Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w124 300d 1992 fedja
Mis hinnaga masin omanikku vahetaks?
Vasta
Ma olen erinevaid vedrusi proovinud,selles vaevalt minu puhul asi on,hinnalipikul olev number algab kindlasti kahega,täpsemad pakkumised ps.saab hinda painutada erinevate velgede arvelt.
Vasta
pole nii ammu kirjutanud siia,et ei mäletagi kuhu pooleli jäin,igastahes enamasti auto viimased kuud seisnud,kahjuks.
kuna üks müügiks ostetud auto on nüüdsest asendanud Mercedes-Benz koha igapäeva autona,kuna lihtsalt palju pikka maad sõita ja uuema ja võimsamaga natuke mugavam lasta.

aga jätkan siis sealt kokkujooksu teemalt mis ammu vaevanud.
kunagi hakkas tagumine laager ka häält tegema,sai see koos rummuga ära vahetatud,seekord läks korralik laager kasutusse:
[Pilt: 0108962977d2e50.jpg]

kui kogu kupatust küljest kakkusin,avastasin ka,et see hoob mille otsas kokkujooksu regullimis eksentrik on,selle välimine uniball käis nagu lambajalg tühja.ilmselt selles ka rehvi söömine tingitud oli.
sai uued ostetud,lemforderid,peaksid kestma:
[Pilt: 010896297577252.jpg]

sillastend veel kahjuks tegemata,peab ka selle ette võtma lähiajal.


nüüdsest müük ka sinnani jõudnud,et teen kuulutuse ka ära,küll väga raske südamega,aga autopark kisub liiga suureks ära.
hind 2200,ja ei sisalda piltidel olevaid velgesid,selle hinna eest tuleb 15" originaal velgedel.kokkuleppel võimalik ka 18" erilaiused veljed kaasa osta.
[Pilt: 010896297918f94.jpg]
[Pilt: 0108962981399c2.jpg]
[Pilt: 010896298354739.jpg]
[Pilt: 0108962985aacbd.jpg]
[Pilt: 01089629870390f.jpg]

Vasta
US suundasid eraldi ei viitsi müüa? Big Grin Või on need DIY?
Vasta
need isetehtudSmile

autol on kahjuks ka uus omanikSad
aga olen üsna kindel,et varem või hiljem on põhjust uuesti mõnest samalaadsest siia kirjutada.
Vasta
Ei läinudki kaua.

Ei hakka uut teemat tegema kuna pole kindel veel kauaks kätte jääb,aga kuna on tekkinud mõned küsimused siis kasutaksin seda teemat siin natuke.

Mudeliks siis w203 220cdi
Universaal kerega ja elegance varustusastmega.
6 käiku ja vahetama pean neid ise.
Lisasi veidi on
Vihmasensor,isetumenev peegel,ac rest(väga mõnud lisa),el istmed,4x el aknad,püsikas,mf rool,kindlasti midagi veel.

[Pilt: image.jpg]

Kere täitsa hea,mõni roostetäpp tagatiiva alumistel äärtel ja ukse sisemistes servades,mis saavad ka kunagi lähiajal tehtud.

Probleemidest siis.

Pihusti vahelt immitseb veidi paksu mõrti välja,loodan,et piisab vaskseibi vahetusest.

Kliima ei puhu jalge alla,ehk siis mingi hoob puruks?käib selline pidev klobin ka armatuuri all kui muuta seda kuhu puhuma peab.
Kuidas ma selle hoovani pääsen ja kus see üldse asub?

Tundub,et ka ventilaatori pööretega mingi jama,vahel paneb täispööretega puhuma,hetke pärast jälle langetab jne...
Kust viga otsida?mingeid tüüpkohti äkki?tundub nagu miski kehv ühendus lihtsalt.
Vasta
Hall, metallik, diisel ... aga loodetavasti töökindel. On ta Sul nüüd FL või pFL ?

Lihtsalt mainin, et lisasid Sul pole vist üldse ... kõik mis mainisid on standartvarustus, isetumenev peegel ja vihmasensor (kui on pFL siis see on ka standart) on vist ainult.

Kui Sul teeb häält armatuuri alt, siis on hoob murdunud aga samm-mootor on korras jah, muutes klappide kombinatsiooni saab samm-mootor signaali et liigutada klappi, aga kuna hoob katki siis ilmselt käib vahepeal vasu seni kuni ta oma positsioneerimistsükli ära teeb. Hoovani pääsemine peaks suht porno olema, armatuuri alumine osa vist vaja minema visata, ma ei mäleta kas täitsa tervikult pidi välja kakkuma või ei, isa enda omal tegi paar aastat tagasi selle jama läbi.

Kas see ventika pöörete jama on siis kui ta peaks hoidma ühtlast temperatuuri või siis kui ta alles soojendab salongi ?
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
Ventikas enamasti,kui veel soe pole,ma juba vahel mõtlesin,et äkki peabki nii olema,aga ei saa aru mis eesmärk sel küll onBig Grin

Ja kui aus olla siis ma ei tea kas pre või fl.varasemalt 0 kokkupuude w203 ga.
2002 aasta,ja google järgi mingi fl ta peaks olema,oli neid kokku üldse kaks vist tootmise jooksul.
Vasta
pFL on vana armatuuriga, vana ninaga (vanem stange ja mustriga tuled) tagatuled ei ole klaarklaasiga vaid samuti mustriga, siis on kusagil 2003 lõpp - 2004 algus mingi vahepealne üleminekuversioon kus esiots oli selline nagu minu omal, aga muu sama mis pFL, vana armatuur, tagatuled jne ja FL on siis nagu minul, uus stange, klaartuled ees-taga, uus armatuur.

Kusjuures see pöörete ujutamine võib tegelt olla tingitud sellest ka, et kliima hakkab puhuma täisvõimsusel siis kui mootor on mingi kindla temperatuurini läinud, a 'la kui mootoril juba enam-vähem mingit leiget on, siis ta hakkab täistuuridel puhuma et salongi temp saada võimalikult kiiresti vastavusse kliimaplokil seadistatud tempiga. Aga ta peaks kõik aeg puhuma kuni siis temp hakkab jõudma seadeväärtuseni ja siis vaikselt hakkama maha rahuneda.

Kui töörežiim on saavutatud, siis ta segast tegelt ei tohiks panna, kui just mingit järsku temperatuurimuutust ei teki (n.t seisad paigal ja teed korra ukse lahti, siis ta hakkab kõvemini uhuma või siis sõidu pealt teed akna lahti).
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
Uued tuled on jah kuskil 2004 lõpus pigem, eks selle auto juures on kõige olulisem roostel silm peal hoida. Sõbral oli 2003a hõbedane sedaan ja kahe talvega läks nii rooste et absoluutselt mitteühtegi keredetaili polnud mis ei mullitanud ega kobrutanud, kõik tihendite vahed, uste alumised servad laialt pruunid ja värv lahti, koopaservad, liistude vahed, ukselingi ümbrused. Lasi küljed ära värvida ja müüs kiirelt maha.
Vasta
Sul peaks tegemist olema pre-fl'iga. Mingi päev nägin selle auto kuulutust.
Vasta
Poorete ujumine korras,polnud ikka õige asi.
Vaskseibidega ka korras,ei leki enam ega midagi.
Moningaid tuupvigasid veel lahendatud.
Lahiajal plaanin moned uksikud roostekohad ka ule teha siis peaks juba taitsa hea masin olema.


[Pilt: image.jpg]
[Pilt: image.jpg]

Keegi teab kuidas webastot aktiveerida,menuus mingi heateri koht olemas,aga tundub,et ei toimi sealtkaudu see asi voi manei oska.....

Muidu kui kellegil huvi siis auto läheb lähiajal ka turgu.
Vasta
Kapoti all lahtiselt selline jubin,mis ta endast kujutab ja mis eesmärgil ta üldse seal on?

http://www.upload.ee/image/5552162/image.jpg
Vasta
Võin sulle soovi korral anda Põlvas ühe kontakti kes tegeleb Webasto asjadega, asjalik mees.
Vasta
Võid anda ikka,mul ühel autol veel webastoga jamaSmile
Vasta
See mis Sa menüüs leidsid pole webasto, ma tean küll mis Sa mõtled, aga see peaks olema lihtsalt see asi, et kui mootor saab enam vähem soojak siis kas ta hakkab täie p*saga leiget puhuma salongi või ei. Minu teada pole C klassile pakutudki webastot.

Ja jubin pildil on see : http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-C-CLASS...1564367498 , mingi automaatkasti vaakumsolenoid või miskit.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
(09-02-2016, 04:12 PM)fedja Kirjutas: Kapoti all lahtiselt selline jubin,mis ta endast kujutab ja mis eesmärgil ta üldse seal on?

http://www.upload.ee/image/5552162/image.jpg

Tundub mingi kütusesüsteemi surve vms kontrollimise otsik, jookseb pumba pealevoolu. Loogiliselt võttes saab sellest otsast mõõta kütuse survet enne pumpa, kuigi ma ei tea kas tal on paagis etteandepump või mitte.
https://www.drive2.ru/l/1834778/
Vasta
(09-02-2016, 04:12 PM)fedja Kirjutas: Kapoti all lahtiselt selline jubin,mis ta endast kujutab ja mis eesmärgil ta üldse seal on?

http://www.upload.ee/image/5552162/image.jpg


See on kütusesüsteemi madalsurve poole mõõtmiseks mõeldud ots.
Vasta
Teen veidi reklaami

http://www.auto24.ee/used/2187128

Olen märganud,et masin tahmab nagu natuke liiga palju,samas kui natuke uurida siis väidetavalt need cdi-d pididki tahmama(natuke kahtleks selles).
Seega ehk keegi oskaks soovitada mida sellega seoses kontrollida võiks?diagnosti järgi on kõik korras.

Kas sellel autol on juba ka dpf?kui siis sellega seoses midagi?
Tahmab ta siis kui koormus taga ja üle keskmise rohkem gaasi anda.
Vasta
Sinul on veel Euro3 mootor ja ilma DPF'ita, antud mootor vähemalt minu kogemuse põhjal tahmabki veidi kui tal juba vanust on, ei julgeks muidugi öelda ,et see on normaalne ... kuid ilmselt vanusest tingitud. Isal on C200 CDI mis on tegelikult sama plokiga, lihtsalt vähe lahjem, siis tal samamoodi viskab tahma kui koormus järgi lükata.

Kui väga kardad võid diagnostiga igaks juhuks vaadata üle pihustite korrektuurid / korrektuuri väärtused, kas on midagi väga seal korrast ära või ei. Kuigi ma ilmselt väga oma pead sellega ei vaevaks.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,559 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB X218 2013a/MB W447 2014 fedja fedja 41 6,117 17-10-2023, 02:39 PM
Viimane postitus: fedja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 730 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,527 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 280,823 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 98,354 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 23,259 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,694 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,720 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB S124 200TE 1992 - coprone coprone 2 2,685 14-09-2020, 01:58 PM
Viimane postitus: jansa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne