Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu E 500 Limited W124
#41
Diislid stardivad esimese käiguga.
4.2/5.0 ja 5.6-l on teistsugused kastid, kui 1.8-3.2 mootoritel.
Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku.
Vasta
#42
martiini Kirjutas:Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku.
imelik, et Kuldari omale jäi aint esimene ja kõik... kas su oma on 5'se kastiga?
Vasta
#43
martiini Kirjutas:Diislid stardivad esimese käiguga.
4.2/5.0 ja 5.6-l on teistsugused kastid, kui 1.8-3.2 mootoritel.
Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku.

Ok, väga hea info! Kusjuures hr.Kuld omab SL-i mis paugutab ka alaliselt 1-sega paigalt. Vähemalt Siimruz kõneles nii.
Kiitus muidugi järjepidevuse eest!
Vasta
#44
No jutt jumala õige praegune SL 320 see paneb ka koguaeg 1 käiguga minema ja tundub et seal nagu küll midagi moditud ei ole et nii see ongi kohe olnud. muidugi pead ei anna pole lähemalt uurinud.
Vasta
#45
marek Kirjutas:
martiini Kirjutas:Suure mootoriga kastidele(e. 722.360-722.370) tehakse katkestus lülitiga.
"Esimese käigu start" asendis kasutab kast ainult esimest kolme käiku.
imelik, et Kuldari omale jäi aint esimene ja kõik... kas su oma on 5'se kastiga?
Teema alguses on pildid.....
Vasta
#46
Sai järjekordselt käigukasti vahetatud...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#47
Harige mind, mis selle tüki nimi on?
Vasta
#48
väikemees Kirjutas:Harige mind, mis selle tüki nimi on?

kardaani leevendi
Vasta
#49
Oot kui tihti sa seda juppi vahetanud oled?
See 119 mootor nüüd küll nii võimas pole, et leevendit nagu leiba sööks?
Vasta
#50
Martiini, uuele lase ümber metallist rõngas pressida, siis peaks paremini pidama jääma.
Vasta
#51
R129 Kirjutas:Oot kui tihti sa seda juppi vahetanud oled?
See 119 mootor nüüd küll nii võimas pole, et leevendit nagu leiba sööks?
Leevendi läks minul esimest korda, kestis see 2 suve/4000 km.
Tagumine leevendi paistab veel korras olevat.
Põhjuseks kap. remonditud kast, mida ei saadudki korralikult käike vahetama.
Kui siiani arvestasin, et 1 hooaeg=1 kast, siis nüüd pean sinna lisama ka leevendi. Unibrow
Pmst. tellisin uue leevendi ka ära.... nii, igaks juhuks...
Vasta
#52
Hm huvitab - ma sõitsin oma SLiga millel oli suht vaha leevendi krt mingi 10 000 julgelt ära. Peale seda veel mõni tuhat fööniga mootoriga millel hoopis rohkem väänet ning leevendi kestis.

Kas kasti käikude mitte korralik funktsioneerimine tähendab tugevaid lööke?
Vasta
#53
2-3 käik läbilibisemine, 1-2/3-4 järsk käiguvahetus. Täisgaasil oli tuntav jõnks sees.
Vasta
#54
martiini Kirjutas:2-3 käik läbilibisemine, 1-2/3-4 järsk käiguvahetus. Täisgaasil oli tuntav jõnks sees.

722.3 kastil lõhnab selline asi reguleerimise järgi - nii mehaaniline kasti sees kui ka rõhkude paika panek.
Vasta
#55
Imre juures reguleerisime, 527 km. ja käigud kadusid.
Siis vedasin auto slepis Märjamaale, kus kast uuesti lahati, pandi rõhud paika ja häälestati.
Vasta
#56
Minul põhjustas samasugust asja peetis trahvo mis mingit alumiiniumpuru välja ajas.

Aga tegelikult ma endal ei olegi viitsinud kasti korralikult ära reguleerida. Siis peaks sisse vähemalt uut 2 teraspulka lintpiduritele ostma ning 2 võibolla kolm terasplaati siduripakkidele; lisaks veel modulaarrõhk ning kontrollrõhk paika vaja keerata ning trossi pikkus välja regullida. Ega ta krt kerge pole. Ja kas Imre või keegi teine viitsis tõesti niikaua mässata. Rõhkude poaika panemist on ju suht tülikas teha - manomeeter koos mitme meetriste torudega.
Tegelikult pakun et hürdoaju võib ka mustust täis olla (mul oli see viga, selle AL puru tõttu näiteks).

Aga mis kast sul all siis on? Seesama?
Vasta
#57
Hüdrotrafo ei ole, siis oleks kogu aeg jama.
Kasutan kahe kastiga ühte trafot, mul on olemas ka trafo lubatud mõõdud.
Jama oli kap. remonditud 560SEC-i kastiga. (722.365)
Praegu läks alla remonditud orig. kast. (722.370)
Vasta
#58
Sai siis maestro Heinar-i S600 tuules Haapsalus tippkiirust proovitud.
Ütleks, et järgmiseks aastaks jäi nii mõndagi..
Alates 240km/h hakkas hakkas W124 "kasti" aerodünaamika rolli mängima..
Teise käigu lõpus tuli Heinar jõudsalt tagurpidi vastu.. 320hp vs. 400hp. et nagu mida...?
Pärast tuli välja, et Ta ei vajutanud "kick-down-i".
Ma lasin ka gaasi maha, aga ikkagi...
Heinar sai 240, mina spidole 260.
Piiraja jäi proovimata... Icon_twisted
Vasta
#59
martiini Kirjutas:Sai siis maestro Heinar-i S600 tuules Haapsalus tippkiirust proovitud.
Ütleks, et järgmiseks aastaks jäi nii mõndagi..
Alates 240km/h hakkas hakkas W124 "kasti" aerodünaamika rolli mängima..
Teise käigu lõpus tuli Heinar jõudsalt tagurpidi vastu.. 320hp vs. 400hp. et nagu mida...?
Pärast tuli välja, et Ta ei vajutanud "kick-down-i".
Ma lasin ka gaasi maha, aga ikkagi...
Heinar sai 240, mina spidole 260.
Piiraja jäi proovimata... Icon_twisted

Järgmisel aastal teed minu omaga proovi jubaUnibrowUnibrow
Vasta
#60
Indrek Kirjutas:Järgmisel aastal teed minu omaga proovi jubaUnibrowUnibrow
Et saan mootoriga W208-t proovida?
Või ostad S600? Vali siis hästi hooldatud, et saaksid ehk kordki lähedale.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,926 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,618 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 262,377 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,811 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,432 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,174 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,876 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,660 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,551 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,276 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne