Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul
#35
Vahepeal veidi ka autoga tegelenud. Hankisin esiteljele suuremad pidurid, pole veel päris külge jõudnud sättida, kuid proovisin külge ja sobivad 1:1. Piduriteks said W210 E300TD 300mm kettaga pidurid, originaalist on ikka väga palju suurem ning loodan, et on ka asjalikud. Jalgratast leiutama ei hakanud ning malli sai võetud Arts24h autost. Veel vahetasin plokikaanetihendi, et kahest õlilekkest lahti saada. Lekkis kundepoolt taganurgast ja eestnurgast. Uus tihend 27€ ja tootjaks Reinz. Pea läks tagasi originaal kaanepoltidega, sest olid veel lubatud pikkuses. Uus polt kraest alates 160mm, lubatud kuni 163mm, minu omad olid 161mm, et ei hakanud uusi panema. Kõik hea, lekkeid enam pole ja sõidab ka hästi, kuid nüüd on välja hakanud tulema järgmine mure.

Kuna pole autoga selle mootoriga eriti sõitnudki üle viie kilomeetriseid otsi, siis nüüd vähe pikemat ja kiiremat otsa tehes läheb keema. Esimesel tiirul sõitsin termostaadiga, radikas külm ja keetis vee välja nii, et pidin koju lonkama kuivalt töötava veepumbaga (kuskil 1km). Sain aru, et vesi otsas alles kui salongi hakkas külma õhku tulema. Siis eemaldasin termostaadi üldse, et välistada selle probleemi. Täitsin jälle süsteemi ning läksin proovima, salongi hakkas ilusti sooja tulema ning kiiremate tõmmetega püsis ka temp ilusti 80 või isegi veidi alla selle. Radikast kolmveerand soe/tuline, veerand osa ikka selline jahe/leige. Jõudsin kiiremast sõidust koju, jõudis minuti tühikäigul käia ja jälle keeb(temp 110-120 kella järgi) ning vesi paisupaagist sorinal välja. Kas peaksin kahtlustama ikkagi veepumpa või miskit muud, näiteks kuskil ummistust? Samas peale külma mootori käivitust hakkas salongi ka ilusti sooja tulema mootori temperatuuri tõustes.

Pilte ka.
[Pilt: x1.jpg]
[Pilt: x2.JPG]
[Pilt: x3.JPG]
[Pilt: x4.JPG]
[Pilt: x5.JPG]
[Pilt: x6.JPG]

Kuna 15" veljed enam suure piduriga alla ei mahu, siis nende jooks ka pakkuda. Hinnasoov ~100€. Palju kriime kraame.

[Pilt: DSC_0183.JPG]

Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W201 190E 1.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 29-03-2014, 12:43 PM
RE: W201 190E 1.8 1992 - Paul - Autor: nostromo - 29-03-2014, 01:32 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 16-05-2016, 08:49 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 16-05-2016, 09:02 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Werewolf - 16-05-2016, 09:13 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 16-05-2016, 10:02 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: renkss - 16-05-2016, 10:17 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Werewolf - 17-05-2016, 08:30 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: v6sa - 18-05-2016, 08:52 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 17-05-2016, 10:14 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: v6sa - 17-05-2016, 02:05 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: 92S500 - 17-05-2016, 10:27 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 17-05-2016, 01:33 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: sm. pelle - 18-05-2016, 07:29 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: hents99 - 18-05-2016, 08:57 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 18-05-2016, 10:08 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: renkss - 18-05-2016, 08:45 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 22-05-2016, 11:34 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 23-05-2016, 07:25 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 23-05-2016, 10:39 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 01:47 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Rainiskoop - 02-06-2016, 11:29 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 12:43 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Rainiskoop - 02-06-2016, 01:09 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 03:25 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: arts24h - 02-06-2016, 08:10 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-06-2016, 02:04 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: 124STD - 13-06-2016, 02:50 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-06-2016, 03:44 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-09-2016, 02:44 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: v6sa - 13-09-2016, 02:56 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: coollaager - 13-09-2016, 08:41 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-09-2016, 09:24 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-01-2017, 01:08 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: arts24h - 02-01-2017, 07:45 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 03-01-2017, 03:26 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: v6sa - 03-01-2017, 12:33 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 03-01-2017, 08:46 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-01-2017, 01:07 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 21,830 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 7 6,254 18-07-2019, 10:43 PM
Viimane postitus: andres23
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 11,494 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  MB 500E 1992 - evilman evilman 125 112,332 23-09-2018, 11:17 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 156,654 22-04-2018, 10:20 AM
Viimane postitus: berg
  MB 280SEL 350 ,W108, 1972 Kuldar 8 9,777 21-03-2016, 08:45 PM
Viimane postitus: berg
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 34,825 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W124, CE 230, 1992 - Icecube icecube 39 35,000 16-04-2013, 09:44 AM
Viimane postitus: icecube
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 49,679 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 73,894 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne