Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2007 CL500 sarniiri + öötshoova vahetus
#1
Ülevaatuselt öeldi et peab vahetama esimese parempoolse zarniiri ehk koos öötshoovaga.

Ühe hinnapakkumise saatjatest Silberautost küsiti milline täpsemalt:

1. Amortisaatori alust õõtshooba,mis kinnitub sarniiriga käändmikule ülevalt.

2. Pikkihooba, mis kinnitub käändmikule sarniiriga altpoolt.

3. Ülemist õõtshooba,mis kinnitub samuti sarniiriga?

Pole aimugi-kas see ei peaks selguma VIN-koodi alusel?

WDD2163711A007187
Vasta
#2
Need on ju erinevad kaikad. Vaata auto alla, kui ei usu.

Vast ülevaataja ikka ütles konkreetselt, milline kaigas talle ei meeldinud.
Vasta
#3
Miks sa saadad mingeid päringuid, kui ei tea isegi mida vahetada tahad?
Vii remonti ja las otsivad loksuva jupi üles ja vahetavad ära. Oleks juba tehtud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Mina tavaliselt küsin luba auto alla ise kaasa minna. Siis näen millele konkreetselt viidatakse. Siiani pole väga keegi seda keelanud. Sedasi nad võivad sulle igasugu asju õelda ja sina muudkui jooksed.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
Selge, ei teadnud et neid 3tk. Jah ikka ise auto alla kaasa aga ega ma väga süvenenud selles suhtes et uurinud milline täpsemalt 3-st kuna ei teadnud et neid 3tk. Jälle targem. Eks TÜV selgitab.

Ei usu ka et letikaup et kohe vahetatakse-eks tuleb tellida.
Vasta
#6
(24-05-2019, 01:13 PM)siimruz Kirjutas: Mina tavaliselt küsin luba auto alla ise kaasa minna. Siis näen millele konkreetselt viidatakse. Siiani pole väga keegi seda keelanud. Sedasi nad võivad sulle igasugu asju õelda ja sina muudkui jooksed.

Kuhu ta muudkui jookseb ? Viid remonti ja lähed järgi. Milleks asi niiiii keeruliseks ajada?

Inimesed Dacia Loganiga ka ei erutu nii hirmsasti mingi loksuva jupiga. Mitmed päringud, töökotta kaasa jooksmine, foorumisd kaks lehte loksuvast puksist jne.
Ja mulle tundub kogu selle teksti põhjal, et kui näidata nostromole misiganes juppi auto all tähsa näoga kangutades, siis ta ei tee vahet kas see jupp on katki või mitte. Nii, et see viimane on küll täitsa tühi jooks. Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Nendel autodel läheb katki ainult üks hoob kolmest, ja see on see mille külge amort kinnitub.
Vasta
#8
Laur oma tuntud headuses-teed alati südame soojaksSmile

Kuna köik inimesed ei viibi pidevalt Eestis ega pääse iga päev teenindusse (üldjuhul Silberis, Lesvenis, Hortis ka 1-2 näd järjekorrad) siis hea ajaviiteks uurida ka foorumi kaudu asju-selleks ju foorumid ongi.

Jah tunnistan-ma pole autoremondilukksepp ega peagi olema kuid antud detail oli töesti loksuga mida on veidi ka söites aukudes tunda.

shed-tnx konkreetse vihje eest.
Vasta
#9
Ülevaatusel tihti eksitakse ka, nii oli minu W220 S-iga, mis ei läbinud tüv, sest neile ei meeldinud üks asi veermikus (ei mäleta juba mis täpselt oli), läksin Lesvenisse kohe remondi, ja selgus et oli hoopis mingi teine asi, mis oli 3 korda odavam, kui see, millele ülevaatusel viideti Smile
Vasta
#10
Eks järgmise nädala löpus vast selgub kui peaks aja teenindusse saama.
Vasta
#11
Viimasel visiidil hambaarsti juures arst ütles, et kaks auku jäi veel plommida.
Mis te avate, millises hambas need augud mul olla võiks?



Kui ikka ise teemat ei jaga piisavalt, vii palun auto remonti.

Üldiselt enda kogemusest julgen väita:
1) Esimesena sureb ära (ABC puhul) amordi alumine žarniir.
Seda TÜV naljalt ei tuvasta, auto istub seal raskusega otsas.
2) Seejärel tõesti alumise õõta žarniir, millega rattakäändmik alt kinnitub.
3) Samaväärselt ülemine õõts, millega rattakäändmik ülevalt kinnitub.

1 - ametlikult eraldi ei müüda. Koos amordiga (2-3k tk)
2 - võta või 30 EUR Hiinakas
3- orig oli ca 400 tk, tänaseks ilmselt XXXX asendused ka olemas.

Every nerd becomes a superstar online...
Vasta
#12
Tänud.

Pilt:
[Pilt: 66264-sarniir.png]
Vasta
#13
(25-05-2019, 02:40 AM)Rolz Kirjutas: Viimasel visiidil hambaarsti juures arst ütles, et kaks auku jäi veel plommida.
Mis te avate, millises hambas need augud mul olla võiks?

Eusa_clapEusa_clapEusa_clap



....



Aga nostromole: alustaks üldse sellest, kas ÜV kukutati sind läbi VÕI keegi lihtsalt midagi kõvatas, et "peab vahetama" ?

1. Kui kukutati, siis mine sõida selle SAMA TOLA juurest sealt punktist läbi ja las täpsustab, MILLIST õõtsa ta kolmest tahab seal all uut näha? Sest kahe- või enamaõõtsalise auto kohta kirjutada, et peab vahetama vasaku õõtsa, ON VÄGA rumal ja täiesti ebaprofessionaalne mõte.
Mingi füüsiline võmm kuklasse kuluks talle samuti jooksutamise eest ära.

(P.S. auto ülevaatajad ei ole samuti kõik mehaanikud. On nii 10 aastase staaziga lukkseppi + meistreid kui ka tänavalt tööle võetud lambaid, kes pole elus ratastki vahetanud).
Ja SIIS lased kuskil topeltkontrollida.

2. Kui ei kukutatud, siis pane rahulikult Lesvenisse aeg ja las tsekivad esisilla üle ja siis uus aeg, KUI remontida midagi vaja on ja tellivad hea qualityga jupi. Kui üldse midagi vaja on teha.


Ja see kirjuta omale ka üles, et nagu sina ei ole autoremondilukksepp, ei ole seda ka pooled Eesti ÜV punktides töötavad onud ja tädid.
Ja kui mõni neist midagi lihtsalt lampi arvab, siis selle peale võid võtta vaid 40%-list mürki (mõistlikus koguses Absolut on näiteks väga ok). AGA mitte kangemat ja mitte ebamõistlikus hulgas.

.
Vasta
#14
Heh, tundus töesti et nii ta vist oligi, ega päris niisama läbi ei saa lasta ju. Tegemist ühe väikse/vaikse üv kohaga kus väga rahvast ei käi aga ta mu kesklinna-Viimsi trajektooril. Viimasel ajal seal meeskond vahetunud ja tundus et nokkis igavusest.

Positiivne kogemus oli Peetri ühe suure üv punktiga aga see hoopis linna teises otsas. Samas oleks ehk 1. raksuga läbi saanud.

Tahaks ka huvipärast teist arvamust aga tasuta kordus üv saab vaid seal teostada. Mujal taas 35€.

30.6. on aega.
Vasta
#15
Ma pean oma kogemustest nõustuma. Soovitatakse vahetada asju, mida ei peaks vahetama.
Lasin auto ülekontrollida mehaanikutel, ühes kohas nähti ühte viga, teises kohas teisi vigu. Kuid seda viga millega ülevaatuselt läbi ei lastud, ei näinud keegi. Õigemini neid vigu oli mitu.

Kui mujal pikad järjekorrad on, siis vaata Mäealusele, seal üleval mäel on taga nurgas KJ Auto. Üks nendest on endine mehaanik Silberautost. Mina jäin nende tööga väga rahule.
Vasta
#16
(25-05-2019, 03:16 PM)nostromo Kirjutas: Viimasel ajal seal meeskond vahetunud ja tundus et nokkis igavusest.

No just.

Kui Sa elaksid Eestis ja oleks vaba aega, siis võiks üldse sellist pulli nendega teha: käiks uuesti sealt läbi, et vabandage, sooviks täpsustada, mis jupp vaja vahetada, kuna Silberauto ei tuvastanud üheski viga. (jah, väike vale neile).

SIIS, laseks osutatud õõtsa sooda/klaasipuruga kuskil pritsufirmas auto all (isegi alt ära ei võtaks) puhtaks, et õõts näeks välja uuevääriline. ( mingi 25 euri + oma aeg ehk kokku kulu ja põhiline aeg kulub ülejäänu katmisele). Mutrid + poldid, vanad, keeraks maha ja asendaks tutikatega. (veel paar kuni 5 e)

Ja taaskord näitaks neile seal ÜV punktis ette, et vaadake, lasin ära vahetada ja silla teha jne ajaks pläma.
Kõik protseduuri etapid muidugi fotode ja arvetega enda jaoks dokumenteerides.

Kindlasti lasevad teisel korral läbi, sest "uus" tükk ju all küljes ja läigib ning orgasm oma norimisest on ammu käes.

JA SIIS Autolehte vms kohta oma kogu saaga maha müüa. Eusa_dance
Või, siis selle ÜV punktile enne teha pakkumine, et 2000 euri mulle sulas, kui ma kogu vahejuhtumi unustan.

.

See ÜV punkti äri on hea äri.
Mingi 100 euri/tunnis ju panevad tasku, see ligineb juba juristide tunnitasudele. Ja litsentsi kaotada keegi ei taha, odavam on neil isegi maksta, kui Autolehest enda kohta jama lugeda + riik tuleb kallale.

Loo moraal: Sina ilmselt teed oma tööd hästi (ma ei tea, millega Sa täpselt tegeled ja vahetki pole) ja teenid normaalset palka, aga see ei tähenda, et siin Eestis kõik seda teevad.

.

Vasta
#17
Heh, idee on hea. Aga aega selleks töesti paraku pole.
Vasta
#18
stihli mõte on hea, kuid eeldab inimeselt ikka ka mingeid autoalaseid teadmisi, et ei laseks endale teist korda pähe istuda. Ma muidugi kahtlen, et ÜV punkt meelega midagi katkiseks valetab.
Pigem nendepoolne kehv seletus, autokauge omanik, kes FBs kogu ÜV aja istub ja ongi tulemuseks see, kus autot läbi foorumi remontida üritatakse
Vasta
#19
(26-05-2019, 06:16 PM).Alar. Kirjutas: ..eeldab inimeselt ikka ka mingeid autoalaseid teadmisi, et ei laseks endale .. pähe istuda. Ma muidugi kahtlen, et ÜV punkt meelega midagi katkiseks valetab.
Nagu elus ikka, pead teadlik olema, vastasel korral võib küll juhtuda.
Kunagi, puusalt pakun, et ca 10a tagasi tegutsesid Vana-Pääskülas, nr 10 bussi lõpp-peatuses asuvas TÜV punktis mingid klounid, kes oma lõbuks või omast lollusest kotti pähe tõmmata üritasid. Masinaks tol korral saksa premium klassi sõiduk (mis ei olnud MB), TÜV mees hakkas seletama mingite tagasilla pukside kohta, et ikka loks liiga suur. Tegelikult olid puksid vahetatud väga vähe aega varem margiesinduses. Masin ise aukudes vaikne ja istus kenasti teel. Visuaalselt kõik terve ja ilus. Rataste alt spetsseadmega loksutamisel puksi lubatava ning lubamatu liikumise piiri nad kuidagi tööjuhendi (vms dokument see neil vigade määratlemise aluseks on) alusel selgitada ei suutnudki. Tekkis suurem vaidlus teemal, mida aluseks võttes tegelane hinnagut annab. Nõustumata ülevaataja hinnanguga, keeldusin sama soojaga tasu maksmast, sest teenust nagu ei osutatud ju. Autot välja ei lastud, lubati politsei kutsuda jne. Mõningase rahunemise järel lõppes siiski olukord nii, et tegid arve ning pidime edasi vaidlema, misjärel sain autoga tulema. Arvele kirjutasin omalt poolt "keeldun aktsepteerimast, kuna soovitud teenust ei suudetud pakkuda." Kõik. Edasi kohe samal päeval margiesindusse, kuulati ära, tõsteti masin üles, loksutati vähe ja anti paber kus kirjas, millal puksid vahetatud, ning nende hinnangul korras. Läksin teise TÜV punkti, kus sain oma TÜV kätte. Inkassolt sain nõudekirju veel aastaid, aga kohtussse keegi ka ei tahtnud anda miskipärast!

(26-05-2019, 06:16 PM).Alar. Kirjutas: Pigem nendepoolne kehv seletus, autokauge omanik
Omanikuga kokkuleppel (ise küsivad tavaliselt) viisakas TÜV mees märgistab vahetamist vajava põhjaaluse detaili markervärviga.

Edit: minu poolt ülalkirjeldatud TÜV punkt kannab nime Center Services OÜ, Pärnu mnt.552, Tallinn
Vasta
#20
Ei märgitud markeriga, see oleks tegelikult elementaarne.

Minu ja isa senised kogemused:

Eriala OÜ, Muuli tee 10, Miiduranna
Nii isa kui mina käinud seal senini pidevalt vähemalt viimased 10-15 aastat, nüüd peab mõtlema. Positiivne asukoht mis jääb tavalisele kesklinna-Viimsi trajektoorile ning kõrval ka 24h mündipesula.
[Pilt: 96363-eriala.jpg]

Tehnoülevaatus.ee, Profdiagnostik OÜ, Helgi tee 4, Peetri
Väga positiivne kogemus ka vanema 1992 CE420 autoga. Pikalt avatud 9-21, suured avarad ja uued ruumid ning ootesaal-kohvi oli mälu järgi tasuta. Ainuke miinus et ei jää tavapärasele trajektoorile.
[Pilt: 99987-Helgi_maja1.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Rooli vahetus Lfanat 0 162 19-06-2022, 06:01 PM
Viimane postitus: Lfanat
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 4,302 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  oleks vaja 2001a w215 cl500 käigukasti mbkasutaja 7 4,701 09-10-2019, 07:22 AM
Viimane postitus: KertR
  2001 cl500 käik Parkingu peal lukus mbkasutaja 2 3,056 18-04-2019, 06:30 PM
Viimane postitus: mbkasutaja
  C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus JNS 1 2,220 14-04-2019, 08:56 PM
Viimane postitus: Mike22
  CL500 w215 talveuni (ABC) mark3y 2 3,315 27-10-2018, 03:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  CL500 w215 pädevat remondimeest vaja Taivo86 3 3,906 18-09-2018, 11:30 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W215 Cl500 keskkonsooli kõlari vahetamine mark3y 0 2,567 05-07-2018, 02:58 AM
Viimane postitus: mark3y
  2007 C216 CL500 tagumine parem ABC-amort õline varuosakood:2213206413 nostromo 2 3,385 03-07-2018, 11:39 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes CL500 (2001) ABC pumba peavoolik. Ussmees 5 4,751 24-05-2018, 09:24 PM
Viimane postitus: Ussmees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne