Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
millele tähelepanu pöörata eemaldades nivooamordid autolt ja mida tuleb teha uusi paigaldades? auto on 560sec 90.a.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ohjahh..peaks misksie tasulise liini tegema.
Tegu siis ikka õliga süsteemis, mitte gaasiga, millest kuulsin ühest kadaka tn asuvast kohast, nime ei maini, icccc.....
vead/sümptomid: alumine ots on õõtsal žarniiriga, tavaliselt see hakkab kergelt kolksuma. Teine variant, kui auto ons seisma jäetud, tee luuk lahti, pane tagapaneelile ja õõtsuta, kui on kerge lõtk sees on asjad juba kulunud. Muideks taganivoo kõrgust saab eraldi muuta, stabika varda ja nivookraani vahel on regullitav varras, seda timmides saab asja regullida.
Või kolmas variant on sama, mis tavaamordiga, lihtsalt tühjaks saanud ja ujub või taob läbi.
Uus originaal (ehk A hologrammiga SACHS) oli 6000 kanti/tk, SACHS kirjaga oli 3000 kr/lett.... Viimane lollus on otsad kinni panna ja toppida tavalised....
vahetus:
Salongis istme seljatoed välja
Auto ülesse
Nüüd salongis ava amordi kaaned 4x
Keera amordid ülevalt lahti mõlemad
Nüüd seal alumiste kapslite taga on amordil kohad, kuhu tuleb nivoovoolik
PS SEE ON RÕHU ALL
Kindlasti kata see luuk kilega kinni (ntx kilekott) ja keera ka läbi selle kilekoti. Kui seda ei tee, PRITSIB kogu salongi õli täis....
Keera need ettevaatlikult ja rahulikult välja
Lase amordid alt lahti ja ongi käes
Nüüd pane neile torudele kanistrid külge ja pane auto käima ja kalla nivoopaaki uut vedelikku, kuskil 3-4L tuleks läbi pesta...
Kui oled lõpetanud, pane amordid tagasi.
Lase mõnda aega käija, lisa õli ja jälgi taset. Sachsi omad on tehasest juba õliga täidetud....mine sõida, eriti künklikul ja müherikul teel, kord ühe tagarattaga ja kord teisega, lase tagumikul mängida. Võta igaks juhuks 2L õli kaasa. Mõned tunnid sõitmist ja kontrollimist, saad normi täis ja kui ei leki ega muid probleeme pole, on järgmised 200 000 km rahulikud..
Midagi keerulist ei ole, kõige hullme asi, mida teha saab, on salongi täislaskmine õliga...
Jõudu ja jaksu SECi mõttekaaslased...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
22-01-2007, 11:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2007, 11:46 PM ja muutjaks oli secman.)
kui nüüd esiotsa juurde minna - kas esiotsa kõrgust ka amortide abil muuta saab või ainult vedrude vahetusega?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Esiotsas tavaamort ja vedru siis. Saad "regullida" kas vedru vahetusega või madalamad kummipadjad pannes.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
07-04-2007, 08:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2007, 08:47 PM ja muutjaks oli secman.)
amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry:
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(07-04-2007, 08:41 PM)secman Kirjutas: amordid tunduvad korras olevat, aga on paar küsimust - kus asub/milline on tagaamortide nivoopaak ja kas tagaotsa tõstmiseks peab reguleervarrast pikendama või lühendama?:confusedangry:
endiselt küsimus õhus: kuidas muudab reguleervarda pikkus tagaotsa kõrgust ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe