Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mure w210 e220 diisliga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Mure w210 e220 diisliga (/showthread.php?tid=34720)



Mure w210 e220 diisliga - karl01 - 05-03-2014

Tervist! Mure järgmine:
Viisin oma e220d 70kw ühte töökotta kõrgsurvepumba tihendite vahetusse, kuna üks otsa simmeritest lekkis. Võtsid siis pumba maha, vahetasid tihendid ära ja läks tagasi külge. Esmane käivitus aeti õhk süsteemist välja ja kõik tundus nagu ok. Siis aga hakkasid aga pöörded kõikuma, viskas EDC tule põlema ja suri välja. Peale uut käivitust sama jama, pöörded kõiguvad, EDC tuli põleb ja sureb välja. Arvuti ütles veakoodideks P1224 ja P1227. Mehed kohapeal rääkisid et mingid andurid pumbas järsku läbi läinud ja asja maksumus 700 euri.
Ei mahu aga mulle pähe, kuidas saab töötav auto peale pumba tihendite vahetust lambist perse minna?! Ok, masin läks mul peale teist käivitust tööle alati kuna kui masin seisis siis pumbast lekkis kütus välja. Aga sellist pulli ei teinud ta kordagi!
Googeldades leidsin, et ühel kunagi oli samu vigasid visanud ja peale kütuse süsteemi tihendite ja voolikute vahetust olevat asja korda saanud
Ehk oskab keegi siit mulle nõu anda?


RE: Mure w210 e220 diisliga - v6sa - 06-03-2014

Milline töökoda?

Mersut oskavad teha Lesven ja Hort.

Silber oskab ka diagnostikaarvuti soovituste järgi tükke vahetada. Linna kõrgeima tunnihinnaga...

Praeguse jutu alusel tundub, et kõige õigem oleks töökoda vahetada. Veakood on üks asi, kuid diagnostika tähendab veaotsingut veakoodide alusel ja sellega enamus "töökodasid" hakkama ei saa. Eriti mersude puhulCrybaby


RE: Mure w210 e220 diisliga - karl01 - 06-03-2014

(06-03-2014, 10:29 AM)v6sa Kirjutas: Milline töökoda?

Mersut oskavad teha Lesven ja Hort.

Silber oskab ka diagnostikaarvuti soovituste järgi tükke vahetada. Linna kõrgeima tunnihinnaga...

Praeguse jutu alusel tundub, et kõige õigem oleks töökoda vahetada. Veakood on üks asi, kuid diagnostika tähendab veaotsingut veakoodide alusel ja sellega enamus "töökodasid" hakkama ei saa. Eriti mersude puhulCrybaby
Oisu diislis on hetkel masin



RE: Mure w210 e220 diisliga - erki232 - 12-03-2014

Täitsa võimalik, tuttav lasi ka pumba tihendeid vahetada(lekkis) ja pärast ei käinud masin nii nagu varem. Tühikäik kehv ja vist oli ka see EDC tuli kohati. Töömehe jutu järgi justkui korras aga kui sõidad aastaid autoga iga päev siis tunned oma autot.
Kaan läheb paigast ja ongiEusa_think


RE: Mure w210 e220 diisliga - karl01 - 13-03-2014

(12-03-2014, 09:49 PM)erki232 Kirjutas: Täitsa võimalik, tuttav lasi ka pumba tihendeid vahetada(lekkis) ja pärast ei käinud masin nii nagu varem. Tühikäik kehv ja vist oli ka see EDC tuli kohati. Töömehe jutu järgi justkui korras aga kui sõidad aastaid autoga iga päev siis tunned oma autot.
Kaan läheb paigast ja ongiEusa_think

No aga mehed kes teevad seda igapäevaslt nagu mulle öeldi. Olid arvutiga ümber auto ja keegi midagi ei osanud mul tol hetkel öelda.
Nüüdseks masin juba käib ja töötab. Kui küsisin miks masin siis sama päev ei töödanud, öeldi mulle et mul auto roostes ja üldse tuli mingit häma.
Koht ise küll midagi palju lubavat pole.
Meister tundus alguses sõbralik, aga peale seda kui nad pumba koonust mul masinal maha ei saanud, jutt muutus ja suht ebameeldivalt käitus.
Üks ta jüngritest ei rääkinud midagi, ükskõik mida küsisid ja teine venerahvusest vuristas ja rääkis küll, aga kahjuks ei mõistnud teda.
Hind oli küll hea aga see vaev ei tasu ennast ära.


RE: Mure w210 e220 diisliga - v6sa - 13-03-2014

Oisul pole Stari, on Delphi ja Boschi testrid. Ma hoiatasin neid, et nad liigselt oma arvutitele ei loodaks ja uuematest eemale hoiaksid.

Raudvara nad oskavad teha, kuid nagu näha, siis tarkvaraga jäävad jänni.