No niiii, ei sa kohe mitte kirjutamata jätta siia, et mina käisin eile uue E350 CGI(AMG look, oli vist isegi) sõitmas
See oli kindlasti minu mitme aasta suurim sõidu elamus. Natuke lähemalt ka siis kogemusest endast, kuigi enamus huvilisi on kindlasti juba kokkupuutunud.
Mina kui "vanakooli" autojuht istusin autosse, võti pihus aga ei leidnud võtmele seda õiget kohta
(häbi), ok nupust ilusti käima, rool jooksis ilusti jalgadele lähemale, turvavöö peale, ning eelpingutid tegid ilusti enda töö ära. Iste paika pandud, kusjuures mind 188cm meest jäi häirima see, et istet ei saanud päris alla lastud, pea jäi väga laepolstri lähedale. Loomulikult oli ka kohalt minek natuke segane, esimese hooga ei leia ju suuremate mootoritega isenditelt käigukangi ülesse
Käik sees, tuli gaasipedaali vajutada, ilusat häält tegi, loomulikult ei hakkanud ma täis raskusega kohe pedaali talluma aga mainiks ära, et algkiiruse äkilisust võiks nagu pisut rohkem olla! Kuna väljas oli juba suhteliselt hämar siis algul põlesid ainult päevatuled või midagi sellist ja hiljem autot tagasi parkides, olid juba LED-id põlema läinud.
Järvevana teel Viljandi mnt. poole proovisin kohe ära, kuidas töötavad käiguvahetus labad roolilt, kui oli 5 käik sees, 2 käiku alla poole, tuurid tõusid nii 3tuhande kanti ja pisut gaasi andes tundsid, et istmiku all hakkas midagi liikuma
Viljandi mnt. minu ees, nii 100-150m. kaugusel oli mitu autot 70km/h alas, valisin kiiruseks 90km/h ja lülitasin sisse Distronicu, jalg pedaalidest eemale aga samas olin valmis vajutama kohe pedaalile. Lähensime eessõitvatele autodele ja näe, distronic toimib...auto pidurdas ja läksime hoogu koos teistega...minu õnneks, kohe tuli mulle vastu sinise-valge kirju tsikkel ja natuke hiljem ka samades värvides auto. Mingi hetk keerasid eessõitvad autod ära vasakule, nii ka mina ning mitte ühtegi pedaali vajutust ei teinud, kurvis hoog maha ja kurvist välja minnes kiirus jälle nende järgi
Istusin rooli taga, filmides nähtud kanepi kimuja smile
näos ja nii vist sõidu lõpuni(sama smile ka momendil näos, imelik....mida töökaaslased mõtlevad). Männikule jõudes häiris mind, et 18" rehvid lugesid liiga hästi tee kumerusi/konarusi. Loomulikult ei seganud see pisi asi proovida kiirust, lõppes linna piir, sisselülitus "sport" reziimile, väike puudutus varbaga gaasipedaalile ja voillaaa momendiga 180km/h
Nüüd jätan jupi vahele rääkimast, kuidas rikkusin LE, peopesad sügelemas ja tatt suust tilkumas. Linnas ehmatas mind vali piiksumine, kui vahetasin rida jättes selja taha liinibussi, punane kolmnurk vilkus samal ajal ka peeglis...nii öelda pimeda nurga andur toimis hästi, kui sellega ära harjuda on kindlasti abiks autojuhile.
Igati 5+ kogemus! Soovitan kõigil, kel võimalus ära proovida uus E-klass