Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vibratsioon autos W221
#1
Tere, klubilised, ja häid pühi kõigile!
W221, S500, 2006a., tagavedu, ls 460 000 km.
Tavaliselt ma foorumisse oma auto probleemidest ei kirjuta, sest kõige lihtsam on minna teenindusse, kus professionaalid oskavad leida igasugustele probleemidele lahenduse. Kahjuks olen ma seekord õnnetul kombel sattunud olukorda, kus mind ei suudeta isegi teeninduses aidata. Kui professionaalidelt abi ei saa, siis mina, kui autode tehnilise poole pealt täielik võhik, alustan ise vea väljaselgitamist.
Kirjutan teile lühidalt, milles probleem. Auto käis hiljuti veermikuremondis, kus vahetati mingeid pukse ja hoobasid, kardaani leevendit ning tehti sillastend. Kui ma sain auto remondist tagasi, oli tekkinud vibratsioon. Vibratsioon on selline, et seda on tunda alates 90 km/h ja suurematel kiirustel. Vibratsioon ei ole pidev, see avaldub väga selgelt siis, kui vabastad gaasi. Kui vedu on taga püsikiirusehoidjaga, siis on vibratsioon imepisike või pole seda üldse (kui natukenegi on vedu taga). Kui kiirendad, siis samuti pole vibratsiooni, aga kui vabastad gaasi, tuleb kohe tuntav vibratsioon. Ehk vibratsioon on tunda siis, kui vedu pole taga.
Viisin auto tagasi teenindusse ja palusin neil auto uuesti üle vaadata. Kardaanist ei mainitud minu mäletamist mööda midagi, aga veljed võeti alt, pesti puhtaks, tasakaalustati ja pandi alla tagasi. Öeldi, et tagumised kaks velge on keevitatud ja suure tõenäosusega on veljed süüdlased. Samuti on pidurikettad kõverad, aga need on nii vähe kõverad, et peab täiega pidurdama, et vibreerimist tunda. Tavalise pidurdusega ei tunne midagi ja kõverad pidurikettad sellist vibratsiooni ei tekita. Kõik veljed vajasid lisaraskuseid, ehk siis polnud tasakaalus. Tõsi, veljed on keevitatud juba rohkem kui 10 aastat tagasi eelmise omaniku poolt, ja kaks aastat tagasi lasin ma ise veljed üle värvida. Siis tehti ka sirgendused ja kõik muu, et veljed oleksid kui uue väärised. Veljed on originaal AMG 19-tollised, viie kodaraga, nagu AMG kerepaketiga tavaliselt kaasas on. Veljed pole löökauke saanud. Kui läksin uuele proovisõidule, oli vibratsioon tõesti veidi väiksem, aga see uus vibratsioon, mida enne veermikuremonti ei olnud, on ikkagi alles. Ütlen ausalt, et see on väga häiriv. Sellise vibratsiooniga pole üldse mugav sõita.
Veermikus on uued mootori- ja käigukastipadjad, autol on uus Recros täielikult taastatud käigukast. Nagu ma juba mainisin, ei tohiks need asjad siin rolli mängida, sest vibratsioon tuli peale remonti. Seda ei olnud 100% enne. Pole võimalik, et keevitatud või kõverad veljed või pidurikettad hakkaksid just peale remonti rolli mängima.
Mina, kui auto kauge inimene, kipun arvama, et viga on kas kardaanis või differentsiaalis, kuid ka differentsiaal ei saa remondis iseenesest katki minna ja vibrama hakata. Diffris on iga teise hoolduse käigus õli vahetatud. 
Nüüd sooviksin Teilt, kallid klubilised, infot firmade kohta, kes tegelevad kardaanide tasakaalustamise ja kontrollimisega. Sooviksin firmat, kellel on vajalik tehnika ja oskused antud tööd teha. Alustaksin kardaanist, sest selle uus hind on 2000 €. Kui kardaan on välistatud, siis võtan veljed ette. Uued samasugused AMG veljed maksavad 4500 €. Samuti, kui keegi teab kohta, kus kvaliteetselt velgede sirgendamise ja kontrolliga tegeletakse, ootaksin ka nende firmade kontakte. Kui selgub, et veljed vajavad tõesti vahetust, siis suveks uued AMG veljed kuigi ma selles kahtlen.
Tänud vastamast!
Vasta
#2
Äkki käis kardaan neil keskelt lahti kui muhve vahetasid ja kui see märgi järgi tagasi ei pandatuleb vibra sisse. Olen pmal nahal tundnud seda ja iseloomustab teie pakutud vibra.Las kontrollivad et on märgijärgi ikka koos. See on küll elementaarne MB dega tegeleva asutuse puhul. Kuid kunagi ei tea.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
Keevitatud rattad ka teevad. Mul ka üks selline. Aga kui peale remonti tuli siis kahtlustaks muud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#4
Selline tähelepanek ka. Kas leevendid said originaalid voi b osad. Meelde nagu jäänud ja oma S ja CL panune originaalid. B- osa ei soovitatud siin kohal.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
(25-12-2024, 06:01 PM)siimruz Kirjutas: Selline tähelepanek ka. Kas leevendid said originaalid voi b osad. Meelde nagu jäänud ja oma S ja CL panune originaalid. B- osa ei soovitatud siin kohal.

Ma arvan, et B osa, sest hind oli 150€, originaal vaatasin on 400€
Mainisid, et keevitatud velg teeb ka vibra, seda ma usun aga kas ja kuidas ta seda gaasi vabastamisel ainult teeb? Velg vibraks ju koguaeg ? Mul on muidugi plaanis kindluse mõttes lüüa veljed ka teise samasuguse autoga ümber ja vaadata kas siis kaob vibratsioon.
Vasta
#6
Turbiin või kardaan.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(25-12-2024, 10:45 PM)Rolz Kirjutas: Turbiin või kardaan.

Turbiini ma muidugi välistaks kuna alles eelmine suvi kastis kõik uueks tehtud aga mine seda tea, alati võib uuesti katki minna Eusa_angel Õnneks sellel garantii verl olemas. Pigem ma arvan, et kardaan kuna selle kallal tööd tehti. Aga kas keegi siis ei tea Tallinnas firmat kes nendega tegeleb? Laseks üle kontrollida
Vasta
#8
No seda märki seal paika panna peaks iga elementaarne töökoda teha oskama. Seal on märgid või olid värviga märgistatud. Minul läks kogemata pool tiiru valesti ja meeletu vibra tuli sisse kui kiirus üle 80 km tunnis laks. Panin õigesse märki ja vobra kadunud.i
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#9
(25-12-2024, 05:15 PM)PriitKre Kirjutas: ...
W221, S500, 2006a., tagavedu, ls 460 000 km.
... Auto käis hiljuti veermikuremondis, kus vahetati mingeid pukse ja hoobasid, kardaani leevendit ning tehti sillastend. Kui ma sain auto remondist tagasi, oli tekkinud vibratsioon. Vibratsioon on selline, et seda on tunda alates 90 km/h ja suurematel kiirustel. Vibratsioon ei ole pidev, see avaldub väga selgelt siis, kui vabastad gaasi. Kui vedu on taga püsikiirusehoidjaga, siis on vibratsioon imepisike või pole seda üldse (kui natukenegi on vedu taga). Kui kiirendad, siis samuti pole vibratsiooni, aga kui vabastad gaasi, tuleb kohe tuntav vibratsioon. Ehk vibratsioon on tunda siis, kui vedu pole taga.
...

Kardaan vales nuudis kokku pandud, halvasti leevendi küljes või üldse halb/täiesti praak leevendi. Variant võib olla ka leevendi paigaldusel puhastamata jäänud flantsid, kus mingi pasatükk tõmbab veidi viltu.

"Viiesajase" mootoril on piisavalt jaksu, et keerata ka kehvemast materjalist leevendile pinget peale sedapalju, et viga kaoks. Aga vabalt veeredes võtab vibrava asendi.

Kõik muud asjad ei saa üleöö vibrama hakata. Ikka see, mida näpiti. Iseasi, kuidas saada töökoda seda tunnistama...  Mida võiks vaadata - kui sel leevendil on metallvõru ümber, siis see võib käest kukkumisel mõlki minna ja huvitavaid järelmeid anda. 

Kas tead, millise tootja/pakendaja leevendi külge sai?

Kardaan pöörleb sadu pöördeid minutis...

Veljed ja pidurikettad vibravad alati sõltuvalt pöörlemissagedusest, mootori vedu neile mõju ei avalda. Rehvidele võib avaldada, aga enamasti siiski mitte - köwer on ikka köwer, tallamisest hoolimata.
Vasta
#10
(26-12-2024, 09:30 AM)v6sa Kirjutas:
(25-12-2024, 05:15 PM)PriitKre Kirjutas: ...
W221, S500, 2006a., tagavedu, ls 460 000 km.
... Auto käis hiljuti veermikuremondis, kus vahetati mingeid pukse ja hoobasid, kardaani leevendit ning tehti sillastend. Kui ma sain auto remondist tagasi, oli tekkinud vibratsioon. Vibratsioon on selline, et seda on tunda alates 90 km/h ja suurematel kiirustel. Vibratsioon ei ole pidev, see avaldub väga selgelt siis, kui vabastad gaasi. Kui vedu on taga püsikiirusehoidjaga, siis on vibratsioon imepisike või pole seda üldse (kui natukenegi on vedu taga). Kui kiirendad, siis samuti pole vibratsiooni, aga kui vabastad gaasi, tuleb kohe tuntav vibratsioon. Ehk vibratsioon on tunda siis, kui vedu pole taga.
...

Kardaan vales nuudis kokku pandud, halvasti leevendi küljes või üldse halb/täiesti praak leevendi. Variant võib olla ka leevendi paigaldusel puhastamata jäänud flantsid, kus mingi pasatükk tõmbab veidi viltu.

"Viiesajase" mootoril on piisavalt jaksu, et keerata ka kehvemast materjalist leevendile pinget peale sedapalju, et viga kaoks. Aga vabalt veeredes võtab vibrava asendi.

Kõik muud asjad ei saa üleöö vibrama hakata. Ikka see, mida näpiti. Iseasi, kuidas saada töökoda seda tunnistama...  Mida võiks vaadata - kui sel leevendil on metallvõru ümber, siis see võib käest kukkumisel mõlki minna ja huvitavaid järelmeid anda. 

Kas tead, millise tootja/pakendaja leevendi külge sai?

Kardaan pöörleb sadu pöördeid minutis...

Veljed ja pidurikettad vibravad alati sõltuvalt pöörlemissagedusest, mootori vedu neile mõju ei avalda. Rehvidele võib avaldada, aga enamasti siiski mitte - köwer on ikka köwer, tallamisest hoolimata.
Kahjuks ei tea tootja nime aga originaal ta pole ma arvan, sest hind oli arvel 150€. Ma sain täna ühe firma mis kardaanidega tegeleb, lasen neil esimesel võimalusel üle vaadata. Ise olen sama meelt, et veljed ja kettad vibraksid koguaeg aga praegu on täiesti selgelt vibra siis kui gaasi vabastad.
Vasta
#11
Täna viisin auto Auto Cardan OÜ-sse. Hästi sõbralikud ja viisakad töölised olid ja auto võeti kohe ette. Hoiatati, et kõige mustema stsenaariumi korral läheb 530+ km. Ma ise arvestasin 2000€-ga Eusa_angel Kõigest 20 minutit hiljem juba helistati ning informeeriti mis kardaanil viga. Nagu ma olen öelnud siis ma pole auto tehikagaga just kõige suurem sõber ja ei mäleta neid täpseid nimesi aga mingid kummipuksid olid täiesti läbi, see rist keskel oli läbi, tugilaager päris vana jms. Öeldigi, et põhimõtteliselt enamus vaja välja vahetada. Läks 3,5 tundi ja helistati, et auto valmis. Arve oli 646€
Läksin kohe Tallinn-Narva maanteele ja vibra kadunud Eusa_clap Oli mõnus sõita kui auto jälle vaikne ja korras Icon_razz
Aitäh vastajatele Eusa_hand
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S350 kasti või DPF mure? 777 5 226 04-01-2025, 02:32 PM
Viimane postitus: Rolz
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 14 982 26-12-2024, 05:10 PM
Viimane postitus: Rolz
  W221 S320 esituled. Asjataja 7 329 09-11-2024, 03:31 PM
Viimane postitus: siimruz
  W221 android Asjataja 5 369 30-10-2024, 05:28 PM
Viimane postitus: Asjataja
  W221 elektriprobleem ktmduke 3 311 29-09-2024, 09:10 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esisilla kolks ktmduke 7 543 09-08-2024, 05:01 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esimene parem õhkamort Projekt1 1 449 07-06-2024, 07:09 AM
Viimane postitus: hellrix
  W221 õhkvedrustuse susin sigaelmar 2 473 18-05-2024, 10:15 AM
Viimane postitus: sigaelmar
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,381 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W221 2012 S klassil rool vibrab 2012 S klass 3 487 22-12-2023, 11:24 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne