11-01-2008, 08:55 PM
OO, kui tubli, tore, et üks lift väikese noorenduskuuri endale on saanud kingituseks.
MB S124 250 TD - v6sa
|
11-01-2008, 08:55 PM
OO, kui tubli, tore, et üks lift väikese noorenduskuuri endale on saanud kingituseks.
11-01-2008, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2008, 10:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Heh, autoomaniku postitusest jääb mulje, et põrand juba kukkus ja kohe kukub küljest ka tagasild... Nii hull asi siiski pole. Kuigi, jah, eks lootsime kõik paremat. Samas kartsin ma põhja alt palju hullemat pilti leida.
Eks teateid tegelikkusest saab pildilisel kujul siis, kui oma pildid aparaadist kätte saan ja vähe kiirema juhtme otsa pääsen. Peab ütlema, et kõige nukram on pleku, kes selle töö ette võtta lubas... Mida rohkem ta õpipoiss pahtli alt plekki otsides nühkis, seda mornimaks muutus meister. Aga lubas siiski korralikult teha. Vähemalt esimesed lapid said küll viisakalt külge. Eks pühapäeval näeb, kui auto juurde lähen uut kasutatud tagaluuki ja vasakut tagaust külge kruvima.
14-01-2008, 04:33 PM
Nii, paneme siis mõned pildid sündmuskohalt kah.
14-01-2008, 04:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2008, 04:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eile kuriteopaigal viibides kuulsin taas kord pleku oodi Klokkerholmi teemal. Kui karp oli veel enam-vähem, siis tiivakaar oli olulselt lühema auto oma. Või oli minu omal rattakoobas lihtsalt pikem... Igatahes pidid nad sobiva kaare saamiseks lõika ja kleebi meetodit rakendama üsna mehiselt.
Aga tegelikult hakkab looma. Eile jäi auto kivikaitse alla ja täna poeaks esimene valge udu selga saama. Eks näis, kuidas välja kukub... Kahju kohe, et fotokas koju jäiad: Must kivikaitse valgel autol on üsna muhe vaatepilt. Tegelikult saaks laheda rotika, kui pritsiks toda ollust katmata autole... Esimesel pildil näha olev pisike auguke tõsteava ümbruses realiseerus siiski poole ruutmeetri uueks põhjaplekina ja kilokraamist ehitatud tungikandurina... Elagu originaalmastiks, mis meite autosid koos hoiab illy:
14-01-2008, 04:48 PM
"Elagu originaalmastiks, mis meite autosid koos hoiab" tsitaadi lõpp.
Aamen selle peale!
14-01-2008, 04:58 PM
Hehh, tegelikult aru ma ei saa, et miks teine valge lift enne töösse ei läinud?
A no, sellegipoolest tore, et ette võtsid, sellegi...
14-01-2008, 05:14 PM
Aga seepärast, et tolle "teise" liftiga läheb rohkem aega, higi & finantsi. Tolle viimasega on hetkel kitsas...
Pealegi- niikuinii poleks see õnnetu säästukas enam paremalt eest originaaltungiga tõsta kannatanud. Nii, et tegelikult oli natuke kiire kah... Aga teine ootab lihtsalt oma aega:demond:
14-01-2008, 06:08 PM
Ise olen taoliste karpidega veel tungiga kergitanud küll aga millal enam ei saa, kuidas aru saada? Muidugi ainult tungi peale rippuma jätnud ei ole, olen korralikult tõstepatjade alt toestanud, nii eluisu veel otsas poleilly:.
14-01-2008, 07:23 PM
Ega enne aru ei saa, kui ungi kinnitus järele andma hakkab. Kui hästi läheb, siis paindub aeglaselt läbi.
Kui hästi ei lähe... Siis on tungi jälg ukses/tiivas.:flaming:
14-01-2008, 07:35 PM
Kas sa kraapisid mastiksi maha ka porikoopa ja salungi serva ühendus kohalt?
Pole veel ühtegi 124 näinud mis sealt alt ei roostetaks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
14-01-2008, 08:33 PM
Mina ise ei kraapinud midagi.
Pleku teab, et kahe aasta jooksul tulen teda kummitama, kui tema tehtud kohast midagi välja ujub... Eks näis, kas ta sõna maksab kah. Üldiselt õõnestati kõiki roostepunaseid ja isegi punase kahtlusega kohti isuga.:demond:
16-01-2008, 10:34 PM
Meite auto jõusid täna õhtul tagasi, ruudulisena:bigsmile:
Natuke poleerimist ning mõni puuduolev liist tagasi panna, siis oleks auto täitsa nime väärt jälle Pildid tulevad hiljem, kui taas keegi meist kiirema netiühenduse taha saab...
17-01-2008, 12:20 PM
ruudulisena???
17-01-2008, 12:40 PM
Kalev Kirjutas:ruudulisena??? Pakun välja, et need ruudud on värviparandused ja nüüd tuleb auto ühtlaseks poleerida.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
17-01-2008, 01:08 PM
Tiib üht värvi, uksed teist värvi, stanged kolmandat.
Poleerimisse läheb jah. Eks näis, millal. Esialgu peab värv veel marineeruma.
17-01-2008, 03:29 PM
Nüüd ka mõni pilt, milline ta eile õhtul remondikohast tagasijõudes oli, on ju ruuduline:bigsmile:
17-01-2008, 03:59 PM
Ruuduline või mitte aga ehtne maasikas:hump:
09-03-2008, 10:13 PM
Uuendame ka seda juttu.
Nüüd on auto enam-vähem ühevärviline. Poleeriti ja vahatati. Täitsa auto moodi kohe. Kusjuures kollaseks kadmeeritud kruvipead valge tagaluuguiliistu küljes silma ei torkagi. Aga ikkagi tahaks korralikku liistu. Odavalt, loomulikult Nüüd on auto lõpuks viitä vaille valmis. jäänud on veel juhiiste korda teha ja siis võiks muidugi ka pihustid korda tehailly: Ja tagumise vasakpoolse ukse tagasi vahetada ja... Ega see ring tegelikult lõpegi. Aga summutiga on nüüd mõneks ajaks korras. Sai ka viimen jupp ehk leegitoru koos resonaatoriga ära vahetatud. See hääl, mis enne resonaatorit katkenud torust väljub, on ikka muljetavaldav! Ma ei saa aru, mis moodi sõidavad need sidepipedega V8-d...hocked: Nendel möliseb ju samuti mootor otse tagumiku alla... Ma arvan, et ei mina ega Ester ei unusta seda hetke, kui kolmveerandtonnist haagist mäkke tirival autol läks leegitoru poolekshocked: Audioefektid olid uskumatud... Igatahes on nüüd all Bosal kogu pikkuses ja autos muhe vaikus sõidu ajal. Eks mootorit on ikka kuulda, OM602 pole just kõige vaiksemate killast, aga raadiot kuuleb nüüd ka mõistliku helitugevusega. Seoses selle intsidendiga on mul üleliigsena üks eksemplar OM602 leegitoru koos resonaatoriga. MB originaal, keevitatud. Pean ütlema, et lapiti päris hästi kokku, suuurt vahet uue Bosaliga ei tekkinudki. Nii, et kui kellegi on kahepoolesele esimest torukolmandikku vaja, siis minult saab. On täiesti tarvitamiskõlbulik. Kuna uus maksis üle tonni, siis selle asjanduse eest küsiks 250.-.
09-03-2008, 10:44 PM
Pole seda teemat päris jupp aega lugema sattund ja paistab et olete vahepeal kõvasti vaeva näinud. Paistis veidi hullemas korras kui meie oma, aga tegu ka veidi vanema autoga ja paari aasta pärast olex meie oma vast sarnane välja näinud kui me teda korda polex teinud. Karbid jäid meil küll samad, aga tungiaugu ümbrusse sai uus plekk keevitatud ja karbi alumised õlitusaugud oli ka kenasti mastixi alt nii roostes, et sai relakaga puhtax lastud ja mingi möxiga ära täidetud, nüüd kõva nagu plekk.
Istmete alused vaatasite üle? Meil oli juhiistme all auk ja ümbert üsna roostes, asemel läx uus tükk. Tagaistme all olevatesse nurkadesse sai ka uus plekk keevitatud. Tagakoopa serv sai seest fiiberpahtliga veidi parandatud. Aga tore, et teie säästukas veidi ravi sai ja Kuusakoski enam ähvardavalt lähedal pole. Vahepeal ju oli ju lausa jutux, et selle keret ei hakka parandama.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
10-03-2008, 11:41 AM
Esiistme alused olid viisakad. Veel...
Tagaistme ees oli auk. See sai kinni plekitud. Parempoolne tagumine koopaäär ja parempoolne karp said vahetatud. Vasakul pool said paar roosteauku lapitud. Üksjagu sai kapoti all roostet tõrjutud. Eks näis, kaua selline sanitaarse iseloomuga remont kestab... Loodetavasti paar ülevaatust saab ikka ära teha. See Kuusakoski oli pigem ähvardus säästukale, et ta edasi ei roostetaks. Ega see eriti ei mõjunud, parem esimene tungiava vajus ikka läbi...:mad: Aga nüüd võiks mõnda aega täitsa auto moodi välja näha. Kuigi, üks rebaseurg näikse ikka alles olevat - vasaku tagatiiva servas on värvimull, mille all ilmselt rooste. Aga sellega on aega suvelgi tegelda. Nagu tagauksegagi. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|