Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
#61
Sõit sujuvamaks.
See nädal saabusid uued kardaani muhvid. Enne oli sõit jõnksuline ja gaasi maha lastes võis esineda ebameeldivat jõnksutamist. Kardaani otsa muhvides olid väga suured loksud.
Peale uute kardaani muhvide tuli panna ka uus tugipukk ja laager. See oli siiani samuti täiesti originaal. Töötas küll aga hiljem seda eraldi vahetama hakata oleks mõttetu. Kahjuks esimene tugilaager ei sobinud ja tuli töö käigus kiirelt uus leida.
Tulemuseks on sõit märgatavalt sujuvam. Kohalt võtt on pehme ja sellised jõnksutamised, mis välja paistsid kui oskamatu sidurdamine, on nüüd kadunud Big Grin
Eelmine aasta jäi vahetamata tagasilla ja käigukasti õli, mis vanuselt ilmselt olid seal sees olnud ajast, kus auto veel Saksamaal teeninduses käis.. Sellel korral läksid ka need lõpuks uued.
Järgmiseks nädalaks saabub ka uus iluvõre
[Pilt: IMG_20180609_142618.jpg]
Vasta
#62
Ma ei tea kuidas antud toote puhul on, aga näitex FEBI kardaani tugipukiga kaasa tulev laager ei ole suurem asi ja tasub enne paigaldamist vastupidavama variandi vastu välja vahetada. Numbreid ma peast ei mäleta, aga W201 FEBI pukis oli punaste tihenditega FEBI laager ja asemele soovitati mustade tihenditega FEBI laagrit, kood erines vist ainult ühe numbri või tähe võrra. Et kui aasta pärast peax jälle kardaan häält tegema hakkama, siis tead, et tasub küsida vastupidavamat laagrit. Antud toode pole samas FEBI, et äkki kestab hästi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#63
Tellisin Alvadist uue iluvõre. Tarne oli 2 päeva ja see sobis hästi. Natuke säravam ja uuem iluvõre on ju ilus. Kahjuks aga kohale saabus päris kärakas. Eks nüüd on teada miks originaali hind on üle kümne korra kõrgem (771+km). 60 EUR kanti B versioon oli täis valujääke ja siseliistude vahed olid vägagi märgatavad. Võre sisu logises ka kaasas pidanuks olema 4 kinnitusklambri asemel oli 1. Kinnitused olid ka tiba teistsugused.
Nii, et läks vana hea tagasi. Variantideks on järgnevalt eBay. Sealt saab ka korralikke kasutatud variante.
[Pilt: IMG_20180618_182922.jpg]
[Pilt: IMG_20180618_182932.jpg]
[Pilt: IMG_20180618_180611.jpg]

Lisateema on pagasi luugi lukk. Kui leidub kellelgi see mõne kere küljes siis olen vägagi huvitatud.
Väikese lollusena olin sunnitud seda avama viisil, mis selle töötamise lõplikult lõpetas ja kuna streikis see aeg-ajalt ka enne siis nüüd on mõistlik see välja vahetada.
Lukku on vaja koos südamikuga.
Vasta
#64
Tellisin enda C124-le küll mujalt kuid ka samas hinnaklassis B-osa. Täielik jura! Tutikas võre oli niivõrd ebakvaliteetse kroomkattega nii et võrel olid juba väiksed kroomita täpid. Seega läks kasutusse vana originaal pealmine kroomraam ja uus sisu.

Uus sisu kestis täpselt 1 aasta. Juba järgmisel aastal tõmbus kroom täiesti mustaks ning seda polnud võimalik enam puhastada.

Ainuke mõistlik variant tõesti kuskilt korralik originaal otsida. Kvaliteedivahe on meeletu kuna B-osal pole lihtsalt mitte mingisugust kvaliteeti ollagi. Pakun et omahind neil Hiinas miski 3€ seega isegi 60€ on sellise jura eest palju.
Vasta
#65
Pagasi luuk.
Nüüd on kannatus kaua kestnud. Vaja see pagasniku lukk kuidagi lahti saada. Enamasti kaupa hobiautoga ei vea ja seni on püsinud luuk paar kuud kinni Eusa_angel )

Kentsakas lugu oli sellega. Olles möödapõikaval visiidil Eesti - Läti endise piiripunkti juures mõtlesin ka ise sinna sisse vaadata. Mõõduka koguse varandust soetanud lõin hooletult pagasniku kinni ja kõik võtmed jäid sinna sisse Eusa_angel Õnneks olid auto uksed lahti. Tund aega paanikat ja ennast kritiseerivat sõimu, et nüüd jäängi siia lõunapiirile soetatud vedela varandusega ööd veetma, suutsin luku Leathermaniga piisavalt ära kahjustada. Siis tuli Youtube appi ja leidsin vihje, et esmaabi karp aknalaualt ära käib. Võtmed sain sealt kaudu kätte ja auto taas käima. Luuk on aga endiselt kinni. Nukker. Eks need maksud, mis läksid Lätti lähevad nüüd maksma luku taastamise vääringu mitmekordselt. Karma. Edaspidiseks õppetund. Tuleb toetada Eesti majandust ja jamad jäävad juhtumata - elu on ilus Eusa_angel
Olles nüüd piisavalt piinlikust tundnud siis järsku leidub keegi, kes natuke w123 230E pagasniku luku "avamise" nippe teaks? Olukord on selline, et juhmi mõistusega puurisin luku südamiku (nuutide osa) erilise täpsusega tühjaks ja proovisin hoovastikuni jõuda või südamikku ilma nuutideta keerata. Kahjuks ei õnnestunud. Väga olen huvitatud ka uuest lukust.

Lugupidamisega
Vasta
#66
Kas Sul ei liigu nupp üldse või liigub nupp, kuid see on keeratud "lukku" ja liigub nüüd tühja?

Kas autol on vaakumsüsteem veel töökorras? Siis peaks saama pakiruumikõrrest imedes/puhudes (ei tea, kumba pidi 123 käib) luksutuse ümber lülitada ja nupust lahti vajutada.

Kui elusa kambriga vaakumsüsteemi ei ole või on hoovastik rikutud, siis läheb huvitavaks.
Vasta
#67
Ega muid nippe polegi, et puuritakse südamik välja. Siis peaks saama ju õigesse asendisse keerata, et vajutamisel see hoob õiget kohta vajutaks?

Pärast hangid suvalise toimiva lukusüdamiku (võtit pole vaja), paned sellele oma võtme sisse ja käiad takistavad nuudid maha. See on selline robustne meetod, vana võti, mida sul pole, jääb samuti keerama, aga kes seda klassikut ikka tänapäeval muukima hakkab.
Kui rohkem viitsimist, kannatab ka muuke ringi tõsta, see oleks muidugi "õigem" lahendus.

.
Vasta
#68
Õhukeseks käiatud 10 võtmega saab luugi küljes oleva konksu poldid lahti keerata. Pärast võtad luku taga seespool oleva katte maha ja siis saad edasi tegutseda.
Vasta
#69
Üllatustelaegas avane. Aega on läinud ja luugi avamine on jätnud juba laiskuse kuvandi. Selle pärast võtsin asja nüüd talve viimaste siputuste ajal ette. Tuleb välja, et W123 pagasi luugi avamiseks on vähemalt 4 moodust, millest 3 on mercedese omanikule väärikamaks valikuks.
Mainin need kõik ära.
1) Kõige ebameeldivam ja valusam variant minu silmis. Lüüakse tagatuli puruks ja lähenetakse pagasisse läbi tule ava. Ameeriklased leiavad, et tuli ei maksa midagi ja kannatab vabalt nii teha. Minu süda seda varianti kohe kuidagi ei soostuks kasutama.
2)Põhimõtteliselt v6sa pakutud valiant. Minul vaakum on aga nõrguke seega vaakumiga seda teha ei õnnestunud.
3)V126 pakutud variant. 10 võti õhukeseks käiata ja keerata luugi kinnituskonks luugi küljest lahti.
4)Luku hoovastiku liigutamine

Alustasin variant kolmega. Keerata õhukese kümnese võtmega luugi konksu poldid lahti. Vanasti oli neid võtmete käiamisi vene võtmete puhul küllaga. Võtmeid jagus kilodega aga mõõtusid mitte. Siis tuli 8st 9 teha ja 10st 11. Kõik sai. Nüüd leidus samuti mõni moodsama aja Made in china võti sahtlis, mille kannatas projekti puhul töösse võtta ja tema saatus lõplikult määrata. Võtmele tuli lisaks pikenduseks mosse ratta heebel. Tööriist sai uhke.
[Pilt: IMG_20190225_153253.png]
Nähtavus salongi august pagasisse oli ebanormaalne. Pikalt sealt sisse kõõritades hakkasid silmad juba üksteisest mööda vaatama. Seega kasutasin igasuguseid tehnikaid, et täselt näha, kuidas see võti nüüd ikka sinna poldile istub. Kui esialgu pole lihtsat varianti siis tuleb keerukalt. Gopro videot üle kandma mobiili ja siis salongist pilti jälgides nagu teeks südameoperatsiooni. Combo üle võis olla uhke aga kaugeltki polnud see praktiline. ja mugav. Kaugelt trumpas selle üle ZAZ 965A küljepeegel. Selle live feed on kõige kiirem Big Grin Keeramise protsess osutus aga nii aeglaseks, et tuli proovida ka midagi muud.
[Pilt: IMG_20190225_163047.png]

Kasutusse läks variant number4. Tuli teha uued tööriistad. Tööriist 1 oli pagasis oleva hoovastiku luugi avamiseks. Seda on avatud küll riidepuust tehtud konksuga ka aga siin juures läks kasutusse Makita trelli käepide. Luugi ääre vahele ajades käepideme plekist osa ja tömmates tuli luuk plõksti ära. Siis tuli luua tööriist 2, millega hoovastikku liigutada parempoolse tagatule poole, samal ajal peab väljast luuki üles sikutama. Tööriista sai teha plastdetailide avamiseks mõeldud heeblist. Ja klõps luuk avanes Smile
[Pilt: IMG_20190225_182549.png]
[Pilt: IMG_20190225_183013.png]
[Pilt: IMG_20190225_163435.png]
[Pilt: IMG_20190225_183836.png]
Nii kaua luuki kinni hoides on ka oma võlu. See avaneb nagu üllatusmuna. Isegi salongi august ei olnud märgata. Luuk avades leidsin sealt enda üllatuseks OBD seadme, mille olin juba kadunuks lugenud ja uue soetanud, samuti hunnik autokeemiat ja tagant pimedast nurgast kast Läti õlut! Eusa_dance
Kellel mõni kere seisab, millel luuk kinni siis tasuks järsku selle sisu järgi uurida Eusa_angel
Vasta
#70
Mismoodi sul õnnestus seestpoolt keeramine, ma keerasin küll väljast, natuke kangutasin luuki ülespoole ka.
Vasta
#71
(03-03-2019, 10:01 PM)V126 Kirjutas: Mismoodi sul õnnestus seestpoolt keeramine, ma keerasin küll väljast, natuke kangutasin luuki ülespoole ka.

Piisav pikendus võtmele taha ja suure amplituudiga vehkides keeras poldid keerama küll. Sinna vahele mahuks isegi tavamõõdus võti tegelikult. Tähtis on kaldenurk. Õhukese võtmega on vajalik hoida ka õiget kaldenurka.
[Pilt: luugikinnitus.png]
Vasta
#72
Ebay ja rahvusvaheline kaubandus. See kord aitas ta mind kõvasti.
Meenutused eelmisest aastast, kuidas peale käsipesu tuli ka istmed ära kuivatada ajasid selleks aastaks kannatuse katkema. Juhtusin Ebays ringi sirvima ja avastasin kõike head, kui kasutada ainult õiget otsingusõna. Nii komplekteerisingi endale uued (B varuosa) uksetihendid, aknaraami tihendid ja välised akna äärte tihendid iluliistu külge. Kõik tulid erinevatest kohtadest. Aegamisi tuli vahetamist alustada. Ilmad läksid vahepeal ilusaks ja kaua oodata ei kannatanud.
Kõige keerukam/viletsam oli vahetada muidugi akna raami tihendid. Lisaks et, nende vahetus annab vee -ja heli pidavuse parandamisele kaasa, saab ukse lahti võtmisel ära puhastada ja õlitada ka akna tõstukid. Nii sai see ka tehtud. Esialgu võtsin aega ja kalkuleerisin kauaks seda itku jagub. Ühe ukse aknaraami tihendite vahetuseks läks esialgu tunnike, siis juba aga 30 minutit. Tööga tõuseb pädevus ja tööriistu palju spetsiifilisi siin vaja ka ei lähe. Ristpea, plastheebel ja väike 10ne padrunvõti. Suht peakski kõik vajalik olema.Alguses kõvasti sikutada ja pärast usinalt pressida tagasi. Nii ta läheb Smile

[Pilt: aknatihend1.png]

Üks päev ilmus taas maja ette DPD kuller ja kohale toodi ukse tihendid. Eelnevalt oli maanteel sõites õhu kohin päris suur ja juba nähtavalt oli vanu tihendeid korralikult lapitud erinevate vahendite ja moodustega. Uued tihendid olid ühes tükis ja täiesti elastsed. Tiba talgised aga leian et kõike ei tohiks enne paigaldust maha nühkida, muidu on tihendeid väga keerukas omale kohale pressida. Paigaldamiseks tuli lahti võtta ukse piirajad. Teadupärast on piirajate tiftid pea poolt väikeste nuutidega ja pressitakse pessa istuga lisaks otsaklambrile. See on pusimine, et neid lahti saada. Paigaldamine on aga üpris rahustav tegevus. Plastheebliga kaasa aidates on tihendi sättimine üpriski ladus toimetamine.
[Pilt: uksetihend1.png]
[Pilt: uksetihend2.png]

Järgnevalt saabus aeg väliste akna ääretihendite kätte. Vanad tihendid olid lõhedega ja iga kord kui peale pesu autot kuivatasin sai kuivatuslapile mustad triibud peale.
Saabusid nad neljakesi rõõmsalt ühepikkusena. Täpselt parajas mõõdus, et igaüks saab nad vajaliku akna jaoks parajaks lõigata. Sees on väike alumiiniumraam, mille käsitlemisel peab tiba ettevaatlik olema. Siin muud suurt trikki ei olnud. Peaasi, et iluliist terveks jääks ja vana tihendi küljest klambrid kenasti kätte saaks. Antud juhul tuli korra ka gaasipõletit kasutada klambri vahelt jääkide kätte saamiseks - vana tihend oli päris mure.
[Pilt: aknatihend2.png]

Viimane detail, mis eelmisel aastal nimekirja lisatud oli mootorikapoti alune kate. Mootori kuumus otse kapoti plekile võib anda valu ka kere värvile ja ilma katteta plekist luuk on ikka poolik ja visuaalselt mitte väga korrektne. Totaalselt originaalile ma rõhku ei pannud.Pigem ootan siin ka funktsionaalset tulemust. Vähem müra? Mudelipõhiselt Febi oma sai see ostetud. Natuke pettumuse valmistas mulle see, et tegemist on väga tavalise ja lihtsa svammiga. Ilmselt küll kuumakindla materjaliga. Kinnitamiseks ei olnud mõhkugi. Paika istus ta ideaalselt. Kõik sälgud ja kurvid olid omades kohtades. Nõnda uurisin Espakis ringi ja leidsin tuubis liimi, mis 100 kraadi juures ka ebamugavuse üle ei kurda. Kapott "putitamise asendisse" ja katte ülemine äär ajutiselt kahepoolse teibiga ära ääristada. Nii saab ta korrektselt õigele kohale ja aegajalt 20 minuti jooksul kokku surudes jäi kate täiesti kenasti omale kohale.
[Pilt: IMG_20190408_140142.jpg]
[Pilt: IMG_20190408_140406-e1554895539946.jpg]


PS Vanad tihendid on kõik kenasti alles ja hoiul. Ilmselt saab terve ringi tihendid ka veel mingil määral töökorda rakendada. Kellel huvi. Ära ma neid ei utiliseeri
Vasta
#73
Jalgealune kindel
Saabus pakk ebayst. Õnn oli leida Ebayst müügilt täpselt see puudu olev kõrvalistuja poolne jalamatt, mis klapib salongi värviga. Enamasti müüakse neid terve komplektina ja väga "kirve" hinnaga. Üks oli igati mõistlik leid. Väga korralik ja korras isolatsiooniga. Võib rahule jääda Smile Ühe asja võrra taas lähemal komplektsusele.
[Pilt: IMG_20190414_105200.png]
Vasta
#74
Tubli oled! Vb pretendeerin neile vanadele tihenditele.
Ennem lähen "rüüstan" ühte surnud projekti ja loodan sealt kõik vajamineva saada.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#75
Viies ratas - rooliratas
Kaua aega on auto teemas tuul puhunud. Nüüd tuul vaibus ja tundub kui talve ei tulegi algab hobiauto hooaeg see aasta eriti vara. Nii, et tuleb tegemata asjad ikka talvekuudel käsile võtta.

Kõige suuremaks ebamugavuseks oli auto juures roolikarbis lõtk. Roolida tuli nagu Euroopa BA. Sai sõidetud aga siiski, mis sõit see siis Mercedesega enam on? Hakkasin uurima roolikarpide kohta. Küll leidus taastamiskomplekte, kui ka taastatud karpe. Ebays jäi silma, et taastatud karp on oma 900€ kanti. Mitte taastatud ilmselt logisev karp 350€ kanti. Isegi täiesti uus oli veel müügis ~4000€ eest. Ilusad numbrid, eriti viimane, mis paneb mõtlema, et pensionifondid võiksid varsti hakata investeerima hoopis vanade autode roolikarpidesse.. Eusa_angel

Peale foorumites kammimist avastasin koha Inglismaal, mis taastab roolikarpe. Nii siis vana, mis lekkis ja loksus tuli maha kiskuda. Õnneks ära käib ta päris lihtsalt. Poolraamis kolm pikka polti, mis ligipääsetavad vasakust rattakoopast ja siis kaks õlipumba toru, mida peab hellalt paitama, et katki ei kisuks neid. Kui torud lahti tulevad siis veermiku osa on kõik juba kenasti auto alt näha, mis ja kus.
Postitust ei oleks hakanud enne tegema, kui ei ole kindel tulemuses. Nüüd kui tulemus teada, saan ka infot jagada. Remanufacturingu tegi http://www.coventrypowersteering.com/
Kindlasti tasub sealt ise pakkumist küsida aga kuna räägime taastamisest ja sellega ka kokkuhoiust siis minul läks taastamine 234 naela koos kohalike maksudega. Saatmiskulud lähevad sinna juurde. Mina kasutasin DPD-d.
Tagasi saabus nii ilus asi, et kahju oli lausa põhja alla tagasi panna. Kenasti puhastatud ja pakitud. Korgid peal kus vaja jne..
Ahjaa, rooli hooba ma küljest ära ei saanud ja saatsin sellega koos. 36 padrun keeras 400Nm löögiga küll mutri lahti aga hoob on seal nii kõvasti nuutides, et sobilik tõmmits kippus ka maha hüppama. Parem anda kaasa ja mitte asja ära rikkuda. Tagasi saades olid mehed märkinud nii võllile kui hoovale ettenägelikult märgi. Nii, et sai kõik täpselt nagu algselt tagasi panna.
Tagasi istus ta ju muidugi nagu peab. Sobilikud õlid sinna juurde ja uus filter. Vana süsteem muidugi kuivaks enne lasta ja algab täitmine. Kuskil oli kirjas et süsteemi täielik maht on 1,4L. Minul läks sisse 1L. Ilmselt oli pumbas veel jääke Dextron II-st. Kui vedelik sees siis rattad õhku ja õhutama. Selleks on netis ka videoid. Mulises kõvasti.. Smile Pärast õhutamist muutus rool palju tihkemaks ja minu tunde järgi on tulemus ikka väga hea. Usun, et väikese nõksu leiab tundliku käega rooli loksutades ikka aga tegemist on odomeetri järgi vähemalt 315 000 sõitnud karbiga.
Jäin tulemusega rahule.
Õhutamise viimases etapis tuleb mootor ka käima panna ja peale mitut kuud seismist läks too suht lonkavalt alguses käima. Sealt koidab ilmselt ka tulevikus uus postitus. Tellitud sai mootorile uued pihustid Smile
[Pilt: IMG_20200108_211927.png]
[Pilt: IMG_20200109_203051.png]
[Pilt: IMG_20200128_190205.png]
[Pilt: IMG_20200130_191226.png]

Vasta
#76
Uued pihustid - uus hingamine
Nii, nagu plaanis oli pihustid välja vahetada, ka juhtus. Välja valisin uued pihustid buycarparts.co.uk lehelt. Olin valmis kaupa pikemalt ootama, et küll kunagi jõuavad. Kohale saabusid peale kinnitus emaili nad DPD kulleriga juba päevaga ja üllatuseks Poolast.
Vahetus erilist palju aega ei võtnud. Kokku oma tunnike. Õhufilter maha, kütusetorud hellalt lahti ja pihustite kinnituslatt lahti. Välja tulid pihustid kergelt. Tihendeid pihustitega kaasa ei tulnud. Kummist tihendid pihustite ümber tuleb ümber tõsta või välja vahetada. Vanad oli minul veel piisavalt viisakad ja läksid seega käiku. Kuuma ja aja koostööl võivad nad oma mõõtmeid vähendada ja hakata andma pesa vahelt lisaõhku silindrisse.
Pikalt seistes tahtis mootor käivitades saada gaasi. Speedster keeras paar aastat tagasi viimasel timmimisel surve piisavalt peale, et kõik pihustid käivitamisel korraga avaneksid. Siis ikka mõni lekkis, trassi surve ei püsinud piisavalt. Korraga ei meenugi, mis veel.
Nüüd kui uued pihustid külge said polnud gaasipedaali peale vaja isegi mõelda. Käima läks nn poolest pöördest. Vahe oli märgatav ja mootori käik ühtlane.
Enne kippus mootor tegema sellist "diisli" häält. Ilmselt oli see tingitud ebaühtlasest põlemisest. Nüüd uute pihustitega oli kõik kadunud. Hooaja alguses tuleb pritse reguleerimiseks veel aeg kirja panna. Vana seadistus ei ole kindlasti enam kohane.
Hetkel ei ole veel mootor puhtaks käinud. Garaažis tiksutada ei ole pikalt mõtet. Süüteküünlad olid eelnevast ebakvaliteetsest põlemisest veel väga tumedad. Kui sõitma saab tuleb need üle kontrollida. Eeldan, et põlevad puhtaks. Läbisõit nendega ei ole olnud suur.

[Pilt: IMG_20200208_211139.png]
[Pilt: IMG_20200208_211552.png]
[Pilt: IMG_20200208_220032.png]
Vasta
#77
Thumbsup
Vasta
#78
Tubli töö! Tubli teema! On põhjalikult seletusi ja pildimaterjali!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
Vasta
#79
"Välja valisin uued pihustid buycarparts.co.uk lehelt. Olin valmis kaupa pikemalt ootama, et küll kunagi jõuavad. Kohale saabusid peale kinnitus emaili nad DPD kulleriga juba päevaga ja üllatuseks Poolast."

Miks just sealt?
Vaatasin sealt ühele oma uunikule samat asja, pihustit 0 437 502 043.
UK saidil hind 44,14 naela, meie Aeromotorsis 46,16€UROT.
Eestisse tellimine transa null, tarneaeg 2 päeva, tulevad samuti poolast.

Et siis mis see UK-ga tegelemise point oleks?
Nael on pisut kallim raha ka kui euro.

Aga nende vahetus on muidugi ok tegevus, sest tegu on tavalise kuluosaga, ma ei mäleta intervalli, aga eks ta mingi 150tkm oli.
Ehk siis tavahooldusasi nagu õhufilter või roolivõimu õli.
Meil muidugi üritatakse laipadest nii palju võtta kui võimalik, ma ise veel täna samasugune....Smile
.
Vasta
#80
Pikka aega postitusi pole olnud. Nüüdseks on pihustid üle timmitud speedsteri juures. Esmased näitajad olid siis täiesti normis, kuid erksust jäi mootoril uute pihustitegaväheks. Keeras segu lahjemaks ja erksuse tõus oli väga märgatav. Huvi pärast mõõtsin ära ka kütusekulu. Kütust võtab linnas vahemikus 10-11L sajale kilomeetrile.
[Pilt: seadistus.jpg]

Nüüd annan annan Febile võimaluse.
Kaks aastat tagasi vahetatud tagumine kardaani muhv oli jõudnud tehnilisse seisu nimega "Omadega täiesti läbi". Hämmastav, millised võivad olla varuosade kvaliteedid. Läbisõitu ei ole üldsegi palju ja tegemist ei ole rallikaga Smile
Nii, et alla läks see kord Febi muhv Aero motorsist. Eelnev muhv oli Alvadist ja tootjat ma isegi ei osanud tuvastada.
[Pilt: IMG_20200704_211823-scaled.jpg]
[Pilt: IMG_20200704_211808-scaled.jpg]

Näeme, mis nüüd saab..
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 24 5,984 23-09-2021, 06:42 PM
Viimane postitus: mbw204
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 24 4,600 15-09-2021, 05:59 AM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 104,911 25-08-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz W447 V-klass, 2017, Randar Randar 13 3,878 01-08-2021, 10:51 AM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek indrek 37 6,256 27-07-2021, 07:10 AM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 131,266 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  MB 280CE -W123 - Kuldar Kuldar 182 147,554 18-04-2021, 10:11 AM
Viimane postitus: Kuldar
  Mercedes-Benz Sprinter 2.2 120kW 2014a. Karl 7 4,328 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: driverlane
  Mercedes Benz 250, 1976 jansa 21 17,505 15-01-2021, 12:08 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 20 5,157 13-11-2020, 05:05 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne