30-10-2014, 11:13 PM
(30-10-2014, 10:04 PM)erx000 Kirjutas: See juhtmestiku teema läheb sul vist päris keeruliseks, ise tegin sama asja W210 OM606 juhtmestikuga. Ma alustasin juhtmestiku puhtaks rookimisest juba w210 kerel, kõik ebavajaliku rookisin maha ja pärast iga ploki ja kimbu eemaldamist jälle katsetasin kas võtab ikka võtme omaks ja läheb käima. Lõpuks jäi alles ainult mootori tööks vajalik osa, enne mootori maha tõstmist märkisin juhtmed ja pistikud ära ja pärast teise kere peal oli ainult kokku ühendamine. Ma ei kujuta ette kas kogu juhtmestiku ringi tõstmine on mõtekas, et uste sees olevad akende ajud ära mahutada jne, ASR näiteks tahab taga mõlemale rattale andureid, ma pole kindel kas esimesed andurid ja hammasvööd ajuga kokku sobivad jne.
Siin videos on mul kõik vajalik põranda peal laiali. Kesklukk ei puutu asjasse, ma ei tea kui palju 605 erinev on aga küljes peavad olema rooliluku mootor ja kui 722.6 kast siis ka kasti aju, rääkimata kõigist teistest anduritest ja kaitsmeplokkidest.
https://www.youtube.com/watch?v=xLocDuZr...zg&index=6
Eks ma vaata üle,suht paljudel autodel on immo kesklukuga seotud.Sellest tulenevalt ka mu oletus.Kuna mul taga w210 käändmikud veovõllidega,siis tagumiste kiirusanduritega probleeme ei teki.Esimesed käändmikud ka olemas,vajaduselt saab hammasvööd tuunida.
Ma olen korduvalt kahelnud terve juhtmestiku ümbertõstmisest,et miks oli seda vaja.Asr ja muud pudipadi mugavused on küll head,aga ma tahan kliimat,need pliidinupud mulle ei sobi.Kui ma kliimat sinna ei pane,siis oli küll mõttetu ajaraiskamine.Suhteliselt väike auto,seega midagi sinna hästi sobida ei taha.Kolmanda radika jaoks tuleb viskost loobuda ja minna el-ventide peale üle.