Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mure vihmaveega
#1
selline probleem tekkis, et vihmaga vesi koguneb kapoti all, kaitsmekarbi kõrvale/alla, enne sellest teadlik ei olnud, niikaua kui hakkas vesi juba tuppa tulema, tilkus jalgade peale, kas kellegil on olnud sama probleem, mingi äravool umbes vms. auto siis w211 e500
Vasta
#2
Ei oskagi kohe kosta, lõhnab küll äravoolu ummistuse järgi. Sprinteril oli umbes ja jooksis ka jalgade juurde.
Vasta
#3
Suruõhk ja vesi abiks, just tegin oma neljal need kanalid lahti, voolas ka salongi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Minu 220-l sai ka see anum täis, äravool oli umbes, jooksis samuti kõrvalistuja jalamati alla. Sõber autoteenindusest ajas käpa sisse ja tõmbas sealt peotäie puulehti ja igasugu sodi välja, pikalt jooksis alt välja enne, kui tühjaks sai...
Vasta
#5
njah, mul see selline kitsas koht et käsi ei mahu kuidagi sinna, imesin selle sealt tühjaks, nädalavahetusel vaatan võtan rattakoopast logari lahti, nii peaks ligi saama sinna äravoolule. Põhjamati võtan ka lahti ja kuivatan ära.
Vasta
#6
OI OI asi väga  kuri.... Vaja ruttu lahti võtta vasak ja parem logar salongi poolsed.seal näed plastikust ära vooli tilasi, mis kinni kahe plastmass mutriga. Võta 10 padrun ja keera need mutrid lahti  ja  võta need plastikust äravoolud ültse ära. See oli tehasepoolne Aktsioon kunagi, aga mis su autol need tegemata veel??????? Ilmselt oled vähe esinduses käinud või siis eelmise omaniku bläkk.
Märksa hullem lugu on nüüd selle veega seal põranda mati all.Seal igasugu tarkust ja psitikud. Ruttu vaja  kõik  lahti võtta   ja vaadata palju see vesi kurja on jõudnud teha. Osad masinad seisid  ikka tükk aega enne kui jälle sõitma hakkasid.Istme soojendus plokk,SRS külgkiirendusandurid, CAN adapterid . Seal on seda elu küllaga.
Vasta
#7
kusjuures auto on hoolduses enne mind ainult silberis käinud, kontrollitav ajalugu lõpuni.
Vasta
#8
Kodanik MERC500 - kiirustage. Ja vajadusel mõelge juba juristide peale kuidas Silberilt küsida miks tehase parandus tegemata. Eks see ole tüüpiline Eesti värk - koguaeg on kiire-kiire ja stuttgarti eeskirjad ei jõua tihti päris autodeni.
Ja põhjamatid lase kiirelt üles kergitada - vesi teeb seal tõesti kurja.
Vasta
#9
lahti võetud juba, tila eemaldatud, juhipoolse mati võtsin välja ja kuivatan seda kodus, õnneks on suurema vee see matti svamm enda sisse imanud ja seal kus need andurid ja adapterid on seal see plastikosa ümber ja märg sealt ei olnud, küll aga eestpoolt olid juhtmed suht märjad
Vasta
#10
kas kõrvalistuja pool on ka mati all elektroonikat, sinnamaale täna ei jõudnud.
Vasta
#11
Merc500 Kirjutas:kas kõrvalistuja pool on ka mati all elektroonikat, sinnamaale täna ei jõudnud.

Vanematel just seal ongi põhikraam, uuematel ei tea.
Vasta
#12
vanematel kui ma puusse ei pane siis kaitsmekarp ja aju ka seal kõrvalistuja pool.
Vasta
#13
Paremal pool on istme all: tulede kõrgus reg. plokk, Distronic(kui on autol varustuses) ,ESP külgkiirendus andur ja SRS külgkiirendus andur. Ees jalgade all on ka rida ajusi, kuid need on põrandast kõrgemal.
Vasta
#14
selge päris targaks saab juba, kas tagaistujate jalge all ka midagi on?
Vasta
#15
Ei tohiks seal peale küljekarbis olevate juhtmete ja pistikute midagi väärtuslikku olla.
Vasta
#16
selline küsimus ka veel , et kus asuvad airmaticu jubinad, asi selles et mingitel hetkedel lõõb armatuuri märke et visit workshop ja teeb vedrustuse ästi jäigaks , silberi üks töötaja väitis et mingid juhtmed kusagil hõõruvad ära, alla auto ei vaju ja kompressor ka vahetatud hiljuti ja siis lekkeid ei tuvastatud, kui süüde korraks välja võtta ja uuesti tööle on jälle kõik korras.
Vasta
#17
Mul oli ka selline jama, olid juba vahetatud nii kompressor, kui ammort ja veitsa aja pärast saatis auto jälle mind sinna" Shoppi " kus tuvastati mingi juhtme isolatsiooni vigastus ja mingi pistik ka vahetati ära. Kokku vist läks mingi 300.- tuuri...
Vasta
#18
aga kus kandis see juhtme isolatsiooni vigastus paiknes?
Vasta
#19
Mälu järgi panin pikalt puusse:

Abimaterjalid: 50,00
Klemm:          82,38
Klemmi vahetus: 269,49
Das test         :202,12
Vedrustussüsteemi
osade defekteerimine:336,87

+18% = 1110,22

Täpsemalt ei mäleta kus see kotermann oli, aga nii nad väitsid, et tihti juhtub selline vigastus, kus isolatsioon on kahjustatud ja annab valehäiret. Ega ilma testimata sa vist selgust ei saa, kust " valutab "...
Vasta
#20
ja teha lasid andrei juures?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 795 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,658 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,961 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,553 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W212 2.2 diisel 2009 mure exest 2 1,267 23-07-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: exest
  mure w124 e320-ga --Arx-- 3 2,849 31-03-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: v6sa
  E200cdi mure marek1983 12 5,515 26-09-2019, 03:39 PM
Viimane postitus: marek1983
  E200cdi mure marek1983 8 3,741 09-09-2019, 01:06 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mure mb w124 3.5t mb8220 3 3,106 11-07-2018, 03:40 PM
Viimane postitus: jegesmesh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne