Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s320 CDI, W220. 2002 aasta ei lähe enam käima
#1
oli siis täna selline juhtum,et hakkaasin sõitma ja sain mingi 400 m sõita kui auto järsku välja suri. ja enam käima ei läinud. sõber arvas kõrgsurvepump. kuid äkki kellelgi sama juhus olnud.
Vasta
#2
võib olla õhk süsteemis
Vasta
#3
eDiCk Kirjutas:võib olla õhk süsteemis

huvitav, kuidas sai õhk keset sõitmist sinna sisse ja kui ongi siis,kas kellelgi on ka sellist infot.on sellel mootoril selline võimalus,et kui üks pihustitest läheb rikki v õhkvahele,siis ei tööta ükski pihusti. osadel elpihustitega mootoritel on selline jama küll.
Vasta
#4
lase pihustid üle kontrollida. mul oli sarnane teema diisliga kui pihustiotsad kulunud olid. pika punnitamise peale sai uuesti käima - natuke sõitsid siis uuesti sama jama
Vasta
#5
Ega siit foorumist sa sellise küsimuse peale õiget vastust ei saa. Mina käi ja vaata mida auto ise kirjutab - siis saab edasi mõelda.
Sest muidu on sama, et ema ütleb arstile et poisil põlv valutab - mis viga. Raske ju öelda.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
pihustiotsad ei lähe paugust läbi......sellise masina puhul peab kindla peale mesu õige diagnossi tegema.
Vasta
#7
marko600 Kirjutas:pihustiotsad ei lähe paugust läbi......sellise masina puhul peab kindla peale mesu õige diagnossi tegema.

Pihustiots võib vabalt paugust läbi minna, mitte väga ammu meie seast üks kodanik sai seda tunda suhteliselt uue autoga.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
Tongue 
njah käsin täna Mercedes-Benz esinduses.
jama väga imelik,kuna puudus paagil õhutus, siis tõmbas paagi kortsu. uus paak maksab 14 kilo:bash: arvan et paaki saab ka õhuga tagasi õigesse kujusse. keegi teab,kas baak tehtud metallis plastikust????
Vasta
#9
Väga imelik.... mis põhjusel siis õhutustoru ei toimi? Kas laksu sinna tiiba saanud või miskit..... Kütusepaagikork maa keerata kui tee peale jääb, vähemalt Ladal mõikas kunagi ammu. Päris jõhkrat häält tegi korgi avamisel :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
CDI teema, pump nii võimas, et kui tuulutus umbe läheb, suudab vabalt paagi kortsu tõmmata....
Soovitatakse mõni lahtine ots isegi sellele jätta...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Jah see paagi teema on tuntud jama. G klassidel on ka suht õrn koht, sest tema õhutus on kuskil stange all pleki see (pisike auk).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#12
aga materiali kohta on kellegil infot. kas plekist v plastikust. aitaks ka see kui peenikese puuriga laseks korki väikse augu,aga paaki annaks komressoriga ka tagasi välja suruda. kus tal see kütusevõtukoht on, kui teenindusest öeldi,et ei saa kütust kätte,kuna paak kortsus ja sellest surigi auto välja.
Vasta
#13
djoll Kirjutas:aga materiali kohta on kellegil infot. kas plekist v plastikust. aitaks ka see kui peenikese puuriga laseks korki väikse augu,aga paaki annaks komressoriga ka tagasi välja suruda. kus tal see kütusevõtukoht on, kui teenindusest öeldi,et ei saa kütust kätte,kuna paak kortsus ja sellest surigi auto välja.

Minuteada on see paak metallist ja seda sirgeks tagasi puhuda Confusedilly: ühesõnaga vist ei õnnestu ikka. Võid ju proovida kuid vaata oma auto marki, kas see on A või S. Edasi tee ise järeldused miks sa selle auto ostsid ja kellele see auto mõeldud on ... Küsi romulatest, äkki saad sealt odavama hinnaga.

Aga soovitav on tõesti G ja S klassi omanikel seda õhutust puhastada, sest eesti teedel olev pask ja muda lihtsalt võivad nad umbe ajada ja siis on kahju oi kui suur.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#14
R129 Kirjutas:Minuteada on see paak metallist ja seda sirgeks tagasi puhuda Confusedilly: ühesõnaga vist ei õnnestu ikka.
...

Mina selles mitteõnnestumises nii kindel poleks. Kortsu tõmbas paagi ju vähem, kui 1 bar. Isegi tavaline kompressoripunn annab 5 bar vähemalt. Usun, et vähemalt olulise osa mahust saab puhudes taastada.

Iseasi on muidugi, kuidas kõik otsad õhukindlat sulgeda õnnestuks...
Vasta
#15
selle sajandi autodel peaks ikka plastikust paagid olema, et kondentsi ei tekiks.
Vasta
#16
marek Kirjutas:selle sajandi autodel peaks ikka plastikust paagid olema, et kondentsi ei tekiks.


paak on metallist just õhtul käisime ühes töökojas seda lahti lammutamas. tra SILBERAUTO on täiega pask koht ,kellelgi ei soovita sinna minna,seal täis amatöörid.nad e ivaadanudki paaki,vaid niiöelda võtsid õhust selle arvamuse ja paak oli täitsa tipptopp. ja ka kütusevõtukoht on korrras ja sellise töö eest mis nad eile tegid 1,5h tahtsid nad 1400 eeku, pluss veel ei pannud nad mootorikatet tagasi. täistropid.:pissed2::pissed2::pissed2::pissed2::pissed2:
Vasta
#17
minuarust on viga kütusepumbas mis asub paagis v siis paagist väljas, hetkel veel ei tea kust täpsemalt, aga homme saab targemaks.
Vasta
#18
G-l on plastist paak. Paagis olev etteandepump - kui süüte sisse keerad,peab see surisema hakkama.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
Rolz Kirjutas:G-l on plastist paak. Paagis olev etteandepump - kui süüte sisse keerad,peab see surisema hakkama.

proovisime,ei surisenud, aga kus asub cdi etteandepum, kas pärast kütuse filtrit mootori juures või siis paagis????
Vasta
#20
Taga paagis
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S320 esituled. Asjataja 7 241 09-11-2024, 03:31 PM
Viimane postitus: siimruz
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 141 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 528 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 393 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 355 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 351 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 312 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 502 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 768 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 547 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne