Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul
#46
Ja nagu ikka mersul. Saad juba masina käima ja sõitagi paar päeva, kui hakkavad kimbutama probleemid. Kõik algas kui sõitsin teise pikema otsa, nimelt tööle ehk umbes 35km. Poolel teel kulus tutikas genekarihm mündipaksuseks, sest seda pannes ei pingutanud ma teda kaks korda ja ilmselt hakkas libisema ja kulus nii õhukeseks kuni enam laadimist ei olnud. Sain küll akuvooluga tööle ära, kuid seal ta ka lõpuks ära suri. Järgmine päev lähen, aga rõõmsalt jälle tööjuurde, et vahetan genekarihma ära ja sõidan autoga koju tagasi. Kõik oli ilus, rihm vahetatud, krokodillidega veidi laadimist ja käima ning minekut. Sain umbes 10km sõita, kuni tunned, et masinal enam jõudu pole ja gaasi andmine ei anna midagi, hakkas justkui pooma ning kuni poos kiiruse nii maha et pidin tee äärde peatuma. Tee ääres jäi ta tühikäigul lonkama ning gaasi andes ainult puterdas ja puristas, aga pöördeid üle 1200-1500rpmi ei tõsta. Mõtlen, et kontrollin siis laadimist. 1200 pöörde juures 13.3v, tundub nagu vähevõitu. Heaküll, jätan korra seisma ja proovin uuesti käivitada. Uuesti käivitades probleemi pole, hüppab reipalt käima(akus käivitusvoolu küll ja veel) ja masinal on justkui uus hingamine, pöörded tõusevad ilusti üles ning ka jõudu piisavalt, hakkan sõitma ja rahunesin, et äkki siis köhis ennast puhtaks ja polegi midagi hullu. Kõik korras kuni 5km pärast kiirendades jälle tunnen, et justkui kõik pütid poleks taga ja nii ta samamoodi jälle ära kooles ja jäi tühikäigul teeäärde lonkama. Proovin uuesti sisse-välja lülitamise trikki 10-15 sekundilise pausiga vahepeal ning auto jälle justkui korras. Kuni jälle paari kilomeetri pärast sama jamaga teeääres. Ja nii ma siis sõitsin koju, vahepeal viis korda peatudes ja sisse välja suretades. Kodus võtsin K-jeti küljest pumba pealevoolu kohe maha ja lasin sealt otse bensiini kanistrisse, sest tunne on täpselt selline nagu oleks filter umbes ja pärast veidikest seismist annab jälle läbi ning sõidab oma maa ära, kuniks kütuserõhk vms madal, aga ei. Kütust tuleb kanistrisse etteantud koguses, ehk liiter 25-30 sekundiga nagu ka mootorimanuaalis kirjas. Ei olnud mingeid hüplemisi, ega miskit, ühtlane ilus juga. Siis mõtlesin, et äkki süüteviga. puterdemise ajal eemaldasin ükshaaval küünlajuhtmeid, et kuulda ega mõni ilma sädemeta ole. Kõiki proovides oli igaühega tunda kuidas konkreetne silinder lisaks niigi ebaühtlasele tööle tagant kaob, kuid raibe ikka puterdas. Kütusepump ja filter on uued, paagisisene filter samuti puhas ning kätte saab ilusti. Siit edasi polegi rohkem jõudnud, näppisin veel kõik vaakumvoolikud lahti-kinni, kuid tulemusteta. Ehk on kütusesurve liialt kõrge ning tagasivool umbes, kuigi enne esimesi käivitusi puhusin sellegi läbi ja takistust ei olnud, praegu pole proovinud. Nüüd hakkavad mõtted juba otsa saama, mida või kust edasi vaadata. Eriti imelik on see, et pärast 10-15 sekundilist mootori seismist, hakkab ta jälle veidi ajaks täiesti normaalselt tööle.

Nüüd ma siis olengi temaga paar päeva ainult üle tänava poes piima järel käinud, sest kaugemale ta ühe jutiga väga sõita ei taha. Samas käivitub alati poolest pöördest ja kiiresti-mõtlemata.
Pilte ka õnnetukesest.

[Pilt: 92533-IMG_1401.JPG]
[Pilt: 28399-IMG_1407.JPG]
[Pilt: 54247-IMG_1409.jpg]
[Pilt: 25466-IMG_1425.JPG]
[Pilt: 85586-IMG_1440.JPG]
[Pilt: 49847-IMG_1446.JPG]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W201 190E 1.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 29-03-2014, 12:43 PM
RE: W201 190E 1.8 1992 - Paul - Autor: nostromo - 29-03-2014, 01:32 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 16-05-2016, 08:49 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 16-05-2016, 09:02 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Werewolf - 16-05-2016, 09:13 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 16-05-2016, 10:02 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: renkss - 16-05-2016, 10:17 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Werewolf - 17-05-2016, 08:30 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: v6sa - 18-05-2016, 08:52 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 17-05-2016, 10:14 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: v6sa - 17-05-2016, 02:05 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: 92S500 - 17-05-2016, 10:27 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 17-05-2016, 01:33 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: sm. pelle - 18-05-2016, 07:29 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: hents99 - 18-05-2016, 08:57 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 18-05-2016, 10:08 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: renkss - 18-05-2016, 08:45 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 22-05-2016, 11:34 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 23-05-2016, 07:25 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 23-05-2016, 10:39 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 01:47 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Rainiskoop - 02-06-2016, 11:29 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 12:43 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Rainiskoop - 02-06-2016, 01:09 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 03:25 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: arts24h - 02-06-2016, 08:10 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-06-2016, 02:04 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: 124STD - 13-06-2016, 02:50 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-06-2016, 03:44 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-09-2016, 02:44 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: v6sa - 13-09-2016, 02:56 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: coollaager - 13-09-2016, 08:41 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-09-2016, 09:24 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-01-2017, 01:08 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: arts24h - 02-01-2017, 07:45 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 03-01-2017, 03:26 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: v6sa - 03-01-2017, 12:33 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 03-01-2017, 08:46 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-01-2017, 01:07 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul - Autor: Paul - 02-05-2017, 03:06 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 21,835 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 7 6,256 18-07-2019, 10:43 PM
Viimane postitus: andres23
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 11,496 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  MB 500E 1992 - evilman evilman 125 112,336 23-09-2018, 11:17 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 156,703 22-04-2018, 10:20 AM
Viimane postitus: berg
  MB 280SEL 350 ,W108, 1972 Kuldar 8 9,777 21-03-2016, 08:45 PM
Viimane postitus: berg
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 34,825 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W124, CE 230, 1992 - Icecube icecube 39 35,004 16-04-2013, 09:44 AM
Viimane postitus: icecube
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 49,679 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 73,911 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne