Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560sec 90.a. nivooamortide vahetus
#1
millele tähelepanu pöörata eemaldades nivooamordid autolt ja mida tuleb teha uusi paigaldades? auto on 560sec 90.a.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
secman Kirjutas:millele tähelepanu pöörata eemaldades nivooamordid autolt ja mida tuleb teha uusi paigaldades? auto on 560sec 90.a.

kuulaks ka huviga kuidas asjale läheneda.
Muide, millised on sümptomid kui amort p**ses on?
Ise täheldasin peale suviseid kruiise Eestimaa eripaigus ja ERIteedel, et trepisel kruusateel hakkas tagant sellist tuhmi tampimist kostuma, eriti kui keegi taga istus. Rolz, ootame nõuandeid
setud sõitsid seciga
Vasta
#3
Ohjahh..peaks misksie tasulise liini tegema.
Tegu siis ikka õliga süsteemis, mitte gaasiga, millest kuulsin ühest kadaka tn asuvast kohast, nime ei maini, icccc.....
vead/sümptomid: alumine ots on õõtsal žarniiriga, tavaliselt see hakkab kergelt kolksuma. Teine variant, kui auto ons seisma jäetud, tee luuk lahti, pane tagapaneelile ja õõtsuta, kui on kerge lõtk sees on asjad juba kulunud. Muideks taganivoo kõrgust saab eraldi muuta, stabika varda ja nivookraani vahel on regullitav varras, seda timmides saab asja regullida.
Või kolmas variant on sama, mis tavaamordiga, lihtsalt tühjaks saanud ja ujub või taob läbi.
Uus originaal (ehk A hologrammiga SACHS) oli 6000 kanti/tk, SACHS kirjaga oli 3000 kr/lett.... Viimane lollus on otsad kinni panna ja toppida tavalised....

vahetus:
Salongis istme seljatoed välja
Auto ülesse
Nüüd salongis ava amordi kaaned 4x
Keera amordid ülevalt lahti mõlemad
Nüüd seal alumiste kapslite taga on amordil kohad, kuhu tuleb nivoovoolik
PS SEE ON RÕHU ALL
Kindlasti kata see luuk kilega kinni (ntx kilekott) ja keera ka läbi selle kilekoti. Kui seda ei tee, PRITSIB kogu salongi õli täis....
Keera need ettevaatlikult ja rahulikult välja
Lase amordid alt lahti ja ongi käes
Nüüd pane neile torudele kanistrid külge ja pane auto käima ja kalla nivoopaaki uut vedelikku, kuskil 3-4L tuleks läbi pesta...
Kui oled lõpetanud, pane amordid tagasi.
Lase mõnda aega käija, lisa õli ja jälgi taset. Sachsi omad on tehasest juba õliga täidetud....mine sõida, eriti künklikul ja müherikul teel, kord ühe tagarattaga ja kord teisega, lase tagumikul mängida. Võta igaks juhuks 2L õli kaasa. Mõned tunnid sõitmist ja kontrollimist, saad normi täis ja kui ei leki ega muid probleeme pole, on järgmised 200 000 km rahulikud..

Midagi keerulist ei ole, kõige hullme asi, mida teha saab, on salongi täislaskmine õliga...

Jõudu ja jaksu SECi mõttekaaslased...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
kui nüüd esiotsa juurde minna - kas esiotsa kõrgust ka amortide abil muuta saab või ainult vedrude vahetusega?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#5
Esiotsas tavaamort ja vedru siis. Saad "regullida" kas vedru vahetusega või madalamad kummipadjad pannes.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry:
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#7
(07-04-2007, 08:41 PM)secman Kirjutas: amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry:

endiselt küsimus õhus: kuidas muudab reguleervarda pikkus tagaotsa kõrgust ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#8
(19-07-2011, 06:24 PM)secman Kirjutas:
(07-04-2007, 08:41 PM)secman Kirjutas: amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry:

endiselt küsimus õhus: kuidas muudab reguleervarda pikkus tagaotsa kõrgust ?
Mida pikem, seda kõrgemal tagumine ots on.
W124 E500 Limited
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Rooli vahetus Lfanat 0 919 19-06-2022, 06:01 PM
Viimane postitus: Lfanat
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 4,844 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  2007 CL500 sarniiri + öötshoova vahetus nostromo 23 12,395 27-05-2019, 07:22 AM
Viimane postitus: stihl
  C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus JNS 1 2,520 14-04-2019, 08:56 PM
Viimane postitus: Mike22
  C216 2007 CL600 M275 esistange värvimine, küünalde vahetus jne? nostromo 34 19,634 26-04-2018, 10:01 PM
Viimane postitus: nostromo
  C124 1992 kõigi lukkude vahetus (süütelukk + juhiuks + kõrvalistujauks + pagasiluuk)? nostromo 2 4,757 11-09-2016, 09:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  C215 CL500 (2000-2002) kupee sisu vahetus facelift sisu (2003-2006) vastu-kui lihtne? nostromo 0 2,565 08-09-2016, 02:49 AM
Viimane postitus: nostromo
  C124 keskkonsooli puitkaanega panipaiga paigaldamine ja el. istmete nuppude vahetus? nostromo 12 6,235 18-04-2016, 06:28 AM
Viimane postitus: nostromo
  c124 õhupumba laagrite vahetus Say 0 1,842 27-11-2013, 04:41 PM
Viimane postitus: Say
  w126 560sec 1988a säde kadunud secman 51 40,010 14-08-2013, 10:05 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne