Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 320E W124 Siim(7mK).
#1
Tere MB klubi pere!

Mõtlesin ,et kirjutaks sutsu enda värskest Mersust ja ühineks teiegaCool

Jutt siis algab paari kuu tagusest sündmusest, kui hakkasin endale korralikku autot otsima.. Mõtted mõlkusid loomulikult Audi peal, kuna olen/olin suur fänn. Uurisin ja puurisin siis Mobile.de`d ning ideed tõmbasid S-seeria mudelitele (ikkagi quattro ja püss).

Midagi korralikku paraku leida ei olnud, ning viimases lootuses ja niisama huvipärast hakkasin Mersusid vaatama, kuna Isa mul suur Mercedese fänn (omanud kahte 124 kerega Mersut ja kahte 210 kerega) ning endal autokooliski oli 1miljon sõitnud 124 kerega Mercedes-Benz:biggrin:. Kriteerium oli : Nahk, valge mehe käigukast, bensukas, Maffia mustRolleyes, võimalikult palju el. Lisasi ja kütusekulu ikkagi alla kahekümne linnasUZI
Uurides siis kuulutusi, vaatasid mulle vastu ainult w210 kerega esimeste aastate n.ö suhteliselt sarastunud püssid.. kuni.. sattusin ühe huvitava kuulutuse peale.

Nimelt.. W124, 320 24v 162kw, 5 käiguline automaat, enne facelifti üleminekumudel 1993 a. Kõik minule sobivad lisavarustus aspektid ning eelkõige ülikorralik välimus ja jutt (1 omanik, 180k km hooldusraamatuga).. Vaadates kuulutust ja teksti ning võrreldes seda auto välimusega tundus kõik päris reaalne olevat.  
Asusin siis asja uurima vaatamata päris krõbedale hinnale ja nädala pärast olin autot ootamas Sadamas, kuskohast ma temaga treilapeal Arki sõtkusin.

Esmamulje oma silmaga oli vapustav.. asi nagu uus, mõtlesinSmile ja nii ta tunduski.

Paberid - möllud aetud, pulti, garaažis kähku lamellid alt ära ja suvekad alla, mis kõik oli velgedel kaasas. Varurataski veel pagassis tehase originaal.
Asusin teda siis pesema, esialgse kerge tolmukihi alt tuli välja uskumatult kena värvikate, millel vastu päikest vaadates ei olnud mitte ühtegi kriipsu.. uskumatu 14 a. Vana auto puhul, Sama kehtis ka velgedega, mis olid laitmatud... Sisu on säilinud samuti väga hästi.. ning tundub ,et kattub läbisõiduga.. mitte ,et ma "seda" ostaks aga ilmselt tundub see 180k suhteliselt reaalne.

Nii, pestud, Ülevaatus.. ennem seda korralikult torud puhtaks:lol: 162kw veab päris edukalt seda kere edasi (lubatud 8 sekundit sajani tundub isegi suts parem), varem olen sõitnud ainult 124 diislitega aga päris bensuka rooli polnud veel saanud ja seetõttu tundus selline liikumine sellise kerepeal üllatavalt jalgunõrgaks võttevConfusedhocked:. Pidamisega samuti probleeme ei ole kuna autol elektrooniline diffrilukusti.. Tuli samas vilgub praktiliselt iga väiksema pedaalivajutuse peale..

Ülevaatus - CO test, korras. Tuled, korras. Veermik, ideaalne. Kõik töötab ja väga hästi.. tuju on hea ja kutsub kohe muige suunurka.

Ning siis asuti signalisatsiooni paigaldama.

Esialgu jääb siit pooleli.. Jätkan mõne aja pärast.

Mõningad pildid autost ja rahulolevast omanikust:lol:

http://www.zone.ee/moskiito1981/

Lugupidamisega Siim aka. 7mK.
#2
väga tuttavad emotsioonid. sama aasta, mootori ja kastiga sõiduk ka. Mul ainult on ustega koonerdatud.
...
#3
Väga viisaka välimusega. Nii korras 124 ei näe just väga tihti. Pool aastat tagasi otsisin endale ka 124, aga valituks osutus jälle C123.

Palju muretuid kilomeetreid :wink:
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
#4
Väga sile masin tundub, hoia teda hästi. :cool2:

P.S. Natuke siiski täpsustaks: tegemist peaks olema 320E mudeliga ja kas see tuli mis vilgub kiirendamisel pole mitte ASR-i tuli?
Elektrooniline difrilukusti W 124 Mersul...........:question:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#5
ASD on võimalik. Kuigi sellel mudelil on ASR tunduvalt tõenäolisem.
...
#6
Võib olla ASD ehk jahh, kuid see pole ju elektrooniline.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#7
Tänud kõigile..!
Väga meeldiv seltskond siinRolleyes

ASD on asjal jah.. tegemist ei ole ASR`iga.. armatuuris on ASD märgutuli vähemalt.
#8
ASD kohta sain niipalju teada Wikipediast ,et antud lisa paigaldati kutsikate W201 2.5 16v mudelitele standardis.
Huvitaval kombel W124 lisade all seal sellest juttu ei ole tehtud.

Mercedes' ASD system was standard equipment on the 2.5-16v. The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%. It is not a traction control system however, and can only maximize traction rather than prevent wheel spin. Activation of the ASD system is indicated by an illuminating amber triangle in the speedometer.

Ehk keele mitteoskajatele -

Elektrooniliselt kontrollitud, hüdrauliliselt töötav seadeldis, mis käivitub automaatselt.. Blokeerib 15%-100% olenevalt vajadusest.. Tegemist ei ole veojõukontrolliga vaid tegemist on asjaga, mis teeb tagarataste pidamise maksimaalseks mitte ei takista papu põlemist.
ASD süsteemi sisselülimist on kujutatud armatuuris, spidomeetri keskel illumineeruva kolmnurkse kujutise näol..

Ja samamoodi see kujutis mul seal ka vilgub, kui seda vaja on.
#9
7mK Kirjutas:ASD kohta sain niipalju teada Wikipediast ,et antud lisa paigaldati kutsikate W201 2.5 16v mudelitele standardis.
Huvitaval kombel W124 lisade all seal sellest juttu ei ole tehtud.

Mercedes' ASD system was standard equipment on the 2.5-16v. The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%. It is not a traction control system however, and can only maximize traction rather than prevent wheel spin. Activation of the ASD system is indicated by an illuminating amber triangle in the speedometer.

Ehk keele mitteoskajatele -

Elektrooniliselt kontrollitud, hüdrauliliselt töötav seadeldis, mis käivitub automaatselt.. Blokeerib 15%-100% olenevalt vajadusest.. Tegemist ei ole veojõukontrolliga vaid tegemist on asjaga, mis teeb tagarataste pidamise maksimaalseks mitte ei takista papu põlemist.
ASD süsteemi sisselülimist on kujutatud armatuuris, spidomeetri keskel illumineeruva kolmnurkse kujutise näol..

Ja samamoodi see kujutis mul seal ka vilgub, kui seda vaja on.

Võin kinnitada, et ka reaalses elus asjalik lisa. Talvel nõuab head külgpidamisega rehvi autole, muidu paned nagu lehm libedal jääl p***e ees igal pool ja kui kast käigu alla ka peaks tõmbama siis :hoiatus: eriti suurematel kiirustel. Samas porist ja lumehangest saad palju hõlpsamalt välja kui mõlemad rattad sünkroonis kaapima hakkavad, tegelikult tuluke annab väga kiiresti märku kui veojõud korralikult maa külge ei taha jääda ning süsteem kaasa püüab aidata, polegi midagi imelikku, et näiteks talvel libedaga möödasõidu ajal kolmnurgaga lambike ära kustuda ei taha. Samas suvel, suurem velg + laiem rehv alla ja anna tuld palju tahad, kiirendus on nauditav, eriti selle 3,2 mootoriga :wink:
setud sõitsid seciga
#10
No siis on selge.. ma just mõtlesin selle peale, mis talvel saab:evil:

Tänud vastuse eest:eureka:
#11
Mul puudub ASD kogemus täielikult, kuid ASR-iga saab küll talvel sõidetud väga normaalselt ka suurema mootoriga, küll siis ASD-ga ka saab.

Ehh, esimene "kuus" oli mul ju üldse mõlemavaba ja elus olen, polnud midagi ületamatut V8 mootoriga sõita mitu talve.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#12
Nii..

VIN Decoder annab siis sellise vastuse

VIN WDB124
Model 320 E
Chassis 1240321B864584
Engine 104992 12 004203
Transmission 722369 03 790894
Order 0 4 236 70127
Approx. year 1994
Dealer Freiburg branch (236)  
Interior leather black or anthracite (261)  
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
rear axle with automatic limited slip differential (ASD)

281 trunk set, (280 SL)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)

291 airbag for front passenger
airbag for front passenger (с 01.10.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)

300 storage box in front tray (с 01.05.1988)

412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)

420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)

430 headrests in the rear (с 01.01.1977)

440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975)

531 automatic antenna (с 01.01.1963)

585 Behr air conditioner and electric window lifters (front doors) (с 01.04.1970)

591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)

620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

645 M+S tires (с 01.10.1963)

731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)

751 Becker radio Grand Prix 2000 vk RDS (с 01.06.1990 по 31.03.1994)

855 telephone TELE-AID, Nokia, D-net

Saab lisadest ka mingi pildi.
#13
Selline küsimus tekkis..

Kas Eestist kusagilt oleks võimalik leida Becker GP 2000 makile analoogset cdbox`i, nimelt siis 6cd oma.. äkki kellegil vedeleb kasutult?

Ühendus ots on täitsa olemas maki taga ja ees cd`boxi nupuke, mida vajutades näitab "NO CDS"

Makk on hea, mängib ilusti ja sobib kenasti auto interjööriga, parem säilitan originaalsust.

Kas see makk ühildub veel mõne teise cdboxiga?
#14
Ma arvan, et see nii kena auto väärib uusi pilte teemasse :bigsmile:
setud sõitsid seciga
#15
See auto on müüdud.

Võib lukku panna.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,199 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,069 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,801 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,031 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,560 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,141 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,485 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 53,722 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne