27-11-2005, 11:37 PM
Terekest.Mure siis järgmine oleks vaja teada kas on võimalik kolvirõngaid nii vahetada et ei peaks mootorit maha kiskuma? autoks siis w123 240d 81a
mure mootoriga
|
27-11-2005, 11:37 PM
Terekest.Mure siis järgmine oleks vaja teada kas on võimalik kolvirõngaid nii vahetada et ei peaks mootorit maha kiskuma? autoks siis w123 240d 81a
28-11-2005, 12:32 AM
Ainult kolvirõngaste vahetamine on enda (või ostja ) petmine.:flaming:
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
28-11-2005, 12:59 AM
Seda mootorit puurima ei pea - vahetatavad hülsid.Aga ega maha võtmata vist ei saa vahetada.
Arvatavasti on kolvid rohkem kulunud kui silindri hülsid. Vaja veel 14 mm S12 (kaksteistkant) padrunit, kepsumutrite keeramiseks. Ja siis see tagumine vändakaelatihend - ilma vänta välja võtmatta seda nööri ei saa vahetada. Aga seda kui kulunud ja ovaalne(ehk ei olegi) on silinder / kolvigrupp, näed alles pärast lahtikiskumist.
28-11-2005, 01:24 PM
plaanis on ka klpid ära teha nii et plokikaane kisun ka maha.
mure siis sellest et ei ei käivitu kui miinus kraadid väljas.loodan et on abi rõngaste vahetusest ja ka klappide tegemisest .kuid kas ikka on?
28-11-2005, 01:38 PM
traktorist Kirjutas:plaanis on ka klpid ära teha nii et plokikaane kisun ka maha. Klapid vaevalt käivitust mõjutavad. Pigem korralikud hõõgküünlad, korralikud pihustiotsad ja ka töökorras pump. Enne alusta nendest, või mõõda surveastmed ära
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
28-11-2005, 02:58 PM
hõõgküünlad said alles vahetatud ostsin boshi hõõgküünlad,pihustid lasin kontrollida ja regullida kevadel ja surved on 17-19barri
28-11-2005, 03:45 PM
Autodata andmetel on <22 bar vutt-vutt remonti...
Aga rõngaste vahetamine on sihuke kondoomi lappimise variant... Eriti diislil. Efekt on lühiajaline (kui seda üldse on. Kunagi sai tehtud üks Toyota mootor, millel rõngastamine ei andnud mitte mingit efekti... :flaming: ) Indrekule: klapid mõjutavad käivitumist küll, kui surve nende kaudu lahkub. Kuid see on pigem teoreetiline võimalus. Kui ikka surved on 18 bar ja õli põleb, siis on tõenäolisem kolvigrupp. Traktoristile: kuidas karteris survega on? Kas lahti keeratud, kuid avale jäetud õlikork jääb sinna või lendab minema? Minu Saanil jääb napilt püsima aga hüppab ilusti mootori taktis... (surved ~22 bar)
28-11-2005, 07:58 PM
Natuke vaidleks vastu. Omal vahetasin rõngaid ja enne seda lasin üle mõõta nii kolvid kui ka hülsid. Hülsid olid lopergused kõige enam 3sajandikku!!! enamus alla 2 Kolvi mõõte peast ei mäleta a olid ka ok. Läbi olid rõngad lukuvahe 1mm ja üle. Ja suur osa survest lahkus põlenud klappide vahelt. Lihtne proovida keera tühikäigul töötaval mootoril õlikork lahti ja vaata kas püsib peal kui tahab ära lennata siis rõngad kutud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
28-11-2005, 09:19 PM
Kõigepealt vaata klappe , nendel mootoritel kipuvad töötamise käigus klapivahed ära kaduma ja klapid jäävad natuke lahti.
29-11-2005, 12:03 AM
käisin garaazis proovimas ja egas se õli kork ei taha seal pial eriti hästi püsida küll kuid samas ka egas ta sealt kohe minema ka ei lenda
29-11-2005, 12:01 PM
Lauriga osaliselt nõus: klapid VÕIVAD põhjustada madalat survet. Samas on väheusutav, et kulumata kolvigrupiga mootoril on kõigi silindrite klapid võrdselt põlenud.
Minul on näiteks 3ne mootor varuks, millel surved 20-9-21-22-21. 9 on tingitud just klapi põlemisest ja sisselaskesse on selgesti kuulda popsumine... Kuid siiski on väheusutav, et kõik klapid korraga seda surve kadumist põhjustavad. Seetõttu ei julge soovitada sanitaarremonti. Kuid huvi ja väikese õnne korral võib asi täitsa õnnestuda... Korgitesti kohta: nii varuosamootoril kui praegusel jääb õlikork avale hüplema. Minema ei lenda... |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Mure w212 ga | Kristj@nM | 7 | 776 |
08-05-2024, 01:38 PM Viimane postitus: vreps |
|
3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure | mersik95 | 18 | 1,608 |
03-08-2023, 01:52 PM Viimane postitus: jsv |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,910 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 899 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure | difred | 8 | 1,541 |
24-05-2022, 07:28 PM Viimane postitus: difred |
|
w212/S212 350CDI raputus/väristamine hommikul külma mootoriga | mersik95 | 7 | 1,854 |
10-04-2022, 08:46 PM Viimane postitus: v6sa |
|
W212 2.2 diisel 2009 mure | exest | 2 | 1,250 |
23-07-2021, 07:05 PM Viimane postitus: exest |
|
mure w124 e320-ga | --Arx-- | 3 | 2,846 |
31-03-2020, 11:22 PM Viimane postitus: v6sa |
|
E200cdi mure | marek1983 | 12 | 5,478 |
26-09-2019, 03:39 PM Viimane postitus: marek1983 |
|
E200cdi mure | marek1983 | 8 | 3,713 |
09-09-2019, 01:06 PM Viimane postitus: v6sa |