05-03-2014, 10:55 PM
Tervist! Mure järgmine:
Viisin oma e220d 70kw ühte töökotta kõrgsurvepumba tihendite vahetusse, kuna üks otsa simmeritest lekkis. Võtsid siis pumba maha, vahetasid tihendid ära ja läks tagasi külge. Esmane käivitus aeti õhk süsteemist välja ja kõik tundus nagu ok. Siis aga hakkasid aga pöörded kõikuma, viskas EDC tule põlema ja suri välja. Peale uut käivitust sama jama, pöörded kõiguvad, EDC tuli põleb ja sureb välja. Arvuti ütles veakoodideks P1224 ja P1227. Mehed kohapeal rääkisid et mingid andurid pumbas järsku läbi läinud ja asja maksumus 700 euri.
Ei mahu aga mulle pähe, kuidas saab töötav auto peale pumba tihendite vahetust lambist perse minna?! Ok, masin läks mul peale teist käivitust tööle alati kuna kui masin seisis siis pumbast lekkis kütus välja. Aga sellist pulli ei teinud ta kordagi!
Googeldades leidsin, et ühel kunagi oli samu vigasid visanud ja peale kütuse süsteemi tihendite ja voolikute vahetust olevat asja korda saanud
Ehk oskab keegi siit mulle nõu anda?
Viisin oma e220d 70kw ühte töökotta kõrgsurvepumba tihendite vahetusse, kuna üks otsa simmeritest lekkis. Võtsid siis pumba maha, vahetasid tihendid ära ja läks tagasi külge. Esmane käivitus aeti õhk süsteemist välja ja kõik tundus nagu ok. Siis aga hakkasid aga pöörded kõikuma, viskas EDC tule põlema ja suri välja. Peale uut käivitust sama jama, pöörded kõiguvad, EDC tuli põleb ja sureb välja. Arvuti ütles veakoodideks P1224 ja P1227. Mehed kohapeal rääkisid et mingid andurid pumbas järsku läbi läinud ja asja maksumus 700 euri.
Ei mahu aga mulle pähe, kuidas saab töötav auto peale pumba tihendite vahetust lambist perse minna?! Ok, masin läks mul peale teist käivitust tööle alati kuna kui masin seisis siis pumbast lekkis kütus välja. Aga sellist pulli ei teinud ta kordagi!
Googeldades leidsin, et ühel kunagi oli samu vigasid visanud ja peale kütuse süsteemi tihendite ja voolikute vahetust olevat asja korda saanud
Ehk oskab keegi siit mulle nõu anda?