Teema hinnang:
  • 1Hääli - 2 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300D, 1993, w124 - Rait
#1
Smile 
Mark: 300 D
Väljalaskeaasta: 1993a
Usumeeter: 385000km
Mootor: 3.0 L turbodiisel, 108kw
Värvus: Tumehall
Lisavarustus: konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, el. peeglid, ees ja taga käetugi, klõpsti allaklapitavad tagumised peatoed, püsikiiruse hoidja (ei tööta hetkel)

Ostetud sai alles kolmapäeval, koju jõudsin Põltsamaalt päris hilja, seega vara midagi päris adekvaatset öelda.

Eile, eemaldasin pisivigasi, vahetasin paar pirni, valasin tosooli normi, viisin raadio remonti. Sõbraga lammutasime rooli maha ja vahetasin suunatule kangi välja, kuna vana oli katkine ja ei kannatanud enam häbi, suuna mitte näitamise pärast taluda.
Püsikiirusehoidja ikka tööle ei hakanud, juhe jookseb ilusti karpi aga ei tööta.

Täna pesin puhtaks ja homme lähen vahetan rehvid ära.

Üldjoontes olen tegelikult hinna ja kvaliteedi suhtega väga rahul. Auto on vaikne, riidest sisu on terve, kõik paistab töötavat (va püsikas).

Mootor töötab ühtlaselt, käigukastist ma ei ole veel arusaanud, kui kiirendada poole gaasiga, vahetab käigud normaalselt ära, kui põhjagaasiga - st mitte kick-down´ga siis vahetab alles seal 5000rpmi juures.

Korrosioon! Seda ikka leiab, ukse ülemine äär, tiibadel veidi, rattakoobastel, tunkraua auku pole vaadanud Smile Lisaks lakk koorub, kundepoolsel tagauksel ja esikapotil on mõlgikesi ja värvi praokil.

Kusjuures mul on sellele tungrauda vaja. Seda millegipärast autos ei ole ja ma olen kõik oma eelmised neli mersut koos tungiga maha müünud.

Panen ühe pildi ka, et mingigi visuaalsus tekitada...
[Pilt: 23464-29042011.jpg]
sec�i haige
Vasta
#2
Umbsõlmes kollektoriga diisel on üks hää riistapuu. Püsikiirusehoidja kohta on üsna põhjalikult kirjutanud Hannes_s oma diisliteemas. Kui tahad ise korda saada, uuri sealt.

Kui tungrauda lähemalt ei leia, siis minul on paar ülearust.Eusa_whistle
Vasta
#3
Viisakas masin, jääme sisu pilte ootama.
Püsika diagnostikast siin hea õpetus (pole ise veel katsetada jõudnud) http://userweb.windwireless.net/~jimc/ma...cruisetest
Vasta
#4
Tere,

Ei olegi midagi autopäevikusse kirjutanud.

Praeguseks hetkeks on läbitud ca 12500km ja keskmine kulu on alla 9 liitri sajale. 8.6-8.9 keskmiselt paagiga.

Külastanud olen Lesvenit, kes vahetas tagumised pidurikettad, klotsid, seisupiduri klotsid ja tagasilla puksid.

Laupäeval hakkasime sõbraga hannes_s pakutud lingil olevat testi tegema. Esmalt jootsime tempomat´i bloki üle- ehk on ikka mingi külmakas. Siis samm, sammult testriga bloki, siis juba pistiku- seejuures läks järjest detailsemaks, kuna oli vaja kasutada 3me otseühendust (silda) ja süüdet hoidma, off, on ja mootor töötavas asendis. Lõpuks pidime tõdema et kõik töötab vastavalt tollele testile. Ainus viga on tross, millest on paljud kiud irdunud ja mis ei taha tänu vähenud paksusele enam soones püsida. Mõtlesime siis prooviks ta nn nipukatega kinni tõmmata, kuid sõidutesti tehes selgus, et ikka on mingi Anu Maalija, kuna ei taha süsteem mis teoreetiliselt töötab seda praktiliselt mitte teha. Ma ikka ajan seda trossi süüks, kuna ta oma kasukas ei saa hästi liikuda- seega plaan vahetada tross uue vastu.

Sel ajal kui mina armatuuri alt laiali lammutasin, kontrollis sõber kaitsmeid, mis olid kenasti korrodeerunud. Puhastas neid ja sättis tagasi, pühapäeval Võrust Lollilnna poole liikudes kadusid järjest erinevad lisad mis autole on paigaldatud, nt. el aknatõstukid, ohutuled, raadio, + x asjad veel konsoolist. Hea et rataste juhtimine salongist ja pidurid pedaalil alles jäid. Proovisin ka teepeal asja parandada, kuid kärsitusest ja tööriistade puudusest sõitsin siiski vaikuses koju- btw kui suitsu tegin, siis lükkasin ukse lahti ja lasin aknasse paraja prao, sigarett tehtud kordus sama uks lahti aken nupust üles. Igatahes täna vahetasin terve ülemise rea kaitsmeid ära ja puhastasin alumisi klemme väikse puuriotsaga- sinna liivapaberiga ei mahu ligi lihtsalt.

Kolmas jama mis ka ilmnes just sellel nädalavahetusel: Reedel sõitis ilusti, laupäeval vedasin ämmatütre koos ämmaga metsa- neile meeldivat seeni korjata. Pühapäeval panin tähele, et käiguvahetusel keegi nagu lööks jalaga vastu istet. Ok, mõtlesin, et soeneb ja paraneb aga... nothing. Käisin täna ainsal estakaadil, mida ma Harjumaal tean nn ripakil olevat ja mis asetseb põmst mul maja kõrval, vaatasin lambiga põhja, leidsin ühe vooliku, mis paistis olevat omakohast väikse torukese küljest vo maksimaalselt 2cm võrra irdunud- seenele sõites oli igasgu juurikaid teel. Ehk oli see vaakumvoolik? Igatahes täna ei jõudnudki proovima- Väike autoremont ja 2 pinti alexandrit, eks hommikul vaatan, kas muutus ka midagi paremaks.

Muidu võib öelda, et tegemist on väga väikeste pidamiskuludega piisavalt suure ja mugava autoga, mis oma kolmeliitrise turbodiisel mootori ja 108 kilovatiga ei jää hätta ei möödasõidul, kui ka linnaliikluses. Kui suudad mõne aasta taguse avensisemehe üleolevad pilgud allaneelata siis on selline lahendus kulud/sõidumugavus parim.

Egas midagi, head aaaega
sec�i haige
Vasta
#5
Tahad inimesekombel suitsetada ja sõidu ajal mitte ust avada (el aknaga suhtlemiseks) siis piisab 7eurosest multimeetrist, et kaitsmekarbist pahanduse tekitaja üles leida (mis on iseeneest päris huvitav ja arendav). Või teed kõik nõnda nagu ma ühes teises teemas õpetasin http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=23619
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#6
(30-08-2011, 12:01 AM)ReinGSM Kirjutas: Tahad inimesekombel suitsetada ja sõidu ajal mitte ust avada (el aknaga suhtlemiseks) siis piisab 7eurosest multimeetrist, et kaitsmekarbist pahanduse tekitaja üles leida (mis on iseeneest päris huvitav ja arendav). Või teed kõik nõnda nagu ma ühes teises teemas õpetasin http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=23619

Tegelikult nad koguaeg on mul töödanud, täna ka peale ülemiserea kaitsmete vahetust töötavad ilusti, kui viga taas tunda annab, siis lähen selle kallale, tänud igaljuhul.
sec�i haige
Vasta
#7
Kaitsmete kohalt juurde: (silmale terveid)kaitsmeid ära lihvi/puhasta vaid osta uued, muidu jäädki neid mudima, lihvima ja keerutama, kui mõni asi kord töötab kord mitte!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#8
Yep selline plaan on, vahetada kõik sellel nädalal uute vastu, täna sattus tööjuures lihtsalt peotäis uusi kätte.
sec�i haige
Vasta
#9
Kõik kaitsmed vahtasin välja, kuid vaatamata sellele, salongi soendusmootor ei tööta nüüd üldse enam. Samas ei usu, et mootor läbi, kuna w210i ja vahepealse audi omad andsid ikka pikalt märku, et hakkavad minema kergema vastupanu teed. Seega oleks nõu vaja, kuidas leida probleem üles.

Täna vahetasin mootoriõli ja salongifiltri, reedeks on Lesvenis aeg tagumise rattalaagri vahetuseks.
sec�i haige
Vasta
#10
Kas kliima automatic või lihtsalt kont, el. skeemid on siin.
Vasta
#11
Ja väga hea leht mis mitu korda foorumist läbi on käinud http://userweb.windwireless.net/~jimc/ma...cruisetest Tegu siis nn. koduse diagnostika õpetusega.
Vasta
#12
Müüa- mootor sai kuuma, surve sees. uus radikas on ees, sumbutaja tuli treilerile sõites küljest- lõhkus alt tagastanget natuke, esistange nurk katki. Roostetab. Alustame 1000 EURist, näha saab Harjumaal Aruküla lähedal.
sec�i haige
Vasta
#13
Kas võib välistada et plokikaanes pragu on? Kui suur piki ja ristilõtk turbos?
Vasta
#14
(08-05-2012, 09:32 PM)hannes_s Kirjutas: Kas võib välistada et plokikaanes pragu on? Kui suur piki ja ristilõtk turbos?

kaant maha ei ole võetud, seega ei saa seda välistada, lõtku saab tulla ise katsuma kui on huvi. 5121 328
sec�i haige
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 137 70,179 22-12-2023, 10:54 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 247,310 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 26,747 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 117,635 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 7 6,141 18-07-2019, 10:43 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 2,673 17-03-2019, 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,146 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 62,103 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 23,244 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 8,852 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne