Muud: Tegemist siis AMG C-klassiga, millel pisut rohkem võimu ja varustust peal kui tava C-l. Käiguvahetus pidavat ka 35% kiiremini toimuma kui tavakastil. Värvus on must metallik.
Autol olemas nii tavalised 18" veljed koos talverehvidega kui ka Brabuse 18" suverehvidega (tagumised pisut laiemad, 9,5")
Sisu on tumehall AMG, istmed nahast, juhiistmel näha vasakul küljel kulumise märke.
Esialgsed vead: Kompressori sidur vaja vahetada, drosselklapp samuti. Läheb müüja garantii alla. Veepumbas täheldatud väikest tirinat, saan ka selle garantiiga ära parandatud. Edit: Tänaseks päevaks need vead kõik kõrvaldatud, lisaks vahetatud ka kõik rihmarullid+pinguti ning kompressori jahutipump. Drosselit polnud tarvis vahetada, piisas oksüdeerunud pistikute vahetamisest.
Ma pigem ei paneks sinna üldse mingit märgistust, las igaüks ise mõistatab. Väljalasketorud on ju antud mudelil ka suht tagasihoidlikud, niiet peale vaadates võhik aru ei saa... Aga suure velje pärast on üritatud kohta kätte näidata küll foori tagant, a'la et mees arvab, et kui suur velg on, liigub auto paremini edasi... üks üle-eelmise põlve Impreza turbo mees ei suutnud ära imestada, mis mees see temast veel paremini oma c-klassiga kiirendab) Kuigi tavaliselt kõvatajatega kaasa ei lähe, kipub teinekord huvitavama auto korral ikkagi jalg raskemaks... My Bad...
Muidugi peab lisama et seoses jäiga vedrustuse ja 18" velgedega raputab konarlikul teel päris korralikult, kuid samas midagi tapvat pole. Üritan 18ndal ka autot näitama tulla, kui ta parasjagu garantiiremondis pole
Toonring lähiajal plaanis küll, seda siis nii esimestele kui tagumistele klaasidele... Velg sellepärast siukene, et sain terve ringi 3500 kronsaga, ma arvan ise, et oleks patt olnud ära öelda....
rauntz Kirjutas:Toonring lähiajal plaanis küll, seda siis nii esimestele kui tagumistele klaasidele... Velg sellepärast siukene, et sain terve ringi 3500 kronsaga, ma arvan ise, et oleks patt olnud ära öelda....
Sellise raha eest oleks tõesti olnud patt ära öelda,saad veel sellise hinnaga we? :lol::lol:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
rauntz Kirjutas:Toonring lähiajal plaanis küll, seda siis nii esimestele kui tagumistele klaasidele... Velg sellepärast siukene, et sain terve ringi 3500 kronsaga, ma arvan ise, et oleks patt olnud ära öelda....
Sellise raha eest oleks tõesti olnud patt ära öelda,saad veel sellise hinnaga we? :lol::lol:
Kuule vist ei saa, sellisel juhul hakkaks vist nende müügiga endale elatist teenima :eureka:
Oli endal plaanis eelmise kevade lõpp taoline auto muretseda. Sai proovi sõitu teha ja 200 quick downi vajutades pani 4 käigu hocked:. Piirajasse läks muuseas. Haige loom auto.
Kuid siiski arvasin, et igapäeva sõiduks võtab liiga palju bensiini ning ostsin lahjema. ( Nats kahetsen isegi võibolla )
Nüüd tahaksi sult küsida et palju sul keskmine kütuse kulu on ? Ise ostsin 230 k ning keskmine vast on nii 11 L ( nats maanteed, rohkem linna )
bulldoze Kirjutas:Oli endal plaanis eelmise kevade lõpp taoline auto muretseda. Sai proovi sõitu teha ja 200 quick downi vajutades pani 4 käigu hocked:. Piirajasse läks muuseas. Haige loom auto.
Kuid siiski arvasin, et igapäeva sõiduks võtab liiga palju bensiini ning ostsin lahjema. ( Nats kahetsen isegi võibolla )
Nüüd tahaksi sult küsida et palju sul keskmine kütuse kulu on ? Ise ostsin 230 k ning keskmine vast on nii 11 L ( nats maanteed, rohkem linna )
Njaa, see keskmise kulu teema on siuke seinast seina... Esiteks oleneb see sellest, palju sa vajutad ja kuidas su sõidud jagunevad. 100% linnasõitu peaks kulu viima 15l/100le. Ise sõidan päevas 25 km maanteed ja ca 50-60 km linnas. Ja keskmine kulu on 12,5-12,8l/100le. Tegin ka pikema otsa Võrumaale kus siis pardakompuuter registreeris 100 km/h sõidu juures täislastis masinaga 9l/100-le. Möödasõite oli mingi 5-6, enamasti sõidetakse tartu maanteel sellise kiirusega sinust endast mööda paraku... Aga kui sulle meeldib rohkem vajutada, siis ise olen linnakuluks saanud endal ka 18-19l/100le. Nüüd vist piisavalt infot.
Kusjuures selle auto puhul on selline kulu vägagi normaalne arvestades tema sooritusvõimet... Liisinguautot pidades võib murettekitavamaks asjaoluks nimetada tema suurt kaskokulu, mis on minul pisut üle 1600eek kuus. Ja pakkumisi oli ka üle 3000 eeki peale, niiet see võttis pisut kukalt kratsima... Aga, nagu ma olen juba vist öelnud, on asi seda väärt
Niisis nüüd sai tehtud ka esimene ökonoomsussõidu rekord, 300 km keskmise kiirusega 82 km/h (sees peatused seoses 3 kuuse lapsega ja mõningad linnasõidumomendid) ja keskmine kulu arvuti järgi 8,3 l/100. Palju õnne mulle! )
Muidugi, see tähendas maanteel sõitu püsikiirusega 95 km/h ja minimaalselt möödasõite. Tagasitulles oli sama näit 9,1, ei viitsind ökonoomitada eriti, kuid ei kihutanud ka just väga. Keskmine kiirus 88 km/h. Lihtsalt infoks ökonoomsussõidu harrastajatele.
Õnnitlused! Ise olen enda omaga saanud 6.9 L ja see on suure pingutusega. Maanteel alla 110 sõites 7.5-8.0. ( C230k ), seega su tulemus on väga super arvestades su mootorit.
Jah, see kulu tuli mul selline tõsise pingutusega. Autos oli 2,5 inimest + pagasnikutäis nänni. Muidu kui maanteel kuskil 105 hoida ja möödasõite rohkem teha, jääb kulu 9,5-9,8 vahele.
Räägi palju sa oma masinat remontinud oled?
Benzworld.org'i uurides jääb mulje, et autod aint katki ongi-veepumpade, radiaatorite ja käikkarite jamad. Kuidas sul?
Veepump tõepoolest vahetatud, ka kompressori jahutuspump. Käigukastiga ja radiaatoriga jama täheldanud pole. Lähemalt esimesest postitusest. Muidu täitsa vinks, kuid 170000 sõitnud masinalt täiesti remondivaba sõitu on ka nagu palju oodata. Ise pole remondi eest sentigi maksnud, kõik tööd tegi autowelt garantiikorras.