Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w201,190,1986 - Sten
Kroomvõre ja toonimata oranžid suunad annaks autole palju värskema ilme. Oleks pidanud ka oma 190'le asisema stange ette panema, oleks välimus agressiivsem olnud.
Vasta
Vb jah see kroomvõre annaks midagi juurde, aga ma ise ei ole kroomi fänn (minu jaoks on must uus kroom Icon_razz) ja oranžid suunad olid liiga oranžid. Aga noh eks see ju kõik meeldimise ja maitse asi Icon_rolleyes Aga eks näis vb proovin kunagi kroomvõre ja oranže suuntulesid.

Mustal plaanin ka kõik kroomid mustaks värvida.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tere taas! Eusa_dance

Sugulane sebis tallinnast oma autole uue turbo, kuna ta ise elab viljandis siis käisin ise järel. Täna ei saanud vastu pidada ja pidin korra vaatama, et kuidas oleks kui see lehepuhur minu auto kapotti all oleks.
[Pilt: 62298-14238215_1501264613232521_72759864...3371_n.jpg]
Peale seda hakkasin googeldama ja pilte otsima, kuna minu auto ju karpaga. Kuna mul on mingi kiiks teha asju teistmoodi ja võib-olla vanamoodi, siis hakkasin uurima ja vaatama kui võimalik see kõik oleks. Film hakkas jooksma, et kui panna weber/dellorto karpad ja sinna juurde veel turboNod Leidsin netis pilte, et on olemas sellised asjad. Siis mõtlesin, et krt sellest saaks ehk asja.
[Pilt: 76579-14329080_1501356619889987_1425515733_n.jpg]
[Pilt: 29763-14355915_1501793693179613_1373882814_n.jpg]
[Pilt: 43639-14349150_1501793696512946_1368772443_n.jpg]

Mida rohkem ma sellele mõtlen, seda rohkem hakkab meeldima.
ParanoidTear
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tehtud on aga vähestel see töötab ka normaalselt. Karpa võiks n/a või kompressori juurde jääda. Isegi ameeriklased on sellest aru saanud.
Probleem on selles et rõhk ei tule sul ühtlaselt vaid järsku mingitel x pööretel ja seadistada seda karpat nii, et ilma rõhuta ei oleks segu liiga rikas või siis boosti all ei jää lahjaks on probleeme.
Vähemalt ma olen nii aru saanud keegi kes karpadega lähedasem võib parandada.
Lisaks süüte juhtimist on sul ikka vaja.

Tee mingi kõrge surveastme ja pöördega karpapill parem, dbilasel on nukk sellele mootorile olemas ja 8k peaks vast hüdrokad ja klapivedrud(neid peaks ka jäigemaid olemas olema) käima küll.
Muidugi efi turbo tuleks siis juba odavam.
Turbo
Vasta
Kuna mul pea on tehtud ja kangem nukk ka sees, siis vast jah pigem kangem karpa pill teha. Peaks vast natuke käredam ikka saama kui originaal karpaga.

Plaan on alumiinium detailid ka ära poleerida.

Praegu kogun motivatsiooni ehk paari kuu pärast hakkan edasi tegema, las seisab ja puhkab seni.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Küsi endalt, mida sa teha tahad. Kas ehitada või sõita.
Kas tuunitud mootor peab saama võimas, töökindel või sõidetav nt ka tipp-tunni ajal?
Pane teoorias paika ajakulu ja juppide maksumus. kaalu ka mõnda stock vabalthingavat nt m113.

Praegu plaanid teostada üht raskemat kombinatsiooni. Nagu Pelle ütles, siis põhirõhk on ikkagi seade ja seadesse saamine. Ehk a ja o oleks süüte juhtimine. Kui see paigas, siis kütusesegu. Tegelikult need 2 ongi ainukesed asjad, mis mootori tööks vajalikud on. Ja selleks tehtigi juhtaju, mida reaalajas seadistada saab.

Tänava auto puhul võiks olla tähtis ju ka kütusekulu.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Praegu turboklubis üks vems ka müügis, 360e vist oli. Tundub mõistlik hind aga Hents võib täpsemalt kommenteerida.
Turbo
Vasta
(28-09-2016, 08:00 PM)sm. pelle Kirjutas: Praegu turboklubis üks vems ka müügis, 360e vist oli. Tundub mõistlik hind aga Hents võib täpsemalt kommenteerida.

See on väga hea hind. Kasutatul ja uuel pole väga vahet, kui tegemist töökorras aparaadiga.

Uue hind on 500+€, sõltub, mida kõike sinna juurde tellida.


Aga ei pea olema Vems tingimata. Megasquirt ajab ka asja eduliselt ära, see pidavat soodsam olema.
Tegelikult väga vahet pole, mis juhtaju seal taga on. Kõik teevad täpselt sama asja ja saavad hakkama.

Peaasi, et nö õiget asja teed, mitte ei hakka valest otsast asja ajama. Karpa jne.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Plaane on kogunenud juba päris oma jagu, nüüd on käes aeg hakkata neid vaikselt ellu viima. Ehk kevadel on mingeid tulemusi ka näha. Praegu väga palju ei kirjuta, eks hakkan vaikselt siia ka jooksvalt asju kirja panema.

Ei hakka eraldi ostu teemat tegema selle jaoks:
Kas kellelgi m102 mootorile torukollet vedeleb (võib ka 16v oma olla)?
Oleks huvi, ehk saaks kaubale.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tere, tere!

Pole siia päris kaua midagi kirjutanud, vb pole ka väga põhjust olnud. Aga nüüd on see siis käes!
Autole on uued karburaatorid kohalEusa_dance
Osalesin ebay oksionil ja sain omale dellorto DHLA 40 karburaatorid, praegu on nad suht ädised ja ei näe head välja. Aga küll korda saavad.

[Pilt: 33387-14691101_1553450841347231_18072268...2495_n.jpg]
[Pilt: 29566-14732161_1551058074919841_46871286...8769_n.jpg]
[Pilt: 44794-14731327_1553450834680565_30004636...5333_n.jpg]

Ja stiili poolest peaks mootoriruum tulevikus midagi sellist välja nägema hakkama:

[Pilt: 63388-15de08b35b05d13f83837310f9c26f85.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tulemus saab kindlasti olema lahe, omapärane ja viisakas. Mulle meeldib!
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Tänud wolf Rolleyes

Olen ka c320-le väikese remondi ja hoolduse vahepeal teinud:
1.Tagumised piduritorud uued (kuna olid nii mädad ja 1 läks puruks)
2.Tagumised kettad
3.Tagumised klotsid
4.Kulumisandur
5.Tagumiste sadulate hooldus ja ülevärvimine
6.Mootori õlivahetus
7.Filtrid (mootor 2tk, õli, kütus, salong)
8.Küünlad (kõik 12tk.)

Peale seda nagu uus auto Eusa_dance
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Praegune kurb pilt on selline
[Pilt: 68357-IMG_1333.JPG]
Ei hakka teda kuskile garaazi vedama, nagu nii hakkan varsti ehitama.

Ei juhtu väljas ka midagi.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Põhiline, et soola ei saax, puhas lumi ei tohix väga kahju teha, seda enam, et kere üsna värskelt värvitud ja rooste eemaldatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Jap, ega soola ta ei saa. Pesen veel mingiaeg ära ja panen katte alla, siis peaks norm olema.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Pole praegu kahjuks midagi autoga teinud, pole väga motivatsiooni olnud. Aga ei tegelt,otsin inimest kes teeks mu w201-le sisselaskekollektori (dellorto dhla40 karpade jaoks) ja seda mitte väga hullu raha eest. Enne kui uut kollet pole ei ole mul väga midagi teha.


netist 1 väga suvaline pilt
[Pilt: 67759-12-3048.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
No Hents saax sellega kindlasti hakkama, aga ta väga ei viitsi klientidele juppe toota, isegi kui hind pole küsimus, nii et ma ei julge teda hetkel soovitada. Ex pead laskma kuskil laserlõikuses flantsid teha (mootoripoolne ja karpa poolsed) ja kellegil flantside vahele torud keevitada. Kui endal võimalused ja oskused puuduvad, siis tahes tahtmata pead rahakotirauad lahti lööma, nii see kahjux on.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Mul sugulane Viljandis ka tegeleb nende asjadega, aga tal pole kahjuks aega. Hentsile kirjutasin nädal tagasi , aga kahjuks ta ei ole vasanud. Paar võimalust on veel, eks pean neilt uurima.

Eks näis, uuest aastast hakkan autoga jälle tõsisemalt tegelema.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta

Tegelikult ei hakata näiteks valuvormi ühe detaili tegemise pärast tegema. Vormi väljaarendamine maksab viiekohalise summa vähemalt...
Tehakse ühest tükist CNC`s näiteks. Hind...võtame keskeltläbi 1500€ tükk.

Siis jääb veel variant lasta lõigata flantsid näiteks vesilõikuses, keevitada torud vahele. See on ise tehes mingi 100€. Kas tööle hakkab, ei julge lubada, ilmselt mitte paremini kui originaal pritsung.

Suure tõenäosusega on vaja ka õlifiltri korpus mujale liigutada. Ehk tegelikult on tööd päris palju.

Ma soovitaks rahulikult veidi mõelda ja üritada karpadest ikkagi loobuda. Müü nad maha ja areta parem pritse peale. Saad hiljem ühelt autolt teisele veel tõsta või muud mootorit jooksutada.
Praegu on kõik vidinad vabalt ja soodsalt saadaval.


Ma ka ennast, viitsimatut, ei soovitaks, vaid teeks ise!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Variant 2 oleks , otsida ebay-d läbi , ehk leiad sealt kohe õige tüki!
W124 E320 US
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,322 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 273,669 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,111 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,160 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,094 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 E 1.8 Turbo - HotPapa HotPapa 57 65,642 10-09-2010, 03:34 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,381 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 sonywaw 6 8,025 09-12-2007, 05:25 PM
Viimane postitus: sonywaw
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,292 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres
  Projekt Mercedes-Benz 300 SD, 1986, W126 Hunt 14 12,360 13-02-2006, 05:31 PM
Viimane postitus: Hunt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne