Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 , E320, 1993 - Eero_S
Tere jälle

Uuendan siis nii palju, et peagi on 415k ette tulemas (või äkki isegi juba tuli, ei vaadanud) ning sai natuke siis mootori elektrilist-toitvat poolt ergutatud. Kuna eelmine aasta mingi hetk hakkas auto vahele jätma ja podisema, kuid hiljem sümptomid kadusid, siis tegi juba tol ajal olukord valvsaks.

Hiljuti hakkas uuesti vahele jätma ja podisema veel rohkem, alguses ainult väga äkiliselt kiirendades ja viimasel ajal ka tavasõitu tehes natuke kiiremalt kiirendades. Probleem oli siis ilmselt nii küünlajuhtmetes (Eero sõnutsi võttis MB mingi aeg kasutusele biolagunevad vms juhtmed), nad olid ilmselt nii vanad juba, et isolatsioon hakkas mootori temperatuurist kärssama mingil määral, lisaks kindlasti vanad küünlad ja süütepoolid.

Ühesõnaga, vahetusse läksid süütepoolid (3tk BOSCH), küünlajuhtmed (NGK), küünlad (NGK), lisaks sai ostetud kütusefilter (BOSCH) ja Liqui Moly kütuselisand (profülaktika mõttes) - viimased kaks lähevad käiku siis varsti, kuna töömehel polnud hetkel vaba tõstukit, seega ei saanud ära vahetada.

Tulemus on igatahes meeldiv, auto käivitub sujuvamalt, tavapärane sõit on kõvasti sujuvam, see-eest oma mõlemaid tagumisi rattaid ketrab nii et halb hakkab (uuesti), vahepeal oli seis juba täitsa masendav, kui oli vaja teravamalt kuskil ära minna, siis oli hõka, hakkas pooma ja podistama nagu mingi kolme silindrilne junn.

Järgmiseks siis nagu öeldud vedrustuse hooldus (vedrud olemas, tagumised vähemalt, pean veenduma kas esimesed on ikka õiged asjad või ei, tunduvad maru pikad olevat ja kuidagi väikesed läbimõõdult) - vahetusse lähevad siis vedrud ja amordid - mõlemad sportline, saaks natuke madalamaks ka auto.


Lugupidamisega, Kirill
Vasta
Soovitan juhtmestikku värskendada uute kaablitega. Mida aeg edasi, seda jubedamad nad välja näevad. Pärast veel imestad, et kuidas mootor üldse töötada sai.

Jõudu ja edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Selle auto juhtmestik on väidetavalt juba vahetatud.
Vasta
Uuemat infot vahepeal auto kohta nii palju, et see talv talle väga palju kurja ei teinud, jäi täitsa viisakasse olukorda, aga Veebruari alguses jäi seisma ja kui nüüd Aprilli alguses töölt koju tulin, siis otsustas mootor, et temal ei ole vaja enam üldse õli kinni pidada ja lahistas kõik mööda tänavat maha. Kuskohast lekkima hakkas, ei tea, ei viitsinud enam isegi mitte süveneda, aga seda oli way too much, seega tuli käsile võtta lõpuks kaua edasi lükatud tihendite vahetus. Vahetusse lähevad järgmised tihendid: KKK, plokikaas, esimene ja tagumine simmer, karter.

Kuna mootor tuleb kogu töö tegemiseks maha, siis võtame ka puhtalt huvi pärast lahti ühe kepsu, vaatame, mis nägu on saaled ja mis paistab silindriseintelt, vbolla lükkame ka välja korra ühe kolvi. Sama soojaga vahetame ära ka veepumba.

Tagumistele velgedele sai peale lükatud ka 255/40 rehv, aga see on veidike overkill, jääb ca 1cm jagu koopast välja, ehk siis õigem mõõt taha oleks laiuse poolest 245.
Vasta
Mootor käis maas, tihendid vahetatud, karule kõhtu piilutud. Läbisõit 417+k km, saaled kulumisjälgedeta, kolbe ei hakanud sellepärast üldse välja lükkamagi. Vahetatud veepump ja uuendatud käigukasti torustik.
Vasta
Teema peategelasel said tagumised pidurid uueks tehtud, käigukastis mingid tihendid ja üks klapp koos õliga vahetatud.

Töid teostas Nursi mb lammutus.





Eelmine nädal liitusin ka diislite perega ja soetasin omale S211'ne.
[Pilt: poQQVv.jpg]
[Pilt: Q1hX0D.jpg]
Kunagi hiljem saab mingisuguse parema pildi ka.

Mootor nagu mulle ikka kohane 3,2l'ne R6 OM648.961 150kw/500nm
Käigukast 5'ne automaat 722.626
Tagavedu
02/2004

Mingisugune varustuselist

185U - MELANITE BLACK - METALLIC
202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
226L - MUNICH BRANCH
228 - AUXILIARY HEATER
242 - FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B - MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B - AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 - LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 - THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
380 - COMPLETE CELL PHONE PREINSTALLATION
401 - FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
404 - MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 - MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
486 - SPORTS SUSPENSION
500 - OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527 - COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
543 - SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 - TRAILER COUPLING
581 - AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 - BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
633 - LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
804 - YEAR OF MODIFICATION
810 - SOUND SYSTEM
819 - CD CHANGER
830A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
831A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
875 - HEATED SCREEN WASH SYSTEM
890 - AUTOMATIC REAR-END DOOR
910 - DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 - FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 - EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 - VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M002 - ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M32 - CAPACITY 3,2 LITER
M648 - R6-DIESEL ENGINE OM648
U15 - 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U16 - STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
185U - MELANITE BLACK - METALLIC
831A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
M648 - R6-DIESEL ENGINE OM648

Kui kusagilt on inglise keelset/eesti keelset manuali 211'nele pakkuda, siis oleksin huvitatud, kaasas olev raamat on Saksa keelne, millest ma midagi aru ei saa.
Vasta
Käivitasin Reedel peale ca 2 kuulist seismist auto. Käivitus hetkega, midagi mõtlemata, küll, aga vaatasin autot juhmi näoga peale garaazist koju sõitmist, sest Jaanuaris autot garaazi pannes ei teinud auto miskit kahtlast häält. Koju sõites kostus, aga paremalt tagant mingit undamist. Ka sellel autol viskas rattalaager lusika nurka.



Eile vahetusid ka all olnud talverehvid suverehvide ja velgede vastu, ehk peab see rattalaager mõned päevad veel vastu, kuni 211 remondis ära on käinud ja siis saab sellele uue laagri panna. Smile
Vasta
Rattalaager vahetatud. Tagasillas, aga tahavad mõned kaikad vahetamist. Auto jääb nüüd jälle seisma selleks ajaks, kuni ma tööl olen ja suvel ehk õnnestub keretöödesse saata, muidu see auto enam järgmist talve üle ei ela.

Homme, aga käin teen viimased kiired sõidud avalaksul enne, kui puhkusele läheb.
[Pilt: P6Oyef.jpg]
[Pilt: jqvAF1.jpg]
Vasta
Selle auto seis jõudis nüüd nii kaugele, et täna veeres ta keretööde tegija hoovile. Esimesena tulevad maha esitiivad ja siis selgub, kas see kere veel jääb veerevaks või läheb pressi alla ja kõik muu rändab uue kere peale.
Vasta
Patsient jääb ellu tuli kommentaariks täna telefonist keretööde tegijalt. Tiibade tagune ja plastiringi alune pidi olema suhteliselt heas korras, seega auto läheb pritsi alla, siis tehakse keevitustöid natuke, uus värv ja kokku tagasi.
Vasta
Viimatine seis, keevitustööd tehtud. Järgmiseks kõik pulkadeks ja ületuise.
[Pilt: GURfVV.jpg]
[Pilt: 3qh4eN.jpg]
Vasta
Selle auto teemas on pikalt vaikus olnud, sest päriselt polegi midagi juhtunud. Või noh on, kere on suuremas osas keevitatud ja üksikud roostekohad veel likvideerida.

Aga tegelikult postitan hoopis sellepärast, et sattusin suhtlema inimesega, kes väitis, et sedaanil ja universaalil on erinevad tagumised käändmikud. Sportline sedaanil samad käändmikud universaaliga(suuremate pidurite pärast). Kas keegi oskab neid fakte kinnitada või ümber lükata?
Selle auto käändmikud on kuskile kaduma läinud, seega oleks vaja uued hankida.
Vasta
Ma kahtlen selles, et tavalise nelja rummud (mitte käänmikud: käänmik on püsttasapinnas pöörduda võimaldav rumm) oleks erinevad kuna varuosi soetades küsitakse vaid seda, on Sportline või mitte.
Vasta
Mul endal oli sama kahtlus, et see jutt pole õige, sellepärast küsisingi, et saada kinnitus või ümberlükatud väide selle tõesusest.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 126 112,265 10-11-2022, 10:39 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 250 230,961 05-10-2022, 08:04 PM
Viimane postitus: Priit
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 130 60,730 23-09-2022, 03:20 PM
Viimane postitus: Haasma
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 23,945 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 116,924 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 10,146 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 17,922 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 7 5,462 18-07-2019, 10:43 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 2,408 17-03-2019, 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 18,212 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne