Õhtut
Hetkel siis olukord järgmine : Eile jätsin auto seisma , käima pannes enam käigud sisse ei lähe , kuulda on et lülitab d ja r ning p peale(kui on p peal siis autot liigutada ka ei anna ,ehk siis lülitub sisse kui d, n ,r peal saab lükata). Kuna ka
korralikult enam käima ei läinud siis kontrollisime akude voolutugevusi , esimene ehk see väiksema aku vool vähenes käivitamisel 12,6 v pealt 6 peale. See aku sai vahetatud , käivitub ilusti aga käike ei lülita. Googeldades/DIY vaadates andis sarnast viga kui aku on läbi ,et siis vaja käigukast uuesti õpetada arvutiga. On kellelgi kokkupuudet olnud antud situatsiooniga? Dialab , transrem , hõbenool kõik puhkavad veel pikalt paistab seega paar nädalat oodata oleks suht hull , et äkki oskate veel soovitada kedagi kes oskaks lugeda autot korralikult , kas viga elektrooniline või mehaaniline.
Asukoht , Tartu.
Mõningad vead mis autocom näitas
Engine : No can from automatic transmission. 2293
Brake : Regenerative breaking system(can communication gearbox)6205
Can-bus chassi (no can message was recived from "engine control module or transmission control module) 6106
Electric parking brake : (1) one or more signals sent from control unit double clutch transmission unit via the can bus is implausible 5845
(2) No can message was recived from control unit Combustion engine or Double clutch transmission control unit 5822
(3) one or more messages from ESP and BAS control module are not available on the can bus 5831
Instrument : No CAN message was received from control unit gearbox C01F
Gear box , Gear selector : No Can message was recieved from fully integrated transmission unit (VGS) 1936
CAN message from fully integrated transmission unit (VGS) is implausible 1941
Xenon : Can signal "reverse gear engaged" from engine control unit is implausible 501C
(06-07-2018, 01:20 AM)nasir Kirjutas: (11-06-2018, 11:59 PM)Teet01 Kirjutas: 2783 ja 0798 esiletulekut võib põhjustada üsna mitu probleemi. 0798 võib esile kutsuda ka 2783. Lisaks sul ka kasti temperatuuri andur jukerdab. Võib-olla on kastis õli vähe. Kuuldavasti on vahel aidanud ka õli vahetus. Kui õlivannist tuleb metallipuru, siis tuleks turbiini remont ette võtta, näiteks hõbenooles.
Pirnikas, kas said asja lahendatud? Mul sama teema W211ga..