23-07-2016, 01:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2016, 09:38 AM ja muutjaks oli expo.)
102 kraadi pealt? seda on paljuvõitu. ma ei tea, mis see tehasepoolne soovitus on, aga mina ei tunne end küll mugavalt, kui mootor keemise äärel on. ei soovi teist korda seda tööd küll ette võtta - kaks päeva nonstop kruvimist ja nuputamist minu kui algaja jaoks ja seda veel teise inimese abiga.
unustasin eelnevalt ka mainida ühe vea, mis enne mootoriremonti ilmsiks tuli. nimelt kaitsmeploki taga asuvast karbist kostus ragistamist, mis tundus nagu relee klõbina moodi. sümpton esines just siis kui kõik uksed olid suletud/andurid alla vajutatud. see on ilmselt ka põhjuseks, miks auto aku kahe nädalaga tühjaks sai. peal on ka signalisatsioon, mida küll pole ammusest ajast kasutanud ning aku uuesti ühendamisel ta häält ei teinud. samuti on peale remonti aku tagasi ühendamist see karbike vait olnud, ent ei usu väga, et kaks päeva vooluta ta imeväel korda tegi.
edit: küsimus - mis klemmid vaja sillata on?
unustasin eelnevalt ka mainida ühe vea, mis enne mootoriremonti ilmsiks tuli. nimelt kaitsmeploki taga asuvast karbist kostus ragistamist, mis tundus nagu relee klõbina moodi. sümpton esines just siis kui kõik uksed olid suletud/andurid alla vajutatud. see on ilmselt ka põhjuseks, miks auto aku kahe nädalaga tühjaks sai. peal on ka signalisatsioon, mida küll pole ammusest ajast kasutanud ning aku uuesti ühendamisel ta häält ei teinud. samuti on peale remonti aku tagasi ühendamist see karbike vait olnud, ent ei usu väga, et kaks päeva vooluta ta imeväel korda tegi.
edit: küsimus - mis klemmid vaja sillata on?