04-10-2013, 01:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2013, 01:35 PM ja muutjaks oli Majori.)
Polegi siia ammu kirjutanud mis vahepeal toimund on. Peaks kasvõi enda jaoks ülesse kirjutama mis tehtud on, hea järge pidada.
Esimesed tiivad sai viimane kord kui eestis käisin värvija juurde viidud. Enne seda sai kunde poolne tiib uus hangitud. Ei ole mõtet sitast sai tegema hakata, hullu küll ei olnud selle tiivaga. Aga ei tahtnud katsetama hakata et millal rooste uuesti kummitama hakkab. Nagunii korralikult pidama ei saa. Sitamaik jääb ikka külge. Lihtsam uus hankida.
Nüüdseks peaks need juba värvitud olema. Kahe nädala pärast eestisse siis saab külge kruvida. Ja ehk saab ka veel mõned tiirud teha enne talvekorterisse kolimist.
Mootori kohapealt sai mingi aeg küünlad, küünlajuhtmed vahetatud. Ja vaakumi majandus korrastatud. Kõrgepöörde peal tahtis kohati vahele jätta. Viga siis nende töödega likvideeritud. Ei viitsind eraldi katsetama hakata mis täpsemalt mäda oli. Selge on see et suur mootor pisikeses kestas ning kuuma on kapoti all palju. Ja ajapikku muutuvad ikka paljud asjad rabedaks ja pasaks.
Korralik differ sai leitud nüüd, kuna enda omal pisike lõtk sees ja suurel koormusel käiguvahetusel annab tunda. Eestisse tulen siis läheb vahetusse. Juhul kui enne kahte nädalat see jalgu alla ei võta muidugi. Aga oma tutvusringkonnast pärit, nii et vast ei juhtu seda.
Differ siis 94a sl 500 alt pärit. EPCst uurides siis ülekanne peaks olema sama, aga eks paistab.
Salongi poole pealt sai tehtud väheke naha hooldust, istmed läksid ikka paremaks küll. Korra võiks veel kreemiga üle käia.
Autole sai tehtud veel nupust 1käigu start. Muidu stardib 2 käiguga. Kogu aeg enne minekut natukene naljakas kickdownli lülitisse vajutada, või kangist 2b peale panna. Nupust märksa mugavam. Aga kui pidamist pole siis pole ka mõtet seda 1st käiku näppida.
Ühesõnaga lõpusirge hakkab paistma vist. Mootor, käigukast, sillad väga head juba. Tiivad külge saan siis keregi korras. Ehk siis varsti võib juba isegi autoga rahul olla. Rahulolu saavutamseks on küll aega ja raha kõvasti läind.(pole õnneks arvet pidand) Aga iga sent on asja ette ma arvan.
Kui midagi veel meenub siis lisan. Ja kui auto kokku saab siis peaks ka korraliku pildi materjali panema. Eks kui tunnen et asi valmis saama hakkab siis teen esimesse posti kokkuvõtte ja lisan pilte.
PS: Seniks võib kickdowni lülitit pakkuda, pole enam esimeses nooruses see ja streigib. Ühest korralikust roolivõimu pumbast ka ära ei ütleks.!
Esimesed tiivad sai viimane kord kui eestis käisin värvija juurde viidud. Enne seda sai kunde poolne tiib uus hangitud. Ei ole mõtet sitast sai tegema hakata, hullu küll ei olnud selle tiivaga. Aga ei tahtnud katsetama hakata et millal rooste uuesti kummitama hakkab. Nagunii korralikult pidama ei saa. Sitamaik jääb ikka külge. Lihtsam uus hankida.
Nüüdseks peaks need juba värvitud olema. Kahe nädala pärast eestisse siis saab külge kruvida. Ja ehk saab ka veel mõned tiirud teha enne talvekorterisse kolimist.
Mootori kohapealt sai mingi aeg küünlad, küünlajuhtmed vahetatud. Ja vaakumi majandus korrastatud. Kõrgepöörde peal tahtis kohati vahele jätta. Viga siis nende töödega likvideeritud. Ei viitsind eraldi katsetama hakata mis täpsemalt mäda oli. Selge on see et suur mootor pisikeses kestas ning kuuma on kapoti all palju. Ja ajapikku muutuvad ikka paljud asjad rabedaks ja pasaks.
Korralik differ sai leitud nüüd, kuna enda omal pisike lõtk sees ja suurel koormusel käiguvahetusel annab tunda. Eestisse tulen siis läheb vahetusse. Juhul kui enne kahte nädalat see jalgu alla ei võta muidugi. Aga oma tutvusringkonnast pärit, nii et vast ei juhtu seda.
Differ siis 94a sl 500 alt pärit. EPCst uurides siis ülekanne peaks olema sama, aga eks paistab.
Salongi poole pealt sai tehtud väheke naha hooldust, istmed läksid ikka paremaks küll. Korra võiks veel kreemiga üle käia.
Autole sai tehtud veel nupust 1käigu start. Muidu stardib 2 käiguga. Kogu aeg enne minekut natukene naljakas kickdownli lülitisse vajutada, või kangist 2b peale panna. Nupust märksa mugavam. Aga kui pidamist pole siis pole ka mõtet seda 1st käiku näppida.
Ühesõnaga lõpusirge hakkab paistma vist. Mootor, käigukast, sillad väga head juba. Tiivad külge saan siis keregi korras. Ehk siis varsti võib juba isegi autoga rahul olla. Rahulolu saavutamseks on küll aega ja raha kõvasti läind.(pole õnneks arvet pidand) Aga iga sent on asja ette ma arvan.
Kui midagi veel meenub siis lisan. Ja kui auto kokku saab siis peaks ka korraliku pildi materjali panema. Eks kui tunnen et asi valmis saama hakkab siis teen esimesse posti kokkuvõtte ja lisan pilte.
PS: Seniks võib kickdowni lülitit pakkuda, pole enam esimeses nooruses see ja streigib. Ühest korralikust roolivõimu pumbast ka ära ei ütleks.!