidikese aja pärast hakkas mootoritemperatuur tõusma ja teeäärde ma temaga jäin.
Lootus lumega vedeliku taset tõsta kadus sama kiiresti, kui kapoti lahti tegin, sest kusagilt oli kuulda vedeliku solinat maapinna suunas.
Hääle ja tilkade asukoha järgi kusagil juhipool, mootori tagumises otsas. Läheb ta nüüd paari päeva pärast garaaži jälle oma elu üle järele mõtlema. ÜV saab ka täpselt kuu pärast läbi.
Vasta
#19
Vana auto "röömud". Mäletan hästi enda V8 C124. Katsu teda ikka elus hoida-124 juba paras reliikvia.
Vasta
#20
Vana auto rõõmud. Kõlab nii, nagu oleks salongisoojenduse lõdvik lahti. See kusagilt sealt kvadraadist hakkab. Kuigi öösel külmas ja lumetormis ei kipu sinna küll paljast kätt toppima. Ja paksu töökindaga seda tööd ei tee.

Kuna Sa seda keema ei lasknud, siis peale egomõlgi muud häda ilmselt ei sündinudSmile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,444 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,705 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 132,113 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 135,680 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 78,085 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,981 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,200 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB V140 S600L 1995 - evilman evilman 17 13,306 16-06-2019, 03:06 PM
Viimane postitus: Zlang
  Mercedes Benz E320 -T V6 cdi, 2005 a. andres23 4 5,461 18-03-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Laur
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 12,015 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne