560sec 90.a. nivooamortide vahetus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: 560sec 90.a. nivooamortide vahetus (/showthread.php?tid=3071) |
560sec 90.a. nivooamortide vahetus - secman - 05-11-2006 millele tähelepanu pöörata eemaldades nivooamordid autolt ja mida tuleb teha uusi paigaldades? auto on 560sec 90.a. RE: nivooamortide vahetus - ralak - 05-11-2006 secman Kirjutas:millele tähelepanu pöörata eemaldades nivooamordid autolt ja mida tuleb teha uusi paigaldades? auto on 560sec 90.a. kuulaks ka huviga kuidas asjale läheneda. Muide, millised on sümptomid kui amort p**ses on? Ise täheldasin peale suviseid kruiise Eestimaa eripaigus ja ERIteedel, et trepisel kruusateel hakkas tagant sellist tuhmi tampimist kostuma, eriti kui keegi taga istus. Rolz, ootame nõuandeid RE: nivooamortide vahetus - Rolz - 06-11-2006 Ohjahh..peaks misksie tasulise liini tegema. Tegu siis ikka õliga süsteemis, mitte gaasiga, millest kuulsin ühest kadaka tn asuvast kohast, nime ei maini, icccc..... vead/sümptomid: alumine ots on õõtsal žarniiriga, tavaliselt see hakkab kergelt kolksuma. Teine variant, kui auto ons seisma jäetud, tee luuk lahti, pane tagapaneelile ja õõtsuta, kui on kerge lõtk sees on asjad juba kulunud. Muideks taganivoo kõrgust saab eraldi muuta, stabika varda ja nivookraani vahel on regullitav varras, seda timmides saab asja regullida. Või kolmas variant on sama, mis tavaamordiga, lihtsalt tühjaks saanud ja ujub või taob läbi. Uus originaal (ehk A hologrammiga SACHS) oli 6000 kanti/tk, SACHS kirjaga oli 3000 kr/lett.... Viimane lollus on otsad kinni panna ja toppida tavalised.... vahetus: Salongis istme seljatoed välja Auto ülesse Nüüd salongis ava amordi kaaned 4x Keera amordid ülevalt lahti mõlemad Nüüd seal alumiste kapslite taga on amordil kohad, kuhu tuleb nivoovoolik PS SEE ON RÕHU ALL Kindlasti kata see luuk kilega kinni (ntx kilekott) ja keera ka läbi selle kilekoti. Kui seda ei tee, PRITSIB kogu salongi õli täis.... Keera need ettevaatlikult ja rahulikult välja Lase amordid alt lahti ja ongi käes Nüüd pane neile torudele kanistrid külge ja pane auto käima ja kalla nivoopaaki uut vedelikku, kuskil 3-4L tuleks läbi pesta... Kui oled lõpetanud, pane amordid tagasi. Lase mõnda aega käija, lisa õli ja jälgi taset. Sachsi omad on tehasest juba õliga täidetud....mine sõida, eriti künklikul ja müherikul teel, kord ühe tagarattaga ja kord teisega, lase tagumikul mängida. Võta igaks juhuks 2L õli kaasa. Mõned tunnid sõitmist ja kontrollimist, saad normi täis ja kui ei leki ega muid probleeme pole, on järgmised 200 000 km rahulikud.. Midagi keerulist ei ole, kõige hullme asi, mida teha saab, on salongi täislaskmine õliga... Jõudu ja jaksu SECi mõttekaaslased... RE: nivooamortide vahetus - secman - 22-01-2007 kui nüüd esiotsa juurde minna - kas esiotsa kõrgust ka amortide abil muuta saab või ainult vedrude vahetusega? RE: nivooamortide vahetus - Rolz - 23-01-2007 Esiotsas tavaamort ja vedru siis. Saad "regullida" kas vedru vahetusega või madalamad kummipadjad pannes. RE: nivooamortide vahetus - secman - 07-04-2007 amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry: RE: nivooamortide vahetus - secman - 19-07-2011 (07-04-2007, 08:41 PM)secman Kirjutas: amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry: endiselt küsimus õhus: kuidas muudab reguleervarda pikkus tagaotsa kõrgust ? RE: nivooamortide vahetus - martiini - 19-07-2011 (19-07-2011, 06:24 PM)secman Kirjutas:Mida pikem, seda kõrgemal tagumine ots on.(07-04-2007, 08:41 PM)secman Kirjutas: amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry: |