Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mure salongi soojuse reguleerimisega
#1
Tere! Selline küsimus, et milles võib viga olla, et nende rullikute abil ei muutu salongi puhutava õhu temperatuur? Tunde järgi puhub suht maksimaalselt kuuma õhku. Aga see ava mis on armatuuri keskel, sealt puhub täitsa külma välisõhku. Kas nende klappide liigutamine käib trossidega, et näiteks on mõni tross lahti tulnud? Autoks mb 300te ilma kliimata. (Ei oskand muret täpsemalt selgitada ning pealkiri on natuke halvasti võibolla, seega ärge pikka viha pidageEusa_pray). Igasugune teemakohane abi oodatud.
Vasta
#2
Ok, hommikul uurin kapoti all olevaid kaitsmeid igaksjuhuks.
Kellegil seniks veel midagi huvitavat?
Vasta
#3
kui rullikud päris 'nulli' keerad (klõps käib ära), siis ka ei tule külma?
kui siis uleb, pole kaitsmeid mõtet uurida.

muidu kaitse, millest jutt, kandis mälu järgi numbrit 7 ja toimetas lisaks ühes teises teemas kirjeldatud soojaklappidele veel tagurdustulede ja tagaistuja laelambi kallal. Elik kui need viimased ei põle, on selle kaitsemga mingi jama.
Soojaklapid ka full open asendis.
Vasta
#4
Proovisin ennem päeval, et igas asendis ei muutu ikka midagi, ainult kuuma puhub. Eks vaatan kaitsmed üle.
Vasta
#5
Nonii, sai siis kaitsmed üle kontrollitud ja olid kõik terved. Kuna avastasin, et olen laisk olnud ja leidsin, et on sellekohaseid teemasid olnud ennem siin foorumisIcon_redface . Plaan siis need klapid puhastada aga tekkis kohe küsimus, et kui kaugele armatuuri pean lammutama, et õigesse kohta välja jõuda? Et kas maki läheduses keskkonsooli lammutamisest piisab või peab veel kõrval lahti võtma?
Vasta
#6
ee... minuteada peaksid need klapid asuma aku juures kapoti all. kinnituvad amordikanduri külge paremal pool. kaks halli värvi jublakat
Vasta
#7
126sec tegi sama trikki ja siis olid läbi membraanid mis olid soojenduskraani sees ja takistasid jahutuvedeliku sattumist otse soojendus radikasse.Membraane eraldi ei saanud ja nii tuligi terve kraanide plokk välja vahetada (ca 6000.).124 peaks olema sama kraaniga.Võta siis kraani plokil kaan maha tiri magnetid välja ja siis näed kas membraanid terved või mitte.
Vasta
#8
124 on kasutusel 2 erinevad kraanid. Vanemal tüübil vist kuni 93a. suuremad kraanid ja pump eraldi, 93a. ja edasi tsirkulatsiooni pumbaga koos, sama nagu w210.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Leidsin üles need kaks klappi, on mingid hallid silindrilised detailid vist. Tekkis kohe küsimus, et kui see on õige koht, siis tundub et tuleb natuke jahutusvedelikku ka välja??
Vasta
#10
Kedagi või midagi peale jahutusvedeliku väga ei ootaks sealt küll.
Vasta
#11
Jälle mina üle pika aja oma võhiklike küsimustegaIcon_redface
Kontrollisin neid klappe, mis on seal kahes hallis silindrilised "potsikus" aga tundusid terved ja puhtad olevat. (Seal nägin ainult kahte klappi pika varrega ja muud ei oskand kontrollida.) Kas kontrollisin valesti või on soovitada midagi muud kontrollida või testida?
Ahjaa, unustasin ennem mainida, et kunagi nädal-paar tagasi tegi ühekorra sellist nalja, et puhus ainult külma õhku salongi (kuigi mootor oli töö-soe) aga näppisin nuppe ja midagi ei muutund, mingil suvalisel hetkel hakkas uuesti täiesti kuuma puhuma ja siiamaani.
Vasta
#12
Võta klappide pealt pistik lahti,seal kolm klemmi(keskmine pidev,äärmised ühele ja teisele poole )ja mõõda testriga pinged ära.Kui rullikud max. kuuma peal,siis 12v,rullikute pööramisel külma peale peab pinge oluliselt langema.Siis saad juba edasi mõelda.
Vasta
#13
Ei ole veel jõudnud testriga auto juurde kontrollima minna neid klemme aga seda süsteemi remondimanuaalist uurides tekkis korra mõttevälgatus, et kas see temperatuuriandur, mis laes on võib segast mängida? Näiteks annab valet signaali, et salong on külm ja siis puhurid jäävadki puhuma kuuma pidevalt? Kui see on norm mõtlemine, siis kuidas võiks seda andurit testida või ostan uue katse-eksituse meetodil?
Kas muidu saan õigesti aru, et seal rullikute peal valid sobiva temperatuuri ja puhub kuuma kuni vajalik temp. käes ja siis hoiab seda?
Vasta
#14
usun, et see andur on termotakisti, millel siis temperatuuri muutudes muutub ka takistus. võta see küljest ära, ja mõõda takistust, ning samal ajal soojenda andurit. vastavaid väärtusi ei oska kahjuks öelda mis temperatuurile mis oom vastab, aga eks seda saab kuskilt targast raamatust.
Vasta
#15
Juhtus täna selline ime, et hakkas see soojuse reguleerimise värk tööleBig Grin, kuigi ei näppinud midagi peale rullikute. Ei tea kas sellepärast et üleeile võtsin korraks need klapid lahti või lihtsalt otsustas tööle hakata. Muudab temperatuuri suht normaalselt aga natuke uimaselt.
Igatahes tänud, kes viitsisid aidataThumbsup.
Vasta
#16
Kas su MB-l on kliima peal? Kliima korral ei oska kommenteerida, aga ilma selleta- kas keskmine õhuava polegi siis ainult välise õhu tarvis??
Vasta
#17
Ei ole kliimat, aga arvan ka, et keskmine ava välisõhu jaoks, sest mujalt muudab ilusti temperatuuri nii nagu vaja aga keskelt külma koguaeg.
Vasta
#18
Kas nüüd toimib ilusti- soojendus kuidagi kinni ühe temp peale ei ole enam jäänud?
Vaja enda probleemile ka rohtu.. Eusa_doh
Vasta
#19
Nüüd töötab ilusti nii nagu vajaIcon_biggrin
Ei ole kindel aga arvan, et kui ma seal kapotiall korra klapid lahti võtsin, siis parandasin vea ära, sest peale seda hakkas toimima jälle (kuigi klapid olid täitsa puhtad jne.).
Vasta
#20
lae andur saab küll täiesti kuuma puhuma panna, kuid kui keerad max külma peale siis soenduse plokk ignoreerib salongi anduri juttu ja primaarne on max külma saada.Ehk siis Lastakse nendeleklappidele mis sa puhastasid vool peale ja siis need panevad jahutusvedeliku ringluśe kinni salongi kaudu. ilma vooluta on need klapid kogu aeg avatud ja max soe salongi lubatud.
EHK siis ,et varsti sul see viga vast tagasi kui klapid kinni ei olnud jäänud..kaldun arvama ikka, et mingi jama soojendude ajuga või selle toitega.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 779 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,642 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,943 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ei puhu sooja salongi Olyamed 1 620 17-12-2022, 01:13 PM
Viimane postitus: vreps
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Salongi valgustus hen1 21 2,343 27-10-2022, 12:12 PM
Viimane postitus: marek
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,543 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W212 2.2 diisel 2009 mure exest 2 1,252 23-07-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: exest
  W212 salongi puhur kkpoiss 4 3,504 14-01-2021, 04:49 AM
Viimane postitus: ollu23
  mure w124 e320-ga --Arx-- 3 2,848 31-03-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne