Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM (/showthread.php?tid=41286) |
Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM - Kristj@nM - 11-01-2016 Tere kõik see pere! Sai ka siis siin sügisel soetatud endale esimene MB! Ja esmamulje on väga hea(mõtlen juba vaiksel uuema kere peale) Autot sai otsitud suhteliselt kaua! Sai siin igasuguseid vaatamas käidud ja ükski ei kutsunud ostma. Aga lõpuks leidsin mis mulle meeldis ja ära ostetud ta sai! Tegelikult otsisin e320 aga ei olnud sobivat siis sai proovitud e270 ja meeldis! Alguses universaal ültse kohe ei meeldinud aga kui nägin seda mis sai ostetud siis mõtlesin ümber Auto andmetest veidike: Mark: MB W211 E270CDI Elegance Aasta: 2003 Läbisõit: 360 000km Võimsus: 130kw Keretüüp: Universaas Käigukast: Automaat Kütus: Diisel Vead: Elektriline tagaluuk ei taha hästi toimida vahel toimib vahel mitte! Tagumine parempoole amort on läbi!(Pink näitas 38%) Taga parempoolne uksepeal olev konitops on puudu! Tagumised tuled ei põle, tuled olid luugipeale ümber lülitunud. Plaanid: Tagaluuk toimima saada, vahetasin luku ära nüüd midagi läks paremaks aga peab veel vaatama! Tagatuledega oli vist juba teada värk ,piduritule pinid olid läbi, aga see nüüd korras! Käigukastiõli tahaks lasta ära vahetada! Tagumised amordid peab ära vahetama! See pilt nüüd müügi kuulutusest: Talvekatga: Panen 1 vea juurde mis on minukäes tekkinud äkki kellegil sama probleem olnud. Siin suuremate külmadega tekkis probleem. Nimelt hakkas mootori tuli põlema ühel hommikul kui autot käivitasin. Kui sõitma hakkan viskab korraks kirja ette: Battery Protection: Convenience functions temporarily unavailable. Lugesin välismaa foorumitest ,et siis võib olla kumbki akudest läbi aga kuskilt ei käinud läbi seda ,et mootori tuli põleks! Kas need võivad olla omavahel seotud? On kellegil sama probleemi olnud? RE: Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM - Kristj@nM - 25-01-2016 Tere Jälle! Panin nüüd selle mootoritulega seoses autole juhtme taha ,et see ära kustutada ja näitab sellist viga: P0107 - Barometric Pressure Circuit Low. Kas oskab keegi suunata kust alustada probleemi lahendamisega! RE: Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM - Karlapoiss - 30-01-2016 MAP sensor RE: Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM - Kristj@nM - 30-01-2016 Viga teada! Mai tea kas see nüüd on see Map Sensor ,aga õhulugeja peal mingil pistikul kaks juhet küljest ära murdunud! |