Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w124 300d 1992 fedja
#1
teen siia ka väikse remondipäeviku siis,ehk saab mõnele küsimusele ka vastuse.

tegu siis 1992 a 30 dets väljalaskega mersuga,3,0 vabalthingav diisel,automaatkastiga.
lisasid pm pole,või ma nüüd ei oskagi õelda mida sellisel mersul lisaks lugeda?

aga
1 el peegel
el katuseluuk
kesklukk
roolivõim
peatoed kukuvad ise alla
blokisoojendus
ja vist ongi kõik Big Grin



minu kätte jõudes olid autol just plekitööd lõpetatud,kõik augud kinni lapitud,ning rooste enamasti eemaldatud,sealt sai ka siis jätkatud:

(jah pildid on kehva kvaliteediga)

kättesaades oli seis selline:

[Pilt: 01055913555d8c5.jpg]
[Pilt: 0105591359374f0.jpg]
[Pilt: 01055913617115d.jpg]
[Pilt: 01055913630cbfc.jpg]
[Pilt: 0105591365da163.jpg]
siin midagi tehtud
[Pilt: 01055913690ecfb.jpg]
[Pilt: 010559137184691.jpg]
[Pilt: 0105591373a2635.jpg]
[Pilt: 010559137569843.jpg]
epo+krunt
[Pilt: 0105591377be39c.jpg]
[Pilt: 010559137989240.jpg]
[Pilt: 0105591381856d6.jpg]
esimesed jupid kambris
[Pilt: 0105591383fb0cb.jpg]
[Pilt: 010559138533332.jpg]
kere värviks valmis
[Pilt: 0105591387c7ea7.jpg]
[Pilt: 0105591389dc541.jpg]
[Pilt: 0105591393c6901.jpg]
värv peal
[Pilt: 01055913970faa5.jpg]
[Pilt: 0105591399763a5.jpg]
lakk
[Pilt: 0105591401a0b23.jpg]
[Pilt: 01055914034d2aa.jpg]
[Pilt: 0105591405fa92e.jpg]
ahjaa,antenni auku ka ei ole enam Smile

plaanidest siis niipalju,et kevadel 18" velg ja madalamaks.
nahksisu üritaks ka leida.
muusikat kaasa aidata.

pakkuda võite mulle madaldusvedrusid ja tumeda suunaga tagatulesid.

[Pilt: 0105600691b7e14.jpg]
[Pilt: 0105600753d63fb.jpg]
[Pilt: 010560070587cc5.jpg]
[Pilt: 010560076926f51.jpg]
sai us pargid tehtud
salongis pm ükski valgusi ei töötanud,spido,nupud jne.sai needki välja vahetatud.

[Pilt: 010562538362096.jpg]
[Pilt: 0105625385f4d81.jpg]
[Pilt: 01056253892ccaa.jpg]
[Pilt: 0105625387e3f77.jpg]
Vasta
#2
Väga kena! Edu!
Vasta
#3
sai täna veljed toodud,oz superleggera peaks vist mudel olema.
18x8 et 35
5x112 5x120

[Pilt: 010582981352d52.jpg]

rantidelt lakk maas jne,keskosad tahavad ka ülevärvi,homme vaatab,kui liivapritsi kohe löögile saab teen need ka kohe ära,kui ei siis vist hetkel jäävad nii.
poltidega on kahel veljel korralikult porri tehtud,enamus kandis maas,3 velge sain lahti,kuid ühel 2 polti ei saanudki,lasin määret vahele,las imbub öösel vahele,hommikul proovin uuesti.

[Pilt: 0105829819ad20c.jpg]
[Pilt: 0105829821b21bf.jpg]
[Pilt: 01058298258f28f.jpg]

üllatusena tuli see,et keskosade kinnitus poldid on titaaniumist,võimalik et see täitsa tavaline mitmeosaliste puhul...Big Grin
Vasta
#4
väike probleem seoses sooja/külma regulliga.
täpsemalt siis ei täida käsku,kui puhub nt sooja ja peale seda keerata jahedama peale,ei muutu miskit,nagu vahepealseid asendeid poleks,on ainult kuum või külm,vahest harva ka toimib korralikult.
midagi olen kuulnud,et magnetklapid pidid seda jama tekitama?kui jah siis kuidas ma saaksin seda kontrollida?

[Pilt: 0105877651df582.jpg]
[Pilt: 010587765569db6.jpg]
[Pilt: 010587764308fa1.jpg]
[Pilt: 010587764188269.jpg]
Vasta
#5
Hea vaadata, tubli töö auto juures ära tehtud.
Naftapress.
Vasta
#6
Magnet klapid asuvad aku kõrval tulemüüri vastas, proovi koputada neile väheke peale. Kui ei muutu, siis mäletan kuskilt siit foorumist, et lahti ja puhtaks teha.

Aga muidu tubli töö, piltidelt tundub värvi töö kena olevat, v.a. makaroni puudumine uste vahedest Paranoid. Tegeled ise automaalri töödega?
Vasta
#7
tänud!

koputanud ma neid olen,kuid ei saa isegi aru kas see mõjub v mitte,enamasti siiski mitte,aga okei,kui nad lahti käivad siis selge,tuleb ette võtta.

maalritööde kohalt on nii,et lõpetan just seda eriala ja hobikorras ka tegeletud,saame koolis ka enda asju teha nagu see konkreetne autogi tehtud sai,miks mitte võimalust kasutada,head ruumid jutud.

makaroni kohta niipalju,et krt ma olen ikka üsna kindel et see seal oli.
ja niivõinaa uksevahed tegin pealekere värvi ka üle,tundus lihtsam variant kui uksi küljest hakata võtma ja nii oleks ka kehv olnud,kui oleks kere värvimise ajal pidanud ust liigutama kui vahet teha ja siis jälle väljast.
Vasta
#8
Kere näeb päris ilus välja ja ka veljed sobivad väga hästi, aga sa unustasid neile vist rehvid peale panna? Taga nagu olex midagi rehvilaadset, aga ees on küll vaid püxirihm ja näeb väga imelik välja. Võib-olla pildid petavad ja ees ja taga sama kõrgusega rehvid, aga piltidelt tundub, et esi rehvid liiga madala kõrgusega ja proportsioonid paigast ära.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#9
ees ja taga on tõesti erinevad rehvid.
225/40
245/40

kusjuures sa oled esimene kes seda ütleb/aru saabBig Grin.
püksirihmadest on küll asi kaugel,suuremaid kindlasti ei pane,kui siis väiksemad,sest taga käib täis autoga sõites kohati vastu koobast kergelt,ilmselt tuleb ära rullida.
Vasta
#10
ASD-d või ASR-i pole? Need vist hakkax sellise rehvide erinevuse juures jukerdama.

225/40 rehvi kõrgus on 90
245/40 rehvi kõrgus on 98

225/45 kõrgus olex 101,25
255/40 kõrgus olex 102

Need viimased sobix omavahel väga hästi. Ja 225/45 sobix ka selle 245/40- ga paremini kui praegune 225/40. Koopaid peax aga siis vist jah kergelt rullima.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#11
(23-03-2014, 07:24 PM)fedja Kirjutas: ...
kusjuures sa oled esimene kes seda ütleb/aru saabBig Grin.
püksirihmadest on küll asi kaugel,suuremaid kindlasti ei pane,kui siis väiksemad,sest taga käib täis autoga sõites kohati vastu koobast kergelt,ilmselt tuleb ära rullida.

Pigem esimene, kes asja jutuks võtab.Confused

Mis igapäevaautoks on? Ilmselgelt säärase vakriga sõita meie "teedel" ei kannata. Liikuvaks šikaaniks võib ju olla, kuid pole eriti viisakas.
Samas, ilu nõuab ohvreid ja asi see kaasliiklejate meelepaha ära kannatada on hea väljanägemise nimel.Doubt

A mis ma norin - Sinu elu, Sinu auto. Mis näeb üsna sile välja.Thumbsup Loodetavasti ikka liigub ka oma olematu 83 kW vääriliseltEusa_angel
Vasta
#12
werewolf:
ei ole neid asju mul,olen ise ka kursis,et kõrguse vahe sees,rehvidega mul erilist valikut ei olnud,ja ausaltõeldes mind see ei häiri ka,et natuke erinev on.hetkel ei hakka sellele kulutama ka,kui kunagi kuluma peaksin,siis otsin kindlasti õigete mõõtudega.
mul ühel autol nt 205/55 16" ees,taga 215 65,see lõi juba isegi absi lolliksBig Grin

v6sa:
mulle seda sõidumugavuse asja pole väga mõtet rääkidaBig Grin
kui juba selle teemas oleva vakriga sõita ei kannata,siis ära järgmist pilti nähes täitsa ära ehmataBig Grin
ma ei ütleks,et just mõni mul nüüd konkreetselt igapäevamasin on,kõik saavad kasutust ikkaSmile
liigub ta enamvähem,olin isegi positiivselt üllatunud sellessuhtes,eks ta paras uim on,aga ega ma eriline kihutaja pole ka.

[Pilt: 010589380704f88.jpg]

üks probleem ka jälle tekkinud,nimelt taga on miski undamine.
kui oleks rattalaager,siis peaks ju ühele/teisele poole keerates midagigi undamises muutuma(järgi jääma/hullemaks minema)?
ehk siis ilmselt differ?pole vahet ka kas vedu taga või mitte,teatud kiirustel teeb koguaeg.
Vasta
#13
(24-03-2014, 01:04 PM)fedja Kirjutas: v6sa:
mulle seda sõidumugavuse asja pole väga mõtet rääkidaBig Grin
kui juba selle teemas oleva vakriga sõita ei kannata,siis ära järgmist pilti nähes täitsa ära ehmataBig Grin
...
üks probleem ka jälle tekkinud,nimelt taga on miski undamine.
kui oleks rattalaager,siis peaks ju ühele/teisele poole keerates midagigi undamises muutuma(järgi jääma/hullemaks minema)?
ehk siis ilmselt differ?pole vahet ka kas vedu taga või mitte,teatud kiirustel teeb koguaeg.

Autovaliku järgi pakuks, et kas elukaaslane või mõni väga hea tuttav on tubli massöör... Ning hambad peavad ka terved olema.Icon_biggrin A peaasi, et endale meeldib.

Rattalaager võib vabalt unnata ka nii, et kurvides väga vahet ei ole. Harilikult difri häälitsemine sõltub veost. Ning kuna tõstukil vedu ei ole, siis pole ka seal kuulamisest väga kasu.
Üks kahtlusalune on alati kardaani tugilaager...Paranoid
Vasta
#14
tegelikult pole nendega sõitmine nii hull midagi,mersuga ma küll väga aru ei saa,et selle veljega jäigemaks oleks läinud,aukudest läheb just pehmemalt üleSmile

kardaani tugilaagri peale ei tulnudki,ka variant tõesti.
ma panen homme kellegi teise roolitaha,ise kolin taha ja proovin kas suudan tuvastada kummalt poolt hääl tuleb,kui suudaks tuvastada,siis ilmselt pääseks laagrivahetusegaBig Grin
Vasta
#15
Oled mõelnud ka kuidas MB'l kõhu vastu maad saad? 18" ja madadaldusvedrud jääb suht kõrge ikkagist.
Turbo
Vasta
#16
Ees pool mainitud kardaanilaager võib-olla üsna suuretõenäosusega undamise süüdlane, ma w202 just vahetasin, undas ta koguaeg, suuremal kiirusel siis rohkem.
Muideks, viimasel pildil tundub MB päris kobe selle 18" veljega Thumbsup ja Põlvamaa teed ei ole arvatavasti nii hullus seisukorras, kui Tallinnas.
Vasta
#17
(25-03-2014, 04:10 PM)sm. pelle Kirjutas: Oled mõelnud ka kuidas MB'l kõhu vastu maad saad? 18" ja madadaldusvedrud jääb suht kõrge ikkagist.

Siin aitab ainult kõva madaldus ja madaldus amort, ehk siis alustuseks kasvõi odavama otsa sportamort. Smirk

Vasta
#18
Kena pill. Ilus töö tehtud.
Vasta
#19
tänud,vahepeal natuke tegeletud ka,undamise süüdlaseks oligi ikka rattalaager,mis lõpuks tegi juba vägaväga koledat häält,seega sai eile ära vahetatud,ma tõesti loodan,et ei pea seda enam tegemaBig Grin
ees üks katkine kõlar sai ära vahetatud veel,läks ühest teisest autost üle jäänud originaal asemele.
väike woofer sai ka pagasiruumi + kaabeldus.
magnetklappide saaga sai ka lõpu,võtsin lahti,olid üsna puhtad,puhastasin veel üle,aga ei mõjunud.

[Pilt: 01061360854e92f.jpg]
[Pilt: 01061360875f2ef.jpg]
[Pilt: 01061360899c77c.jpg]
[Pilt: 0106136091b07c5.jpg]

kui ilmad soojemaks lähevad,plaaniks laepolstri ka välja kakkuda,ning mustaks võõbata.

ahjaa,kunagi sai õlivahetus ka tehtud,varasema 5w40 asemel panin 10w40 ning mootor käib täitsa vaiksemalt.
ls oli odomeetri järgi 272000
Vasta
#20
Kui selle sooja ja külma puhumisega mingid jamad on, siis tasub pliidinuppude tagune trükiplaat üle kontrollida/joota või välja vahetada. Minul on sellest abi olnud. Ja lae all salongivalgustuse korpuse sees peax temperatuuriandur olema, äkki on see mustust ja tolmu täis.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 59 56,794 09-12-2024, 09:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 79 91,052 28-11-2024, 12:35 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,288 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,615 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,259 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB X218 2013a/MB W447 2014 fedja fedja 41 8,112 17-10-2023, 02:39 PM
Viimane postitus: fedja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 911 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,210 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,694 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 3,006 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne