Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E220CDI, 1999, w210 - taadu
#1
Siit siis minu kurbik: W 210; 2,2 CDI 1999a. Senine läbisõit 154 000 (päris palju viiteid, et see peaks olema tõene). Lihtne automaatkastiga classik. Kui keegi friik tunneb lähemat huvi mineviku ja spetsifikatsiooni osas siis: WDB2100061A836135. Paneb keegi oma leitud info ülesse - saan ka ise targemaks. Omades igapäevaseks asjaajamiseks ametiautot, jääb aastane läbisõit suht kesiseks. Rõhuv kilometraaz tekkib pikematest reisidest välismaal ja sealsed küttehinnad (NORRA!) ja küttekulu sai mootori valiku puhul määravaks.
Tehniliselt senini ainus probleem on olnud esimese stabilisaatori parempoolse abivarda vahetus (110EEK)
Küttekulu jääb 6-7 liitri vahemikku.
Enim tunnen puudust täiskliimast. Kes saanud seda mugavust kogeda, teab millest jutt. Püsikiirusehoidja (MB nimetusest vist tempomaat) töötab, sildades kolinaid ei ole - täitsa meeldiv masin sõita.

Paar tähelepanekut, mille osas tahaks targematelt infot.
1. Kuidagi uimaselt soojeneb. Termostaadi vahetasin tutika vastu ja see töötab tipp/topp. Webasto samuti käivitub ja hääle järgi töötab ilusti (põlemisprotsess kuulda kui tööle hakkab). Ometi kulub minuteid, enne kui masin soojaks läheb.
2. Mis imelik käigukast see automaat on. Tundub nagu üheks käiguks oleks mingi pehme käiguvahemik (meenutab variaatori laadset käitumist). Veidi tugevamalt pedaali vajutades mootori pöörded suurenevad vaikselt aga käiku ei vaheta. Seejärel lihtsalt samadel pöörete juures kiirus lihtsalt tõuseb. Enim on seda tunda sõites V käiguga. Loomulikult on hoopis teine asi kui ikka tallad lapatsi põhja, võtab käigu/kaks alla ja surub istmesse!?
3. Milles peaks olema erinevus S ja W reziimi automaatikastil kasutades. Mina ei suuda tabada mingit erinevust.

Pilte pole, sest ei ole seni pidanud seebikarbi ostu vajalikuks. Samas peaks masin olema paljudel nähtud. Ehk midagi uuel aastal.

Arvestades SULO armukese teemat siis ootaks, et punnsilmade omanikud leiavad mahti siia juurde kirjutada oma tähelepanekuid endi kallimatest.

Seni täiega oma kurbikut nautides: Andres/"taadu"


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2
Väga hea, et keegi oma punnust julgeb kõva häälega head rääkida. Enamasti kuuleb vaid sajatamist...

Too automaatkasti jutt jäi vähe segaseks... Kõik automaatkastid on sellise vedrutamisega, sest turbiin libiseb kuni stallini läbi. See pöörlemissagedus on erinevatel turbiinidel erinev, kuid enamasti jääb magusa pöördemomendi ala algusesse...

Meite säästukal libiseb näiteks kuni 2200 rpm, siis haagib jäigaks. Samas SEL hakkab jäigalt vedama miskise 1700 pealt...

Eks naljakas on vaadata küll, kui tahhomeetri osuti jääb paigale, kuid kiirus tõuseb...

Kui kaua praeguste ilmadega kulub sooja tulekuni ja kui kiiresti tuba soojaks saab? Mingi 10-15 minutit võiks täitsa normaalne olla salongi soojendamiseks ning ega enne minutit vist seda sooja tule ühelgi autol...
Vasta
#3
Diislid soojenevadki kauem. Minu kutsikas puhub kuuma mingi 5-8min pärast käivitamist(kraade näitab kell ca 70), kunagi sai mõõdetud ca -20 kraadiga.
Ma mõtlen, et mul endalgi on termostaadiga mingi kala, üle 80 naljalt ei lähe, ei suvel ega talvel, `tea kas ongi nii madal töötemperatuur?

S ja W on ilmselt suvi ja talv. Suve oma laseb pikemaid käike, talve reziim vahetab kiiremini käigu ära. Kohalt minnes võib kah mingi vahe olla? Meil Vitol näiteks talvereziimiga lukustab mõlemad rattad kohalt võttes, tavareziimiga käiks vaid 1 ratas ringi.
Vasta
#4
Punnul peaks ka nn õppiv kast olema, ehk kui sõidad pikalt rahulikult autoga ja siis ühtäkki mõtled, et tahaks kiiremalt liikuda, siis kast toimetab ikka vanaviisi laisalt edasi.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
Kalev Kirjutas:Punnul peaks ka nn õppiv kast olema, ehk kui sõidad pikalt rahulikult autoga ja siis ühtäkki mõtled, et tahaks kiiremalt liikuda, siis kast toimetab ikka vanaviisi laisalt edasi.

Mmm... ise kogenud vastupidist, just imestasin, et 5-ne punni automaat reageerib mõnusalt kiiresti. Nt-x kruiisides 90-ga, jõuad vaikselt mõnele lohistajale järele, vajutad gaasi põhja (kasutamatta KD-d), virutab kenasti käigu alla ja siis veel ühe alla ehk kolmandaga 3500rpm-i pealt täristad mõnusalt punaseni välja ja siis on kiirus mingi 160. Noh, mitte alati ei lähe nii liiale aga nauditav on iga möödasõit.
Mootoriks 2,8 142kW, R6 paugutaja.
setud sõitsid seciga
Vasta
#6
taadu Kirjutas:Siit siis minu kurbik: W 210; 2,2 CDI 1999a. Senine  läbisõit 154 000 (päris palju viiteid, et see peaks olema tõene). Lihtne automaatkastiga classik. Kui keegi friik tunneb lähemat huvi mineviku ja spetsifikatsiooni osas siis: WDB2100061A836135. Paneb keegi oma leitud info ülesse - saan ka ise targemaks. Omades igapäevaseks asjaajamiseks ametiautot, jääb aastane läbisõit suht kesiseks. Rõhuv kilometraaz tekkib pikematest reisidest välismaal ja sealsed küttehinnad (NORRA!) ja küttekulu sai mootori valiku puhul määravaks.
Tehniliselt senini ainus probleem on olnud esimese stabilisaatori parempoolse abivarda vahetus (110EEK)
Küttekulu jääb 6-7 liitri vahemikku.
Enim tunnen puudust täiskliimast. Kes saanud seda mugavust kogeda, teab millest jutt. Püsikiirusehoidja (MB nimetusest vist tempomaat) töötab, sildades kolinaid ei ole - täitsa meeldiv masin sõita.

Paar tähelepanekut, mille osas tahaks targematelt infot.
1. Kuidagi uimaselt soojeneb. Termostaadi vahetasin tutika vastu ja see töötab tipp/topp. Webasto samuti käivitub ja hääle järgi töötab ilusti (põlemisprotsess kuulda kui tööle hakkab). Ometi kulub minuteid, enne kui masin soojaks läheb.
2. Mis imelik käigukast see automaat on. Tundub nagu üheks käiguks oleks mingi pehme käiguvahemik (meenutab variaatori laadset käitumist). Veidi tugevamalt pedaali vajutades mootori pöörded suurenevad vaikselt  aga käiku ei vaheta. Seejärel lihtsalt samadel pöörete juures kiirus lihtsalt tõuseb. Enim on seda tunda sõites V käiguga. Loomulikult on hoopis teine asi kui ikka tallad lapatsi põhja, võtab käigu/kaks alla ja surub istmesse!?
3. Milles peaks olema erinevus S ja W reziimi automaatikastil kasutades. Mina ei suuda tabada mingit erinevust.

Pilte pole, sest ei ole seni pidanud seebikarbi ostu vajalikuks. Samas peaks masin olema paljudel nähtud. Ehk midagi uuel aastal.

Arvestades SULO armukese teemat siis ootaks, et punnsilmade omanikud leiavad mahti siia juurde kirjutada oma tähelepanekuid endi kallimatest.

Seni täiega oma kurbikut nautides: Andres/"taadu"

Katsun uurida Silberist su auto reaalse läbisõidu! 8 aasta vanusel autol võiks olla tiba enam seda kilometraazi.
Vasta
#7
Auto nähtud .Isegi aitasin ostu puhul otsustada. Oma linna mees.Aga olen minagi neid punne näind aga see isend oli tõepoolest üli heas seisus.poleks uskund.Nii et jah eks see ikka joppamise asi .see viimane mudel ka enne uuenduskuuri.Nii et minu poolt muretuid kilomeetreid.Läbisõidu kohta jah ei oska õelda aga tõesti kõik viitas sellele et see on tõsi.Sama nagu minu neli mis oli 140 000km sõitnu kui selle 2001a ostsin.Ja siis viitas ka kõik sellele et see on tõsi mul olid isegi lävepakkudel kiled veel peal juhi lävepaku.milledest järgi on veel üks jäänud taha uksele teised ikka pikapeale lahti rebenenud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#8
Proovi kas W asendid läheb kohapealt II käiguga ära ja S asendis I käiguga? Peaks nii olema. See "anomaalia" et pööre on paigal aga kiirus tõuseb, peaks nagu mingil määral norm olema (trafo libiseb ju läbi).
Minuteada peaks ka kast niiöelda iseõppiv olema kuid minu kogumused ütlevad, et seda ÕPETUST "mäletab" ta ikka suhteliselt lühikest aega ja siis muutub laisaks tagasi. Kuid seda kui kiiresti sa pedalit vajutad saab ta ikka aru. Ehk möödsõitu tehes vaikselt surudes ei tohiks kohe käiku alla vahetada, kuid kui sama pika maa surud pedaali kiiresti siis peaks asi toimima.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
[quote=R129]
Proovi kas W asendid läheb kohapealt II käiguga ära ja S asendis I käiguga? Peaks nii olema. See "anomaalia" et pööre on paigal aga kiirus tõuseb, peaks nagu mingil määral norm olema (trafo libiseb ju läbi).

Täpselt seda ta teebki ja senini kepikasti kasutajana tekitas hämmingut. Möödasõidul vahetab käike usinalt kui selleks pedaaliga veidigi märku anda, kiirenduse üle ei kurda.

Aga soovitus, et proovi kas W asendis stardib teisega!

Raske tabada millise käiguga stardib. Pole ju sellekohast tablood, ainsaks võimaluseks kiirendades hakata lugema mitu käiku ülespoole veel loeb? või on veel mõni võimalus? Samas ega see pole ka minu asi arutada mitmendaga stardib või mitmendaga sõidab:-). Las mõtleb ja toimetab autot ehitanud inseneride soovide kohaselt. Ma olen senini täiesti rahul nii stardi, kiirenduse kui ka suht märkamatu käiguvahetusega. Lihtsalt uudishimu kannustas - ei muud. Tänud, kes ei pidanud paljuks kaasa rääkida.
Vasta
#10
ole hea tee pealkiri ka korda.
...
Vasta
#11
Siit siis lõpuks ka pildid, et mis masinast jutt käib:
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#12
[Pilt: 28345-Mersu_011.jpg]
[Pilt: 28453-Mersu_010.jpg]
[Pilt: 58852-Mersu_016.jpg]
[Pilt: 55932-Mersu_017.jpg]
[Pilt: 24472-Mersu_022.jpg]
[Pilt: 72825-Mersu_007.jpg]
Vasta
#13
Hõbenool Icon_biggrin
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#14
(11-12-2007, 08:45 PM)taadu Kirjutas: [quote=R129]
Proovi kas W asendid läheb kohapealt II käiguga ära ja S asendis I käiguga? Peaks nii olema. See "anomaalia" et pööre on paigal aga kiirus tõuseb, peaks nagu mingil määral norm olema (trafo libiseb ju läbi).

Täpselt seda ta teebki ja senini kepikasti kasutajana tekitas hämmingut. Möödasõidul vahetab käike usinalt kui selleks pedaaliga veidigi märku anda, kiirenduse üle ei kurda.

Aga soovitus, et proovi kas W asendis stardib teisega!

Raske tabada millise käiguga stardib. Pole ju sellekohast tablood, ainsaks võimaluseks kiirendades hakata lugema mitu käiku ülespoole veel loeb? või on veel mõni võimalus? Samas ega see pole ka minu asi arutada mitmendaga stardib või mitmendaga sõidab:-). Las mõtleb ja toimetab autot ehitanud inseneride soovide kohaselt. Ma olen senini täiesti rahul nii stardi, kiirenduse kui ka suht märkamatu käiguvahetusega. Lihtsalt uudishimu kannustas - ei muud. Tänud, kes ei pidanud paljuks kaasa rääkida.

Kui peeneks annad siis võid eeldada kohalt startides ju...1. käiguga ei tule kindlasti kiirus sinna 80 lähedale, 2. käiguga aga küll. Tiptronicuga veel lihtsam, paned "W" ja sätid ekstra veel 2. käigu peale... kui peale 40-50 mootori pöörded põhjas pole, siis juu ta ikka 2. käiguga kohalt läks. (minu kogemus c200 kompressoriga..)
Vasta
#15
Minumeelest saab täitsa hästi tagumikuga aru kumma käiguga läks, kui selline kummi venitamise tunne, juu siis teine käikk oli. Icon_biggrin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
Juhtus nii. et kahel korral hommikul autot võttes avastasin et aku tühi. Kuna ise olen masinat 3 aastat kasutanud ja sama akuga millega ostsin, siis ei hakanud pead vaevama vea otsimisega vaid ostsin uue. Nüüd asja püant. Autol oli peal originaalaku Mercedes-Benz kleepsude ja logodega!!! Arvestades et väljalase on 1999 dets siis peab vaid kiidusõnu ütlema. Lisaks selline info.
Aku oli 64 Ah ja käivitusvooluga 450A. Erinevad netilehed seevastu soovitavad 220 CDI-le 100Ah ja vähemalt 720A käivitusvoolu. Olen tõsiselt hämmingus kui kaua üks väike aku võib kesta :-)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#17
(21-09-2010, 08:29 AM)taadu Kirjutas: Juhtus nii. et kahel korral hommikul autot võttes avastasin et aku tühi. Kuna ise olen masinat 3 aastat kasutanud ja sama akuga millega ostsin, siis ei hakanud pead vaevama vea otsimisega vaid ostsin uue. Nüüd asja püant. Autol oli peal originaalaku Mercedes-Benz kleepsude ja logodega!!! Arvestades et väljalase on 1999 dets siis peab vaid kiidusõnu ütlema. Lisaks selline info.
Aku oli 64 Ah ja käivitusvooluga 550A. Erinevad netilehed seevastu soovitavad 220 CDI-le 100Ah ja vähemalt 720A käivitusvoolu. Olen tõsiselt hämmingus kui kaua üks väike aku võib kesta :-)

Pole midagi imestada. Ostsin aastaid tagasi Jeep 2,5 diisli ja kapoti alt akut otsides pani imestama, et aku asemel oli 35 Ah ja 240A patarei.
Kurjajuur
Vasta
#18
Minulgi oli w210 peal originaal aku aastast 97. Murdus ta alles jaanuari -25 C juures. Aga siiamaale on see sama aku põllurallika sierra peal ilusti hakkama saanud, soojema ilmaga loomulikult.
w210
Vasta
#19
(21-09-2010, 08:29 AM)taadu Kirjutas: Juhtus nii. et kahel korral hommikul autot võttes avastasin et aku tühi. Kuna ise olen masinat 3 aastat kasutanud ja sama akuga millega ostsin, siis ei hakanud pead vaevama vea otsimisega vaid ostsin uue. Nüüd asja püant. Autol oli peal originaalaku Mercedes-Benz kleepsude ja logodega!!! Arvestades et väljalase on 1999 dets siis peab vaid kiidusõnu ütlema. Lisaks selline info.
Aku oli 64 Ah ja käivitusvooluga 450A. Erinevad netilehed seevastu soovitavad 220 CDI-le 100Ah ja vähemalt 720A käivitusvoolu. Olen tõsiselt hämmingus kui kaua üks väike aku võib kesta :-)

ei tahaks uskuda et aku 10 aastat ja rohkem toimetab. Kas neid MB jm. kleepsudega akusid edindusest või mujalt ei saa osta?
mul sama mootoriga pill ja vaatasin et aku on 72AH, tundub loogiline.
samas võiks ju teada mis tehas selle kohta ütleb et mis mahutavus on ette nähtud.
Vasta
#20
Nüüdseks neli aastat masin minu kasutuses olnud ja suurimad kulutused on seni vaid küte ja tehnohooled. Ainsad vahetamist nõudnud osad seni olnud:
1. üks esitabilisaatori abivarras
2. jooks piduklotse
3. 3 x klaasipuhasti luuda
4. Sikupilli parklas mingi maasturi haakekonksu poolt lõhutud tagastange.(süüdlane jäigi tuvastama)
5. 2011 aastast uus aku
6. pidurivedeliku vahetus.
7. käigikasti õli vahetus
8. Termostaadi vahetus

Mitte ühtegi halba sõna, ka väga virisedes, ei saa öelda käiguosa ega mootori kohta. Õlikulu mootoris olematu, sõidumõnu seevastu täielik. Enim vaeva olen näinud roostega võitlemisel. Seni võit minu poolel aga kauaks veel? Siiani olen hakkama saanud pisiparandustega, eelkõige ratta koopa äärtes aga täpikesi juba tekkib ka mujale vaatamata usinale pesule, sügisesele mastiksitamisele ja vahatamisele. Kõike kokku võttes võin siiski tõdeda, et minu kurbik vastab täpselt sloganile: odavalt aga mugavalt... Keskmine küttekulu jääb aasta ringi 6-7 vahele. Ma ei pea ennast just tehnikafriigiks ja seetõttu väike küsimus siia juurde. Hetke läbisõit küündib 200 000 km juurde. Paljudel markidel soovitab tehas sellise läbisõidu juures veepumba ära vahetada. Kui keegi omab kogemusi ja infot, et nüüd võiks/peaks teostama .... siis ootan meelsasti soovitusi.
P.S. Truu teenimise eest premeerisin autot 4 uue Nokian H rehviga lootuses, et "kurbik" vastutasuks selle eest annab endast parima.

Toredat suve jätku kõigile klubilistele endi metallist kallimate seltsis!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 4,091 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 54,093 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  MB, E430, w210, 1999a(müüdud) väikemees 10 12,063 02-10-2014, 06:23 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 25,410 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 89,544 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 71,220 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry
  Minu E 420 W210 martiini 43 46,984 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  MB E 300, 1998, w210 - Rait Rait 0 2,961 08-05-2012, 01:56 PM
Viimane postitus: Rait
  MB W210, E320 4 Matic, 2001a - HotPapa HotPapa 67 62,835 09-05-2011, 08:13 PM
Viimane postitus: Karl
  MB E430, w210, 1999 - Joonas Joonas 27 28,499 09-04-2011, 07:02 PM
Viimane postitus: punnsilm



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne