Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Diislid stardivad esimese käiguga.
4.2/5.0 ja 5.6-l on teistsugused kastid, kui 1.8-3.2 mootoritel.
Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
martiini Kirjutas:Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku. imelik, et Kuldari omale jäi aint esimene ja kõik... kas su oma on 5'se kastiga?
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
martiini Kirjutas:Diislid stardivad esimese käiguga.
4.2/5.0 ja 5.6-l on teistsugused kastid, kui 1.8-3.2 mootoritel.
Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku.
Ok, väga hea info! Kusjuures hr.Kuld omab SL-i mis paugutab ka alaliselt 1-sega paigalt. Vähemalt Siimruz kõneles nii.
Kiitus muidugi järjepidevuse eest!
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
No jutt jumala õige praegune SL 320 see paneb ka koguaeg 1 käiguga minema ja tundub et seal nagu küll midagi moditud ei ole et nii see ongi kohe olnud. muidugi pead ei anna pole lähemalt uurinud.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
marek Kirjutas:martiini Kirjutas:Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku. imelik, et Kuldari omale jäi aint esimene ja kõik... kas su oma on 5'se kastiga? Teema alguses on pildid.....
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Harige mind, mis selle tüki nimi on?
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
väikemees Kirjutas:Harige mind, mis selle tüki nimi on?
kardaani leevendi
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Oot kui tihti sa seda juppi vahetanud oled?
See 119 mootor nüüd küll nii võimas pole, et leevendit nagu leiba sööks?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Martiini, uuele lase ümber metallist rõngas pressida, siis peaks paremini pidama jääma.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
R129 Kirjutas:Oot kui tihti sa seda juppi vahetanud oled?
See 119 mootor nüüd küll nii võimas pole, et leevendit nagu leiba sööks? Leevendi läks minul esimest korda, kestis see 2 suve/4000 km.
Tagumine leevendi paistab veel korras olevat.
Põhjuseks kap. remonditud kast, mida ei saadudki korralikult käike vahetama.
Kui siiani arvestasin, et 1 hooaeg=1 kast, siis nüüd pean sinna lisama ka leevendi.
Pmst. tellisin uue leevendi ka ära.... nii, igaks juhuks...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Hm huvitab - ma sõitsin oma SLiga millel oli suht vaha leevendi krt mingi 10 000 julgelt ära. Peale seda veel mõni tuhat fööniga mootoriga millel hoopis rohkem väänet ning leevendi kestis.
Kas kasti käikude mitte korralik funktsioneerimine tähendab tugevaid lööke?
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
2-3 käik läbilibisemine, 1-2/3-4 järsk käiguvahetus. Täisgaasil oli tuntav jõnks sees.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
martiini Kirjutas:2-3 käik läbilibisemine, 1-2/3-4 järsk käiguvahetus. Täisgaasil oli tuntav jõnks sees.
722.3 kastil lõhnab selline asi reguleerimise järgi - nii mehaaniline kasti sees kui ka rõhkude paika panek.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Imre juures reguleerisime, 527 km. ja käigud kadusid.
Siis vedasin auto slepis Märjamaale, kus kast uuesti lahati, pandi rõhud paika ja häälestati.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
04-04-2009, 12:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2009, 12:37 AM ja muutjaks oli R129.)
Minul põhjustas samasugust asja peetis trahvo mis mingit alumiiniumpuru välja ajas.
Aga tegelikult ma endal ei olegi viitsinud kasti korralikult ära reguleerida. Siis peaks sisse vähemalt uut 2 teraspulka lintpiduritele ostma ning 2 võibolla kolm terasplaati siduripakkidele; lisaks veel modulaarrõhk ning kontrollrõhk paika vaja keerata ning trossi pikkus välja regullida. Ega ta krt kerge pole. Ja kas Imre või keegi teine viitsis tõesti niikaua mässata. Rõhkude poaika panemist on ju suht tülikas teha - manomeeter koos mitme meetriste torudega.
Tegelikult pakun et hürdoaju võib ka mustust täis olla (mul oli see viga, selle AL puru tõttu näiteks).
Aga mis kast sul all siis on? Seesama?
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hüdrotrafo ei ole, siis oleks kogu aeg jama.
Kasutan kahe kastiga ühte trafot, mul on olemas ka trafo lubatud mõõdud.
Jama oli kap. remonditud 560SEC-i kastiga. (722.365)
Praegu läks alla remonditud orig. kast. (722.370)
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
10-07-2009, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2009, 01:11 AM ja muutjaks oli martiini.)
Sai siis maestro Heinar-i S600 tuules Haapsalus tippkiirust proovitud.
Ütleks, et järgmiseks aastaks jäi nii mõndagi..
Alates 240km/h hakkas hakkas W124 "kasti" aerodünaamika rolli mängima..
Teise käigu lõpus tuli Heinar jõudsalt tagurpidi vastu.. 320hp vs. 400hp. et nagu mida...?
Pärast tuli välja, et Ta ei vajutanud "kick-down-i".
Ma lasin ka gaasi maha, aga ikkagi...
Heinar sai 240, mina spidole 260.
Piiraja jäi proovimata...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Indrek Kirjutas:Järgmisel aastal teed minu omaga proovi juba Et saan mootoriga W208-t proovida?
Või ostad S600? Vali siis hästi hooldatud, et saaksid ehk kordki lähedale.
|