16-07-2009, 03:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2009, 03:48 PM ja muutjaks oli Kalev.)
Nii nii, vahel läheb elus päris huvitavalt...
Ühel heal maikuu päeval helistas üks Soome sõber ja küsis, et kas maksad mulle laevapileti kinni, kui sulle ühe MB toon - no, mõtlesin veidi ja olin nõus. Nii saigi minust MB 200D omanik.
Auto on 1990 aastast, nn "taksokollane", kuid varustuse loetelus pole 450 - International taxi koodi ja tundub, et pole ka taksot sõitnud. On eluaegne Soome elanik kuni siiani. Minu käest sai hellitusnimeks muidugi kohe "takso".
Kuni esimese kohtumiseni autoga, suhtusin veidike eelarvamusega... et 200D ja nii vana jne. Olgu vahepeal öeldud, et odomeetri näit on 834 000 km ja see on peatunud u 1,5 aastat tagasi, niiet praeguseks on ehk isegi juba 900 000 km täis.
Esimene sõiduemotsioon oli väga positiivne. Ma ei olnud siiani ühegi 200D-ga sõitnud ja avastasin, et sellisega saab täitsa sõita, pole nii lahja ühti, kui räägivad. Eks muidugi 4-käigulisel manuaalkastil on siin oma osa, kuid siiski. Järgmine meeldiv üllatus oli, et veermik on autol ideaalilähedases seisukorras. Jah, jõuülekanne küll kolksutab, kardaanirist ja vahepukk vajavad tähelepanu.
Kuna seisukord tundus vähemalt rahuldav, siis registreerisin ära ja julgesin kohe ülevaatusele minna. Ülevaataja oli imestunud läbisõidust ja ütles, et tema pole enne nii suure läbisõiduga nii korralikku autot näinud. Pidurid toimisid ideaalselt, ka seisupidur, sillad korras, vigadeks oli vedelikuleke moorotist, 1 vahetust vajav mootoripadi ja mõraga esiklaas.
Klaasi sain Kuldari abiga uue, Mootoripadja vahetasin ära ja hakkasin leket tuvastama. Leidsin - pihusti all on sellised vahvad plastmassist suunajad, 4. silindri oma oli pehmelt öeldes puudu sealt. Keila Pakiautokeskusest sain kastutatud korraliku, maksis tervelt 25 krooni. Ilmselt kunagi ostan kõik 4 uut, aga praegu käib nii küll. Vead parandatud, sain ka kohe ülevaatuse ja nüüd olen sõitnud juba u 1500 km. Sõidab hästi ja kütet võtab vähe - põhilised nõudmised edasiliikumiseks on rahuldatud.
Eks suvepäevadel saab siis näha seda imet ka.
Paar pilti lisan ka:
Ühel heal maikuu päeval helistas üks Soome sõber ja küsis, et kas maksad mulle laevapileti kinni, kui sulle ühe MB toon - no, mõtlesin veidi ja olin nõus. Nii saigi minust MB 200D omanik.
Auto on 1990 aastast, nn "taksokollane", kuid varustuse loetelus pole 450 - International taxi koodi ja tundub, et pole ka taksot sõitnud. On eluaegne Soome elanik kuni siiani. Minu käest sai hellitusnimeks muidugi kohe "takso".
Kuni esimese kohtumiseni autoga, suhtusin veidike eelarvamusega... et 200D ja nii vana jne. Olgu vahepeal öeldud, et odomeetri näit on 834 000 km ja see on peatunud u 1,5 aastat tagasi, niiet praeguseks on ehk isegi juba 900 000 km täis.
Esimene sõiduemotsioon oli väga positiivne. Ma ei olnud siiani ühegi 200D-ga sõitnud ja avastasin, et sellisega saab täitsa sõita, pole nii lahja ühti, kui räägivad. Eks muidugi 4-käigulisel manuaalkastil on siin oma osa, kuid siiski. Järgmine meeldiv üllatus oli, et veermik on autol ideaalilähedases seisukorras. Jah, jõuülekanne küll kolksutab, kardaanirist ja vahepukk vajavad tähelepanu.
Kuna seisukord tundus vähemalt rahuldav, siis registreerisin ära ja julgesin kohe ülevaatusele minna. Ülevaataja oli imestunud läbisõidust ja ütles, et tema pole enne nii suure läbisõiduga nii korralikku autot näinud. Pidurid toimisid ideaalselt, ka seisupidur, sillad korras, vigadeks oli vedelikuleke moorotist, 1 vahetust vajav mootoripadi ja mõraga esiklaas.
Klaasi sain Kuldari abiga uue, Mootoripadja vahetasin ära ja hakkasin leket tuvastama. Leidsin - pihusti all on sellised vahvad plastmassist suunajad, 4. silindri oma oli pehmelt öeldes puudu sealt. Keila Pakiautokeskusest sain kastutatud korraliku, maksis tervelt 25 krooni. Ilmselt kunagi ostan kõik 4 uut, aga praegu käib nii küll. Vead parandatud, sain ka kohe ülevaatuse ja nüüd olen sõitnud juba u 1500 km. Sõidab hästi ja kütet võtab vähe - põhilised nõudmised edasiliikumiseks on rahuldatud.
Eks suvepäevadel saab siis näha seda imet ka.
Paar pilti lisan ka: