Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Andres Kirjutas:Tegin teema pooleks. Teine pool kadus ära Kui keegi leiab andke mulle teada
Aga tuleb tõdeda, et Brabus mis Brabus. Ma poleks küll arvanud, et keegi tahab nii väikese võimulisa pärast mootorit laiali kiskuda, kuid pika ea nimel on see vajalik.
Niiet jõudu-jaksu ja ma luban, et omalt poolt enam ei aasi
Vabalthingavate mootorite puhul ja mootorit vabalthingavaks jättes
tulebki kõik asjad ära kasutada, mis võimalik on.
Brabuse meestel käib see mootori lahti võtmine ju lups ja valmis.
Eks tugevama klapivedruga ja suurema tõusuga nukaga peab auto rohkem ka piitsaandmisele vastu. Brabus vahetas ka stock õli 0W30 pealt 0W40 peale.
Praeguse variandiga ma võin täiesti kindel olla, et ma võin teda põmst lõputult kõvasti piitsutada, kui korralised hooldused on õigeajaliselt tehtud. Kuigi jah, see mootor on juba stockis vägagi vastupidav.
Auto eelmine omanik oli üks Saksamaal ühe lihakombinaadiomanik, kes iga päev ~200km tööle ja tagasi sõitis. Loomulikult üle 200km/h. Sellisel juhul tuleb mootoril lisajõud ja V-max eemaldamine ainult kasuks.
Oh imet, ei olnudki pensionär, kes ainult pühapäeviti sõitis.
Muidu ma hoian autot samamoodi nagu eelmine omanik.
Autos pole kordagi suitsetatud ja kõik hooldused on pigem enne õiget aega tehtud ja pisivead on kohe ära parandatud.
Kõik on nagu uuena. Kui midagi ära kulub (ei näe välja enam nagu uus), siis vahetan ka kohe välja.
Auto sai hiljuti uue Brabuse stange ning lisatuled ette, sest lisatulede klaasid olid katki läinud kividest. Stange vahetuse maksis kinni kindlustus, sest üks jänes tahtis kangesti mul auto ees hüpelda, kui ma Pärnu poolt linna sõitsin. Jänes lõi oma peaga stange sisse väikse praod ning keeras numbri kõveraks ja lõhkus numbrialuse.
Uue esiklaasi panin ka eelmise nädala neljapäeval.
Keemilises ja vahatamises peab see auto ka tunduvalt rohkem käima, kui teiste värvikombinatsioonidega autod. Keemilinepesu, poleerimine ja vahatamine tehti ka eelmine nädal ära.
Üks pisiviga tegelikult praegu veel on. Taga lisapiduritulel osad LED-id ei põle. See tuleks välja vahetada uue vastu. Faceliftiga W211 tulel on need LED-id vähe vastupidavamad.
Kavatsen temaga veel pikalt sõita. Pikkade (kiirete) sõitude jaoks on ta täiesti ideaalne.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
kunagi sai jänese kiirust mõõdetud, 50km/h jooksis jooksis välja küll. Vb oleks rohkemgi läinud aga hakkas loomast kahju,pole ju mõtet piinata.
Sinna lisapiduri ledide ümbrisele tuleks vist silikooni lasta,siis ei pääse vesi ligi!
(sai kusagilt loetud,et niiskus seda läbipõlemist põhjustab)
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Väga viis et ilusaid autosid Eestisse tuuakse.
Eks see liba või õige Brabuse jutt on tingitud sellest, et siinolijatele tundub õige brabus ainult sellena millel on passis ka BRABUSE mitte MB tüübikinnitus. Aga nagu omanik ütles on see tõesti väga haruldaste superseeriate variant.
Ma ei taha autot maha teha, aga ütleme nii, et need lisanjuutonid mida mootorist välja on võetud ja seetõttu kolvid kepsud vist ära vahetatud (211-697-00 performance kit B11 7900+890=8790€) on minu arsaamist mööda tehtud lihtsalt klientidelt raha petmiseks. Noh et ikkagi mootori tuuning jne. 113 mootor on nagu kõik muud Mb koned ikka väga tohutult üle dimensioneeritud. 119 konest (vana 500-ne) on näiteks SL60 peal 580 Nm ning kasutatakse hoopis vanemaid 117 mootori kepse ja väntasid. Aga noh 119 on DOCH kaantega ja 113 OCH.
Igal juhul on see hea auto ja mineku poolest ka norm. Eks BRABUSE hinnad ole muidugi ..... aga kui finants lubab siis miks mitte.
Ise nii rahakas pole ja kui oleks siis oleksin ilmselt E55 kasuks otsustanud, see ikka kiirem ja odavam aga loomulikult rohkem rahvaauto kui sinu B11.
Aga küsimus - ütlesid, et: Kui keskmine kiirus tuleb 200 ja üle, siis kütusekulu jääb 12l/100km kanti. 129 kerel on V8 mootoril 200 km/h tehase andmetel 18 l/ 100 km - kuidagi väga väikesed numbrid sinu autol ühesõnaga
Aga suvel oleks tore rinkal ja sirgel su autoga kohtuda. Ma arvan et esimeses oled sina võidumees, aga teisel on kaalukauss vastupidi.
Edu.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
allan1 Kirjutas:Kui autoga iga päev 200 km üle 200 km/h kihutada ega see mootorile head ju küll ei tee??? Mis tal läbisõit ka on??
Kift masin. Loodan et see kestab kaua sul
Sai paar päeva tagasi 180 000 täis. 2002 aasta.
Ei ole kohe täiesti kindlalt kuskile poole keritud.
Sellele mootorile ei tee see 200km/h küll midagi
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Suurema töömahuga(tavaliselt 5 ja üles liitreid) ei juhtu sellisel kiirusel suurt midagi. Ülekanded pikad ja mootor suure ressursiga.
Aga jah, eks see isetuunimine versus tuuningfirma pole eriti võrreldav.
Brabus jt tuunijad annavad korraliku garantii, vastupidavuse jne.
Niipalju kui maksad, niipalju saad!
Töökindlus maksab just suurima osa. Ja kõik katsetused ja arendused, mis on suurfirmad välja käinud, tuleb tagasi teenida. Selles pole midagi imelikku ja mina ei arva, et röövitakse.
Ma ise olen küll põlveotsas tuunija, kuid seda ainult seepärast, et minu rahakott ei võimalda osta korralikku komplekti, veel vähem autot ennast.
Aga XR`ile edu !!! Kena ja tegus Mercedes sul!!!
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
R129 Kirjutas:Väga viis et ilusaid autosid Eestisse tuuakse.
Eks see liba või õige Brabuse jutt on tingitud sellest, et siinolijatele tundub õige brabus ainult sellena millel on passis ka BRABUSE mitte MB tüübikinnitus. Aga nagu omanik ütles on see tõesti väga haruldaste superseeriate variant.
Ma ei taha autot maha teha, aga ütleme nii, et need lisanjuutonid mida mootorist välja on võetud ja seetõttu kolvid kepsud vist ära vahetatud (211-697-00 performance kit B11 7900+890=8790€) on minu arsaamist mööda tehtud lihtsalt klientidelt raha petmiseks. Noh et ikkagi mootori tuuning jne. 113 mootor on nagu kõik muud Mb koned ikka väga tohutult üle dimensioneeritud. 119 konest (vana 500-ne) on näiteks SL60 peal 580 Nm ning kasutatakse hoopis vanemaid 117 mootori kepse ja väntasid. Aga noh 119 on DOCH kaantega ja 113 OCH.
Igal juhul on see hea auto ja mineku poolest ka norm. Eks BRABUSE hinnad ole muidugi ..... aga kui finants lubab siis miks mitte.
Ise nii rahakas pole ja kui oleks siis oleksin ilmselt E55 kasuks otsustanud, see ikka kiirem ja odavam aga loomulikult rohkem rahvaauto kui sinu B11.
Aga küsimus - ütlesid, et: Kui keskmine kiirus tuleb 200 ja üle, siis kütusekulu jääb 12l/100km kanti. 129 kerel on V8 mootoril 200 km/h tehase andmetel 18 l/ 100 km - kuidagi väga väikesed numbrid sinu autol ühesõnaga
Aga suvel oleks tore rinkal ja sirgel su autoga kohtuda. Ma arvan et esimeses oled sina võidumees, aga teisel on kaalukauss vastupidi.
Edu.
Ära unusta, et Brabus on ametlik tuunija ning selle tuuningu on heaks kiitnud Saksa TÜV komisjon. See tähendab, et nende tuunitud autod vastavad kõikvõimalikele keskkonnanormidele ja ohutusnõuetele ja on vastupidavamad jne jne võrreldes põlve otsas tehtud tuuninguga.
Loomulikult annaks sealt veel kõvasti hobeseid välja pigistada,
aga sellise auto puhul ma ei näe sellel kohe absoluutselt mitte mingit mõtet.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
SL60 oli ka nagu suhteliselt ametliku tuunimisfirma oma ju Lihtsalt avaldasin arvamust, et lisa Nm ja raha on paigast ära - aga see selleks. Brabus ongi mõeldud neile kes jaksavad (üle) maksta mitte minusugustele illy:
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
22-04-2008, 08:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2008, 08:09 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Ohjah... mis teemaarendus siin on käinud :thumbdown:
Aga xr'ile külma närvi ja loodetatavasti näeb mingil klubiüritusel kah ikka!
Auto on ju uhke
Turbo
Postitused: 36
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
2 täiesti tõupuhast Brabust on täiesti Eestis olemas ML ja GL 3-4 milj autod. Üks 221 65 on hetkel saksas tegemisel. Valmis AMG d on viidud Saksa Brabusesse uus sisu ja kone puurimine jne.
MB muidugi ei aksepteeri Brabuse tuuninguid ja peamine põhjus on muidugi see, et eriti viimasel ajal võetakse toorikuks AMG auto.
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Box Kirjutas:2 täiesti tõupuhast Brabust on täiesti Eestis olemas ML ja GL 3-4 milj autod. Üks 221 65 on hetkel saksas tegemisel. Valmis AMG d on viidud Saksa Brabusesse uus sisu ja kone puurimine jne.
MB muidugi ei aksepteeri Brabuse tuuninguid ja peamine põhjus on muidugi see, et eriti viimasel ajal võetakse toorikuks AMG auto.
Minu teada viidi need ML (Widestar) ja GL (välimuselt Widestar, aga mootorilt chipitud diisel) Hispaaniasse müüki, sest neid ei ostetud Eestis ära.
www.tortugacars.com
Aga need AMG-d on siis põmst Silberist ostetud ja pärast Saksamaale viidud? Küllaltki imelik. Selle asemel saaks väiksema vaevaga otse Brabusest valmis auto tellida.
Postitused: 36
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
-XR- Kirjutas:Box Kirjutas:2 täiesti tõupuhast Brabust on täiesti Eestis olemas ML ja GL 3-4 milj autod. Üks 221 65 on hetkel saksas tegemisel. Valmis AMG d on viidud Saksa Brabusesse uus sisu ja kone puurimine jne.
MB muidugi ei aksepteeri Brabuse tuuninguid ja peamine põhjus on muidugi see, et eriti viimasel ajal võetakse toorikuks AMG auto.
Minu teada viidi need ML (Widestar) ja GL (välimuselt Widestar, aga mootorilt chipitud diisel) Hispaaniasse müüki, sest neid ei ostetud Eestis ära.
www.tortugacars.com
Aga need AMG-d on siis põmst Silberist ostetud ja pärast Saksamaale viidud? Küllaltki imelik. Selle asemel saaks väiksema vaevaga otse Brabusest valmis auto tellida.
ML ostetu siit ja viidi Brabusesse ( sisu maksis 800 000 ) GL osteti Brabusest . Mõlemad vuravad linnas ringi.
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Selle GL-iga tuleb mul meelde jutt, mida Tortuga omanik rääkis.
Tuli mingi mees, ülikonnaga, välimuselt ärimees.
Käis ringi.. vaatas autosid. Väljas seisis see GL.
Käis ümber selle GL-i mitu ringi ja vaatas sisse jne.
Siis tuli sisse tagasi ja ütles müüjale: "Muidu ilus auto, aga mida krt see B täht seal tähendab? Mersumärke pole ju kuskil!"
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Täna sõitsin ühe 400m sõidu Suur-Sõjamäe teel.
Rehvid soojad polnud ja kellaeg oli 21 paiku ehk siis külma poolne asfalt.
Tegin ainult ühe sõidu, sest seal sõidavad ka politseihärrad tihti ja kedagi polnud panna valvama.
ESP oli väljas, startisin 2000rpm pealt ja aeg tuli 14,2s ning lõppkiiruseks 164km/h.
Mälukaardi unustasin praegu autosse PerformanceBoxi. Homme vast viitsin graafiku ka panna.
Sooja ilmaga peaks alla 14s ikka suht lihtsalt tulema.
Postitused: 98
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
5+ masin...mida järgmiseks võtad? lati oled juba suht kõrgele seadnud...
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Mersuvend Kirjutas:5+ masin...mida järgmiseks võtad? lati oled juba suht kõrgele seadnud...
Seda pole plaanis maha müüa ning järgmise Mercedes-Benz plaani pole.
Uus CL meeldib muidu väga. Uus CL500 koos väikse Brabuse tuuninguga oleks parim.
AMG variandid on igapäevasõidukiks mu meelest liiga kiired.
Mittemersudest on mõtteid küll, kuid need võivad veel muutuda jne.
Ei hakkaks praegu neid avaldama, äkki ei tule midagi välja.
Lähitulevikuplaanis on MR2 muudkui edasi ehitada ning Brabusega mugavalt ühest punktist teise veereda.
Pärast terve nädalavahetuse Porsches veetmist oli Brabusesse istumine ikka jube mõnus.
Mersude mugavus on ikka väga tasemel
Igapäevasõiduk peab ikka eelkõige mugav olema.
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Tegin vähe arvutusi ühe toreda kalkulaatoriga.
Siin oli arutelu mu auto 1/4miili ajast.
Teoreetiline maksimum oleks dragslikiga 13,24
Link kah:
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save=...14=2.5&b=1
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Teooria ja praktika on kahjuks/õnneks 2 väga erinevat asja. Soovitan siiski mingil hetkel rajale minna kui huvi teada...
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Miilisõidul saan teada palju ta miili peal sõidab.
C-klassis on viimane koht vist soolas
Miilisõidu teoreetiline maksimum on 250km/h
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
-XR- Kirjutas:Ma pole enda elu jooksul veel kordagi aru saanud, miks üldse peaks kade olema või kust see tuleb.
Igatahes jah, võtab isu ära siin foorumis käia.
Mõtlesin alguses, et tuleks vbl klubisse jne, aga no ei ole küll isu.
Eks kui te kunagi oma 14,0s stock E500-ga mulle foori taga vms kõrvale satute, siis võin teile natuke Brabuse V8 mürinat lasta ning tagatulesid näidata
Sama kehtib ka bahni kohta.
... lugesin antud teemat ja teemakäsitlus käib kui pinksipall seinast seina . Arvan Sind olevat piisavalt kogenud suhtlejana ,et teada yht lihtsat tõde ... niipalju kui on erinevaid inimesi niipalju on ka arvamusi ...ka äärmuslikke . Ometigi olen ma kindel yhes ,keegi ei soovi Sinu autot maha teha :bigsmile: Samuti tekib minus kummaline tunne lugedes lõiku milles antud arutelu justkui MB Klubist kui tervikust Sulle mulje jätab nagu Klubi põhiline missjoon oleks kellegi auto kommenteerimine . Usun ,et kirjutades seda olid Su emotsioonid laes ning rahunenuna mõtled ehk teisiti . Oled oodatud Klubisse ja usu ,meie seltskond on hea ja kokkuhoidev . mile:
ps. Su auto on hea ,respect ......mis aga puudutab Su auto tagatulede vaatamist siis vaataksin isegi neid meeleldi ...iseasi kui kaugelt :wink:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 36
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
-XR- Kirjutas:Tegin vähe arvutusi ühe toreda kalkulaatoriga.
Siin oli arutelu mu auto 1/4miili ajast.
Teoreetiline maksimum oleks dragslikiga 13,24
Link kah:
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save=...14=2.5&b=1
Julgen väga sügavalt kahelda sellistes nrites. Minu tulemus Speedestil oli E55 AMG T ga oli Drag slikiga 12,61 . ( 0,2 sekki oleks veel saanud maha aga ma lihtsalt ei raatsi lõhkuda autot.).
Aga 21.06 on võimalus sul Tartus proovida
Peace ja näeme OMC l
|