Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 E320 CDI mure
#1
Tere!
Mure 3.2 cdi 145kw mootoriga. Sai käidud diagnostis kuna mootor ei lasknud pöördeid üle 3000rpm, viga oli õhulugejas. Vahetasin õhulugeja, õhufiltri ja kütusefiltri, pöördef tõusid ilusti. Vahetult peale seda tekkis uus probleem, sooja mootoriga on maru uimane, kui seisma jätta umbes 5 minutiks ja uuesti käima siis liigub jälle nii nagu peab ja läheb hetk mööda tõmbab jälle uimaseks. Uus diagnost näitas EGR viga, sai arvuti abil lastud "eemaldada" aga suurt muutust see ei toonud või ainuüksi eemaldamisest ei piisa? Summuti laseb ka tagantpoolt õrnalt läbi. Ehk leian siit abi.

Ette tänades.
Georg
Vasta
#2
Esmane ja kõige odavam kui kontrollid kõik turboga seotud lõdvikud ja torud üle. Erilist tähelepanu pööra sitastele/õlistele voolikutele, vajadusel pese puhtaks, et võimaliku viga tuvastada. Vaata, et need kuskile vastu end katki poleks hõõrunud. Kontrolli ja vajadusel vaheta klambrid. Cooleri torud ka kontrolli üle.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#3
(21-11-2013, 11:29 PM)GrHo66 Kirjutas: ...
Ehk leian siit abi.
...

Abi saad vaid nõuannetena oma konkreetsetele küsimustele. Korda peab selle auto reaalselt keegi ikka käsitööna tegema.

Millega (ja kus) diagnostikat teha lased?
(22-11-2013, 01:09 PM)virgo Kirjutas: ...
Cooleri torud ka kontrolli üle.

Vahejahuti kärg ise võib ka lekkida...
Vasta
#4
Sain korda, tuulutuse lõdvikul oli väike lõhe sees huvitav et niimoodi kahesilma vahele jäi, oli teine ikka õline ka. Sai korralikult ära puhastatud ja lapitud, egr'i puhastasin ka ära klapp hakkas liikuma, ladusin süsteemi kokku ja kõik toimib kenasti!

Aitäh nõuannete eest veelkord.
Vasta
#5
Kus oli täpsemalt pragu -voolikus ning kas egr maha samiseks on vaja palju eemaldada-peale katteja 3 polti? kas puhastamiseks vaja eri tööriistu?

Ette tänades- uus MB omanik!
Vasta
#6
(23-11-2013, 08:52 PM)danil523 Kirjutas: Kus oli täpsemalt pragu -voolikus ning kas egr maha samiseks on vaja palju eemaldada-peale katteja 3 polti? kas puhastamiseks vaja eri tööriistu?

Ette tänades- uus MB omanik!

Ülevalt nurgast oli vastu tuulutuse korpust lõhe sisse hõõrunud, voolik oli muidugi üleni ligane ka. Mina võtsin vaakumklapi kolme poldiga lahti, oli vist 25 torx ja klappi välja ei võtnud, lasin brake cleanerit pessa ja pöidlaga üritasin iga natukese aja tagant suruda lõpuks kui hakkas kergemini liikuma siis ladusin kõik kokku.
Vasta
#7
(24-11-2013, 10:33 AM)GrHo66 Kirjutas:
(23-11-2013, 08:52 PM)danil523 Kirjutas: Kus oli täpsemalt pragu -voolikus ning kas egr maha samiseks on vaja palju eemaldada-peale katteja 3 polti? kas puhastamiseks vaja eri tööriistu?

Ette tänades- uus MB omanik!

Ülevalt nurgast oli vastu tuulutuse korpust lõhe sisse hõõrunud, voolik oli muidugi üleni ligane ka. Mina võtsin vaakumklapi kolme poldiga lahti, oli vist 25 torx ja klappi välja ei võtnud, lasin brake cleanerit pessa ja pöidlaga üritasin iga natukese aja tagant suruda lõpuks kui hakkas kergemini liikuma siis ladusin kõik kokku.

Väga praegu ei saa kirjelduse järgi leida- ehk saad viidata sellele lõdvikule- kuidas seda leida?
Vasta
#8
Smile 
[Pilt: 89856-DSC00046.JPG]

Pilt pole minu tehtud! S kujuline voolik.
Vasta
#9
(25-11-2013, 04:45 PM)GrHo66 Kirjutas: [Pilt: 89856-DSC00046.JPG]

Pilt pole minu tehtud! S kujuline voolik.

Selge! Seem klapp sai juba pestud ja vooliu unustasin kord isegi lahti- midagi ei muutunud. Hetkel on see voolik suht lihtsalt peal- kas klambrit ei pea panema sinna? see mis tuulutusklapi otsas.
Vasta
#10
(26-11-2013, 08:31 PM)danil523 Kirjutas:
(25-11-2013, 04:45 PM)GrHo66 Kirjutas: [Pilt: 89856-DSC00046.JPG]

Pilt pole minu tehtud! S kujuline voolik.

Selge! Seem klapp sai juba pestud ja vooliu unustasin kord isegi lahti- midagi ei muutunud. Hetkel on see voolik suht lihtsalt peal- kas klambrit ei pea panema sinna? see mis tuulutusklapi otsas.

Mina sinna klambrit ei pannud.

Vasta
#11
Kas EGR puhastamiseks on vaja eri tööriistu? Kas on vaja palju juppe lahti võtta et seda kätte saada?
Vasta
#12
Pea aegu sama viga aga 2500 edasi ei lähe turbo nagu töötab aga hetkeks ja siis kaob tagant ära külma ilmaga aga töötab mis võiks muret tekitada ehk oskab keegi aidata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 3 122 04-05-2024, 08:19 AM
Viimane postitus: v6sa
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,007 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  e320 3.2 v6 w211 2002 tagaluugi lukk Merkeles 2 336 09-04-2023, 12:02 PM
Viimane postitus: wolwer
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,856 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 663 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 292 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 557 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  W211 E320 kütusepaagi leke/uue sobivus Pahh 1 572 18-08-2022, 09:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,269 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 2,507 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne