![]() |
w210 E320 CDI mure - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w210 E320 CDI mure (/showthread.php?tid=33572) |
w210 E320 CDI mure - GrHo66 - 21-11-2013 Tere! Mure 3.2 cdi 145kw mootoriga. Sai käidud diagnostis kuna mootor ei lasknud pöördeid üle 3000rpm, viga oli õhulugejas. Vahetasin õhulugeja, õhufiltri ja kütusefiltri, pöördef tõusid ilusti. Vahetult peale seda tekkis uus probleem, sooja mootoriga on maru uimane, kui seisma jätta umbes 5 minutiks ja uuesti käima siis liigub jälle nii nagu peab ja läheb hetk mööda tõmbab jälle uimaseks. Uus diagnost näitas EGR viga, sai arvuti abil lastud "eemaldada" aga suurt muutust see ei toonud või ainuüksi eemaldamisest ei piisa? Summuti laseb ka tagantpoolt õrnalt läbi. Ehk leian siit abi. Ette tänades. Georg RE: w210 E320 CDI mure - virgo - 22-11-2013 Esmane ja kõige odavam kui kontrollid kõik turboga seotud lõdvikud ja torud üle. Erilist tähelepanu pööra sitastele/õlistele voolikutele, vajadusel pese puhtaks, et võimaliku viga tuvastada. Vaata, et need kuskile vastu end katki poleks hõõrunud. Kontrolli ja vajadusel vaheta klambrid. Cooleri torud ka kontrolli üle. RE: w210 E320 CDI mure - v6sa - 22-11-2013 (21-11-2013, 11:29 PM)GrHo66 Kirjutas: ... Abi saad vaid nõuannetena oma konkreetsetele küsimustele. Korda peab selle auto reaalselt keegi ikka käsitööna tegema. Millega (ja kus) diagnostikat teha lased? (22-11-2013, 01:09 PM)virgo Kirjutas: ... Vahejahuti kärg ise võib ka lekkida... RE: w210 E320 CDI mure - GrHo66 - 22-11-2013 Sain korda, tuulutuse lõdvikul oli väike lõhe sees huvitav et niimoodi kahesilma vahele jäi, oli teine ikka õline ka. Sai korralikult ära puhastatud ja lapitud, egr'i puhastasin ka ära klapp hakkas liikuma, ladusin süsteemi kokku ja kõik toimib kenasti! Aitäh nõuannete eest veelkord. RE: w210 E320 CDI mure - danil523 - 23-11-2013 Kus oli täpsemalt pragu -voolikus ning kas egr maha samiseks on vaja palju eemaldada-peale katteja 3 polti? kas puhastamiseks vaja eri tööriistu? Ette tänades- uus MB omanik! RE: w210 E320 CDI mure - GrHo66 - 24-11-2013 (23-11-2013, 08:52 PM)danil523 Kirjutas: Kus oli täpsemalt pragu -voolikus ning kas egr maha samiseks on vaja palju eemaldada-peale katteja 3 polti? kas puhastamiseks vaja eri tööriistu? Ülevalt nurgast oli vastu tuulutuse korpust lõhe sisse hõõrunud, voolik oli muidugi üleni ligane ka. Mina võtsin vaakumklapi kolme poldiga lahti, oli vist 25 torx ja klappi välja ei võtnud, lasin brake cleanerit pessa ja pöidlaga üritasin iga natukese aja tagant suruda lõpuks kui hakkas kergemini liikuma siis ladusin kõik kokku. RE: w210 E320 CDI mure - danil523 - 25-11-2013 (24-11-2013, 10:33 AM)GrHo66 Kirjutas:(23-11-2013, 08:52 PM)danil523 Kirjutas: Kus oli täpsemalt pragu -voolikus ning kas egr maha samiseks on vaja palju eemaldada-peale katteja 3 polti? kas puhastamiseks vaja eri tööriistu? Väga praegu ei saa kirjelduse järgi leida- ehk saad viidata sellele lõdvikule- kuidas seda leida? RE: w210 E320 CDI mure - GrHo66 - 25-11-2013 Pilt pole minu tehtud! S kujuline voolik. RE: w210 E320 CDI mure - danil523 - 26-11-2013 (25-11-2013, 04:45 PM)GrHo66 Kirjutas: Selge! Seem klapp sai juba pestud ja vooliu unustasin kord isegi lahti- midagi ei muutunud. Hetkel on see voolik suht lihtsalt peal- kas klambrit ei pea panema sinna? see mis tuulutusklapi otsas. RE: w210 E320 CDI mure - GrHo66 - 27-11-2013 (26-11-2013, 08:31 PM)danil523 Kirjutas:(25-11-2013, 04:45 PM)GrHo66 Kirjutas: Mina sinna klambrit ei pannud. RE: w210 E320 CDI mure - danil523 - 01-12-2013 Kas EGR puhastamiseks on vaja eri tööriistu? Kas on vaja palju juppe lahti võtta et seda kätte saada? RE: w210 E320 CDI mure - tammuke - 27-12-2013 Pea aegu sama viga aga 2500 edasi ei lähe turbo nagu töötab aga hetkeks ja siis kaob tagant ära külma ilmaga aga töötab mis võiks muret tekitada ehk oskab keegi aidata. |