11-03-2016, 02:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2016, 02:57 PM ja muutjaks oli sten130.)
Suured tänud Rainiskoop!
Esistange sai siin talve jooksul nii hullult peksa (slepis sai kannatada), et nüüd mõtlen kas teen selle korda või sebin uue stange. Kapott sai ka mootori remondi käigus natuke viga ja see ka vaja üle teha.
Mootor jäi ikka algne 2.0 karpa, aga sai korraliku kappremondi ja natuke ka kaane modimist. Mootoriplokk ja kaan on 2.3 (97kw) omad ja sisselase ja karpapeale praegu. Kaan ja lihvitud sisse ja väljalaske avad natuke suuremaks freesitud, klapipesad tehtud ja kangem nukk peal. Nüüd tahaks veel sisselaske kollektori seest siledamaks lihvida, hopratast kergemaks teha ja kütuse segu natuke peale keerata vb veel natuke süüdet varasemaks siis peaks pauku natuke rohkem saama kui originaalis. Paar korda on weberid ka peast läbi käinud, aga eks näis.
Hakkasin vaikselt suve velgi ka taastama, mingiaeg panen mõned pildid ka.
Esistange sai siin talve jooksul nii hullult peksa (slepis sai kannatada), et nüüd mõtlen kas teen selle korda või sebin uue stange. Kapott sai ka mootori remondi käigus natuke viga ja see ka vaja üle teha.
Mootor jäi ikka algne 2.0 karpa, aga sai korraliku kappremondi ja natuke ka kaane modimist. Mootoriplokk ja kaan on 2.3 (97kw) omad ja sisselase ja karpapeale praegu. Kaan ja lihvitud sisse ja väljalaske avad natuke suuremaks freesitud, klapipesad tehtud ja kangem nukk peal. Nüüd tahaks veel sisselaske kollektori seest siledamaks lihvida, hopratast kergemaks teha ja kütuse segu natuke peale keerata vb veel natuke süüdet varasemaks siis peaks pauku natuke rohkem saama kui originaalis. Paar korda on weberid ka peast läbi käinud, aga eks näis.
Hakkasin vaikselt suve velgi ka taastama, mingiaeg panen mõned pildid ka.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.