Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM
#1
Tere kõik see pere!

Sai ka siis siin sügisel soetatud endale esimene MB! Ja esmamulje on väga hea(mõtlen juba vaiksel uuema kere peale)

Autot sai otsitud suhteliselt kaua! Sai siin igasuguseid vaatamas käidud ja ükski ei kutsunud ostma. Aga lõpuks leidsin mis mulle meeldis ja ära ostetud ta sai!

Tegelikult otsisin e320 aga ei olnud sobivat siis sai proovitud e270 ja meeldis!
Alguses universaal ültse kohe ei meeldinud aga kui nägin seda mis sai ostetud siis mõtlesin ümber Eusa_angel

Auto andmetest veidike:

Mark: MB W211 E270CDI Elegance
Aasta: 2003
Läbisõit: 360 000km
Võimsus: 130kw
Keretüüp: Universaas
Käigukast: Automaat
Kütus: Diisel

Vead:
Elektriline tagaluuk ei taha hästi toimida vahel toimib vahel mitte!
Tagumine parempoole amort on läbi!(Pink näitas 38%)
Taga parempoolne uksepeal olev konitops on puudu!
Tagumised tuled ei põle, tuled olid luugipeale ümber lülitunud.



Plaanid:
Tagaluuk toimima saada, vahetasin luku ära nüüd midagi läks paremaks aga peab veel vaatama!
Tagatuledega oli vist juba teada värk ,piduritule pinid olid läbi, aga see nüüd korras!
Käigukastiõli tahaks lasta ära vahetada!
Tagumised amordid peab ära vahetama!



See pilt nüüd müügi kuulutusest: [Pilt: 73320911.jpg]

[Pilt: 73323107.jpg]

Talvekatga:

[Pilt: IMG_20151213_134228.jpg]

[Pilt: IMG_20151213_134250.jpg]


Panen 1 vea juurde mis on minukäes tekkinud äkki kellegil sama probleem olnud.

Siin suuremate külmadega tekkis probleem. Nimelt hakkas mootori tuli põlema ühel hommikul kui autot käivitasin. Kui sõitma hakkan viskab korraks kirja ette: Battery Protection: Convenience functions temporarily unavailable.
Lugesin välismaa foorumitest ,et siis võib olla kumbki akudest läbi aga kuskilt ei käinud läbi seda ,et mootori tuli põleks!
Kas need võivad olla omavahel seotud? On kellegil sama probleemi olnud?
Vasta
#2
Tere Jälle!

Panin nüüd selle mootoritulega seoses autole juhtme taha ,et see ära kustutada ja näitab sellist viga:

P0107 - Barometric Pressure Circuit Low.

Kas oskab keegi suunata kust alustada probleemi lahendamisega!
Vasta
#3
MAP sensor
Vasta
#4
Viga teada!

Mai tea kas see nüüd on see Map Sensor ,aga õhulugeja peal mingil pistikul kaks juhet küljest ära murdunud!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 80 91,468 07-02-2025, 07:55 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 5 808 19-01-2025, 08:02 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Mercedes-Benz S124 2.5d 1991-Sten Sten-M.M. 7 635 03-01-2025, 01:06 AM
Viimane postitus: Sten-M.M.
Photo Mercedes-Benz S65 AMG 2007 W221 cico 7 488 24-12-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,961 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,370 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 30,053 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 671 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 5,112 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,333 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne