04-02-2007, 07:31 PM (Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2009, 10:19 PM ja muutjaks oli eDiCk.)
Makr: MB W201 1.8,bensiin
Väljalaskeaasta: 1990a
Läbisõit: 306800km
Võimsus: 80kw,108hj
Mootorivalem: 1.8,R4
Värvus:beez
Lisavarustus:põhimõtteliselt täitsa plank,juurde olen pannud CD ,taga Alpine ja ees Pioneeri kõlarid,kesklukk,lisasin tahhomeetri,manuaal.
Auto tõin 6 aastat tagasi Karlsruhe ligidalt ühe taluniku käest,toona oli läbisõit 168000km.Kuna peremees oli talunik siis auto oli suht rokane,nt.tagumiste akende juures kasvas sammal,aroomikas lõhn salongis jne
Vead:enamasti,mis sõites ikka tekivad,neid olen ka jooksvalt parandanud.Üks peavalu on õhukulumõõtja,mis tahab vahetust,aga hind on see seda koguaeg edasi lükkab.
Autot on õnnistatud eestis kolme avariiga.Kaks korda on tagant otsa sõidetud ja üks kord keerati lihtsalt tuimalt ette.
Sellega seoses tahab auto tagumine osa vähe värviparandusi.
Reede tuli auto kergest mootoriremondist,kus vahetati kõik mootori jurde kuuluvad tihendid ja lihviti plokikaas(siinjuures kiidusõnad VIP GRUPILE).
Plaanid:hoida auto nii korras kui endal võimu on.Sisu on see mida tahaks välja vahetada,sest juhiistme riie on juba katki ja uksepolstrid on liimist lahti tulnud.
NICE! näeb hea välja küll. Salongi plastikud oled ise värvinud? Aga kui tahad, siis saad minu käest mootori, kus on kõik jubinad küljes. Juppe 1.8 kutsikale.
Proovimõttes värvisin ära jah,sest lihtsalt must oli kuidagi liiga masendav,aga eks need ajutised asjad kipuvad ikka pikaks ajaks jääma.Mis mootorisse puutub,siis otseselt vahetust ei vaja,aga mis lihtsalt mootorhinnaks tahad.
Mõtlesin uuendada oma auto teemat.Esimesest korrast kui teema sai tehtud on palju aega möödund ja õnneks on ka auto muutunud.
Selle ajaga on muidugi palju detaile vahetatud,alustades veermikust,mis on ka loomulik.Teen väikse nimekirja asjadest mis on uueks saanud ja mis meelde tuleb:
-tagasillas kõik vardad,ees vedrud ja mootoripadjad(originaalid),stabikavarda(orig.)muidugi ees ka kõik vardad ja puksid.
-mootorist käis plokikaan keevituses,lihvimises ja muidugi läksid kõik tihendid vahetuse,nii ka klapisääretihendid k.a. hüdrotõukurid,loomulikult on saand ka küünlad,-juhtmed,jagajakaas vahetatud
-veermikus kõik pidurikettad ,tagumised suporid ja klotsid ka muidugi
-esiporidiivad said uued(orig),kuna kõrvalistuja poolne oli auguline ja juhipoolse poritiivaga katsusin rekkaga jõudu siis tuli see ka välja vahetada,kuna värvitöökodades on hinnad nii nagu nad on siis otsustasime sõbraga need tööd ka ise teha ja muidugi sai ka kapott väikse iluravi ning plastikring sai ka uue värvkatte selga
-vanast sisust sai välja visatud ja asendatud kõik uksepolstrid ja istmed ning asendatud 190 orig avantgarde azzurro sisuga,ehk siis mustad nahkistmed,millel on kõigil erinev värvitoon sees
Alati on meeldiv vaadata kui mõni viitsib lastekaga vaeva näha, mitte ei rondista ära ja siis Kuusakoski. Sisu on eriti lahe, ei teadnudki sellisest originaalist enne.
Karl Kirjutas:Alati on meeldiv vaadata kui mõni viitsib lastekaga vaeva näha, mitte ei rondista ära ja siis Kuusakoski. Sisu on eriti lahe, ei teadnudki sellisest originaalist enne.
Ai-ai,sellest sisust on ju siin foorumis juttu olnud.