22-04-2016, 08:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2016, 10:34 PM ja muutjaks oli kubilius.)
Peale pikka otsingut sai lõpuks leitud see õige, mis kohe meeldima hakkas. Põhisüü selles oli 2002a. Mondeol, mida pidi igapäevaselt näppima, et liiguks ja 1 mersuraha sisse laotud ning lõpuks ikkagi normaalselt ei liikunud
Auto sai ostetud 30.03.2016 Läbisõiduga 184100km.
Tõin ta Tartust, kus ta oli veetnud sõites eelmise omaniku käes alla 2 kuu. Eestis registreeritud 4. Veebruar.
Mootor 3.2 150kw
Originaal läbisõit on ilmselt kuskil 270k km (üks moodul väitis seda, kõik teised ütlesid 184k km), erinevate ajude ja moodulite sõnul on tehtud autole 13 service reseti ja airbagil on töötunde umbes 30 000. Hooldusajalugu ei ole, ühtegi raamatut autoga kaasa ei saanud, kuna väidetavalt ei saanud seda ka eestisse toojad saksa esindusest, kuskohast auto osteti ajurikkega ja seisnuna.
Autot on hästi hoitud ja paistab igaltpoolt viisakas.
Mootor, kast ja sillad on täiesti kuivad ja puhtad, sildades lõtkud puuduvad ja samuti ka rooste. Siit-sealt on autot ikkagi värvitud, ees ei ole parkimisandureid, kuigi tehasest tulles on olnud ja seetõttu ei tööta ka tagumised.
Auto on rohkete lisadega: Distronic, Airmatic, Comand, harman kardon logic 7, Panoraamkatus päikesepaneelidega, solar klaasid, taga ja külgedel kardinad, webasto, soojendusega ja ventileeritavad istmed elektrilised ja mäludega, el. Rool ja palju muud.
Kui keegi juhataks mind lingini, kuskohast vin. Koodi alusel lisadenimekirja saab, siis paneks selle meeleldi ka siia.
Vead siis: (kõikidest asjadest olen huvitatud)
*Puuduv automapp koos kasutusjuhendi ja hooldusraamatuga
*Esimesed parkimisandurid puudu
*Esiklaasis mõra
*Originaaltelefon välja võetud koos telefonihoidjaga
*Topsihoidja ära võetud
*Keyless go juhipoolne külg ei tööta
Tehtud tööd 04.2016
*Genekarihma vahetus koos vabajooksurullikuga
Rihm dayco 6PK2263, Rullik INA (teised rullikud paistsid uued) - kokku 25€.
*Navigatsiooniplaat värske kaardiga.
*GPS Antenn 21.72€.
*Valged parktulepirnid (halogeen) 8.41€.
*Uus mootorialune põhjakate 11.97€.
*Mootoriõli Bp 5w40 cleanquard, õlifilter xe552 knecht, õhufilter v462 knecht, käigukastiõli filter Mann, käigukastiõli febi, kasti õlivarras, roolivõimuõli liqui moly, tagumise diffri õli liqui moly, kütusefilter fram, airmaticu kompressori õhufilter Mann - kõik kokku 189.7€.
*Lasin vaheda ka pihustiseibid ja poldid, puhastati kõik ka ära viisakalt, kõik seibid olid läbi lasknud ning 3 pihustit tahtsid tõmmitsat, et välja tulla - kokku 90€.
*Reguleeritud ka esimesed laagrid ja lisatud uut määret
*Puhastatud ja määritud kõik uksed, hinged ja katuseluuk
*Ajutiselt parandatud ja puhastatud intercooler varsti tuleb uus.
*Ette tellitud uued rehvid 110€.
Ühel ilusal päeval hakkas auto ainult külma puhuma, diagnostika näitas veaks Heat exchanger shutoff valve open circuit or faulty, uus klapp maksab küll ainult 46€ originaal, kuid ootama oleks pidanud seda 2 nädalat. Sai see maha võetud, hammakad olid korras, mootor töötas ja juhtmed olid korras. Klemmidel oli külmjoode, mille üle jootsin ning puhastasin ja määrisin ka hammasrattad. Sellega sai see viga lahendatud. Ajakulu lahti-korda-kokku 90min.
Mootoripadjad olid eelneva omaniku poolt äsja vahetatud, samuti ka mootori ja käigukastiõli 3000km tagasi, kuid vahetasin uuesti, et olla kindel õli ja filtrite kvaliteedis.
Olen väga rahul ja kogun kilomeetreid
Ma oleksin väga tänulik, kui kellelgi pärnus oleks korraks prooviks laenata toimivat eesti kaardiga navi plaati, et välistada plaadiviga, miks mu comand kokku jookseb.
Võib pakkuda ka 17-18" velgi.
Auto sai ostetud 30.03.2016 Läbisõiduga 184100km.
Tõin ta Tartust, kus ta oli veetnud sõites eelmise omaniku käes alla 2 kuu. Eestis registreeritud 4. Veebruar.
Mootor 3.2 150kw
Originaal läbisõit on ilmselt kuskil 270k km (üks moodul väitis seda, kõik teised ütlesid 184k km), erinevate ajude ja moodulite sõnul on tehtud autole 13 service reseti ja airbagil on töötunde umbes 30 000. Hooldusajalugu ei ole, ühtegi raamatut autoga kaasa ei saanud, kuna väidetavalt ei saanud seda ka eestisse toojad saksa esindusest, kuskohast auto osteti ajurikkega ja seisnuna.
Autot on hästi hoitud ja paistab igaltpoolt viisakas.
Mootor, kast ja sillad on täiesti kuivad ja puhtad, sildades lõtkud puuduvad ja samuti ka rooste. Siit-sealt on autot ikkagi värvitud, ees ei ole parkimisandureid, kuigi tehasest tulles on olnud ja seetõttu ei tööta ka tagumised.
Auto on rohkete lisadega: Distronic, Airmatic, Comand, harman kardon logic 7, Panoraamkatus päikesepaneelidega, solar klaasid, taga ja külgedel kardinad, webasto, soojendusega ja ventileeritavad istmed elektrilised ja mäludega, el. Rool ja palju muud.
Kui keegi juhataks mind lingini, kuskohast vin. Koodi alusel lisadenimekirja saab, siis paneks selle meeleldi ka siia.
Vead siis: (kõikidest asjadest olen huvitatud)
*Puuduv automapp koos kasutusjuhendi ja hooldusraamatuga
*Esimesed parkimisandurid puudu
*Esiklaasis mõra
*Originaaltelefon välja võetud koos telefonihoidjaga
*Topsihoidja ära võetud
*Keyless go juhipoolne külg ei tööta
Tehtud tööd 04.2016
*Genekarihma vahetus koos vabajooksurullikuga
Rihm dayco 6PK2263, Rullik INA (teised rullikud paistsid uued) - kokku 25€.
*Navigatsiooniplaat värske kaardiga.
*GPS Antenn 21.72€.
*Valged parktulepirnid (halogeen) 8.41€.
*Uus mootorialune põhjakate 11.97€.
*Mootoriõli Bp 5w40 cleanquard, õlifilter xe552 knecht, õhufilter v462 knecht, käigukastiõli filter Mann, käigukastiõli febi, kasti õlivarras, roolivõimuõli liqui moly, tagumise diffri õli liqui moly, kütusefilter fram, airmaticu kompressori õhufilter Mann - kõik kokku 189.7€.
*Lasin vaheda ka pihustiseibid ja poldid, puhastati kõik ka ära viisakalt, kõik seibid olid läbi lasknud ning 3 pihustit tahtsid tõmmitsat, et välja tulla - kokku 90€.
*Reguleeritud ka esimesed laagrid ja lisatud uut määret
*Puhastatud ja määritud kõik uksed, hinged ja katuseluuk
*Ajutiselt parandatud ja puhastatud intercooler varsti tuleb uus.
*Ette tellitud uued rehvid 110€.
Ühel ilusal päeval hakkas auto ainult külma puhuma, diagnostika näitas veaks Heat exchanger shutoff valve open circuit or faulty, uus klapp maksab küll ainult 46€ originaal, kuid ootama oleks pidanud seda 2 nädalat. Sai see maha võetud, hammakad olid korras, mootor töötas ja juhtmed olid korras. Klemmidel oli külmjoode, mille üle jootsin ning puhastasin ja määrisin ka hammasrattad. Sellega sai see viga lahendatud. Ajakulu lahti-korda-kokku 90min.
Mootoripadjad olid eelneva omaniku poolt äsja vahetatud, samuti ka mootori ja käigukastiõli 3000km tagasi, kuid vahetasin uuesti, et olla kindel õli ja filtrite kvaliteedis.
Olen väga rahul ja kogun kilomeetreid
Ma oleksin väga tänulik, kui kellelgi pärnus oleks korraks prooviks laenata toimivat eesti kaardiga navi plaati, et välistada plaadiviga, miks mu comand kokku jookseb.
Võib pakkuda ka 17-18" velgi.