Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER"
#41
Kas sa pead arvet ka rahalises mõttes, kui palju oled autole kulutanud?
Vasta
#42
Njah

Ma ei ole pidanud ei AMG ega selle BRABUSE puhul täpset arvepidamist. Aga mingeid suurusjärke olen omale pähe ikka salvestanud. Minu jaoks on see hobi ja see annab mulle palju energiat, et need hobikad korras oleks. Eks selle BRABUSE võib jagada kahte etappi. Esimene on elustamise etapp ja selle peale ongi läinud palju ja sellega sai ka arvestatud. Kuid täna on suuremalt jaolt elustamis protsess läbitud. On veel möned asjad, aga need ei ole hetkel elu tähtsad. Kannatab ajatada. 
  Teine etapp on parendsutööd ja need on nii ehk naa alati olnud teistlaadi ja ka silma ilu pakkuvamad.

Kui ma jämedalt ütlen, siis elustamis kulud on juba tugevalt ületanud ostu hinna. Aga mitte midagi üleloomulikku.

Teisest küljest sellist teist körvale nii ehk naa panna ei ole. Tavalist 500-st vist ei viitsiks nii ehitada. Aga sellel on minu jaoks mingi KIKK küljes nagu AMG-el. et põnev on.

Ja ma arvan et see on ka hea, et saab päästa ühe ägeda V8 sellest ajastust!

Seliseid ju enam juurde ei tehta.

Ja nende vanade V8 tega sõita on ikka äge. Teevad häält ja on ikka nagu suurte meeste autod!

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#43
Vahepeal ka siia mõned märked tegema.

Ilmad läksid ilusaks ja nüüd olen peamiselt ikka sõitmisega tegelenud. Ja sõidab see masin hästi. Loomulikult käib paraleelselt ka pisivigde kõrvaldamine ja parendamine. Samas ei ole neid tulnud juurde. Pigem ikka vanade nimekirjas olevate asjade kõrvaldamine. 
     Ära sai vahetatud juhipoolse tagumise ukse moodul. Vana moodul andis koguaeg veateadet, et seal on midagi valesti. Samas lülitas auto pidevalt selle ploki välja. Siis pidi kas kaitsmed korraks eemaldama või peale auto seiskamist möne ajapärast ta ärkas ellu, aga siis ta ka varsti ta välja lükkas. Ilmselt oli viga istme lüliti ahelas, sest kui seda näppisid, siis ta pani segast iste liikus vale pidi ja lüliti jäi kuidagi kinni alati. Sai uus kasutatud külge ja viga kadunud. 

   Viga näitab ka juhiukse peegli lülitis. Plaan see ka välja vahetada. Näiliselt nagu kõik töötab, aga miskit on seal vigane.

    Teise asjana sai ära värvitud see näritud servaga parempoolne esitiib.[Pilt: 95223-IMG_1748.jpeg]


SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#44
Sai külastatud nv Pärnut ja ei jätnud võimalust kasutamata saada Siimuga kokku.
Rääkisime juttu ja muljetasime. Kena masin ja no kõige magusam on ikka see väljalase....ma enne mõtlesin, et mul on päris mahlane aga sinu omaga võrreldes jätan auto pigem seisma  Icon_rolleyes Icon_razz

[Pilt: 56345-20240511_110824.jpg]
[Pilt: 29728-20240511_110841.jpg]
[Pilt: 88277-20240511_110858.jpg]
Vasta
#45
Kahepeale saaks asjaliku reg. nr. kokku! Tongue
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#46
Väga hea tähelepanek!
Kõrvalpõikena sain selle facebooki reg. nr. hangeldamise grupist...number is maksis 15 euri aga riigile pidin maksma mingi 200 ringis...ulmekas. Et kui keegi plaanib endale fantoomi küljest reg nr. hankida siis teadke ette, et krdima hea number peab ikka olema. Soodsam muidugi kui maksta 500 eur aga omajagu jamamist.
Vasta
#47
Kus juures pärnus sõidab üks valge GLE numbriga  55 AMG.

Aga natuke autost ka vahepeal. Tänud kasutajale kiluo vihjete eest tuledele. Tuled tellitud ja jõudsid ka kohale[Pilt: 64477-IMG_1797.jpeg]
Ja täitsa need mis vaja. Tunduvad suht üks ühele BRABUSE omadega.

Siis teiseasjana tegelesin selle peegli probleemiga. Aga lähemalt arvutiga uurides oli vigane hoops peeglimootor. Õnneks oli mul riiulis teine peegel olemas ja võtsin sealt mootori ning vahetasin ära. Nüüd viga kadunud ja üksiti ärkas ellu ka peegli isetumenev peegli klaas, ning nüüd püsib peegel ka mäluasendis alati paigas. Muidu oli nii, et peegel muutis aegajalt oma asendit.

Siis võtsin maha rooli[Pilt: 68554-IMG_1798.jpeg] ja see läheb nahatamisele, kuna rooli ühekülje nahk on ebameeldivalt kulunud ja määrib kergelt kätt.

Aga muidu sõidab hästi!

Tänud Roman piltide eest!

Tore oli kohata ja muljetada!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#48
Nii

BRABUSE Rool sai uue naha ja nüüd nagu uus! 

Senikaua kuni rool maas oli toimetasin ka AMG CL kallal ja ära sai käidu lihtsamal hooldusel. Alt ülevaatus ja mootori õli vahetus. Kahjuks tuleb tõdega et kui kohe oma käe järgi ikka kõike ei tee tuleb asju uuesti teha. Nüüd on ilmnenud, et eelmise omaniku poolt vahetatud vända simmer ikkagi hästi kergelt lekib. Samuti on järgi andud ka õlitaseme andur. Andur küll töötab aga isegi peale tihendi vahetust ta ikka hästi kergelt lekib. Sai uus originaal tellitud. Seda on ka enne olnud et andur ise hakkab lekkima. Ka eelmine omanik oli sellel tihendit vahetanud. Me ka eelmine aasta suurte tööde käigus vahetasime, aga nüüd on näha et ikka higine. Õnneks on need mõlemad lekked väga väga minimaalsed ja selle hooaja sõitmis ei sega. Aga järgmise hooaja algul tuleb ette võtta! 

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#49
Vända simmer on M113 tüüpviga, õnneks põhimõtteliselt ainuke.
Olen ka vahetanud ja tuleb vahetada kogu uue tagumise kaane, poltide jnje ehk kogu mudruga, kaas ise on hermeetikuga.
Mina võtsin kõik MB OEM tooted - tagumise kaas, kaane poldid, simmer, turbiini poldid, hooratta poldid.
Töömaht tundub suur, aga kui pole soolatatud auto, läheb see suht nobedalt tegelt.
Teistele julgustuseks üks foto ka.
[Pilt: 49294-5._Mootori_tagumine_vandasimmer_2.jpg]
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#50
Tänud Rolz!

Asi sinnamaale jõuab, siis räägin spetsialistiga ka läbi protsessi. Ma arvan ta suht teadlik sellest operatsioonist. Tegelikult on Brabus ka sama kohapealt niiske ja sealgi see töö meil veel ees.

Toimetame

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#51
Ajaviiteks tuulasin maailma foorumites ja uurisin seda BRABUSE raadio levi probleemi. Viga käes ja ka kõrvaldatud. Nüüd mängib perfektset köikki jaamu! 

Viga oli väga lihtne. Samas olin ise pinnapealne, kui laepolster maas oli oleksin võinud pistiku siis ära puhastada. Aga siis vaatasin visuaalselt et köik on ju korras. Tegelikkuses oli viga selles, et lae antenni minev pistik tahtis puhastust. Jälile jõudsin nii et raadio tööle ja siis käega pressisin lae polstrit ja voilaa Raadio ärkas ellu. Siis oli selge, et kui polstrit liigutad siis ka pistik liigub ja andis mingis asendis ühendust. Saab nimekirjast maha tömmata!

Nüüd ka möned küsimused selle tarbeks enne kui talvel esiosa renoveerima hakkan. Nimelt on sellel autol tehasest väljudes olnud Xenon tuled. Aga need esimese pövkonna omad, mitte luubid nagu faceliftil. Praegu on tal küljes luubid aga tavalised halogeenid. Need on sinna arvatavasti külge saanud koos BRABUSE kit-ga. Ma ei ole neid lahti võtnud, aga mulle tundub et need pole originaalid. Minu küsimus on see, et kui ma panen sinna külge facelifti luubiga Xenonid. Kas nad tööle hakkavad. Pistikud tunduvad visuaalselt samad. Kas SAM tulev info on erinev. Praegu töötab süsteem perfektselt. Näitab mul armatuuris ilusti kui esi pirn peaks läbi olema. Väga tahaks sinna neid Facelift xenon tulesid saada. Aga kui see on keerukas, siis jäävad halogeenid, lihtsalt pean nad korda tegema.

Kellel kogemust, siis kogun infot.

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#52
Vahepeal siis ka asjatatud masinate kallal. Must sai siis uue roolinaha ja vahepeal sai ka körguse andurid vahetatud. Kuid tolku pole olnud. See on vist saamas selle auto kiiksuks. Mingil hetkel suvalislet tambib level sensori vigasid. Ometi on kõik töökorras. Hetkel see sõitmist ei sega kuna airmatic peab ilusti öhku. See on sedasi ainult vahest. Plaanis on uuesti üle vaadata kaitsme karbis olevad juhtme ühendused ja kui see ka ei paranda olukorda, siis riiulis on mul kaks AIRMATICU aju teeme selle vahetuse vaatab kas aitab. Alati saab vana tagasi panna.

[Pilt: 82236-IMG_1854.jpeg]Valgel oli vahepeal ka pesupäev. Sai teda ka tuulutatud ja lapitatud.
Lisaks sai Valgel kõrvalistuja peatugi korda tehtud.Töö oli väga pisike, aga oluline. Nimelt olid lahti tulnud peatoe varred mootori ajami küljest. See tuli lihtsalt kerge jõuga tagasi pesasse suruda. Süsteem iseenesest lihtne.

Süda ei andnud rahu ja kuna ma olin tellinud ajaviiteks tuleklaasid, siis võtsin praegu ette musta esituled ja vahetasin ära tuleklaasid ja korrastasin tuled , puhastasin pistikud, et oleks vähe värskem. Aga sai teine päris hea. Ja praegu olen kahevahel kas hakkan hetkel neid ksenone sinna ette ehitama. eks näeb. peale tulede korrastamist ärkas ellu ka kõrguse regulaator. Nüüd kui auto käivitan siis tuled reguleerivad end korra üles alla. Arvestades tulede vanust on need sinna külge rännanud koos brabuse kitiga. Minu jaoks on arusaamatu miks nad halogeenid panid. Võibolla oli see kliendi soov.[Pilt: 59789-IMG_1879.jpeg][Pilt: 94492-IMG_1878.jpeg]
Lisaks sai siis veel tegeletud pisiasjadega. Vahetatud sai ühe tagumise käepideme defektiga kroom. Raadio töötab praegu perfektselt. Kuramuse hea on sõita. 
Muidugi sai veidi tuunitud ka, aga muidugi ainult kleebise baasilSmileSmileSmile
[Pilt: 26652-IMG_1880.jpeg]
Hetkel on seis päris hea. Masin on saanud peaaegu uue elu. Muidugi nimekirja veel natuke jätkub, aga need tööd ei ole enam ajakriitilised. Pigem pikas plaanis parendused( näiteks, roolilatt, mootori padjad, esistange, udutuled)

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#53
Seoses tuleklaaside vahetusega mustal avastasin, et tulede küljest on aastate jooksul irdunud kummi tihendid. Järele olid jäänud ainult nagad. Panin kohe ebayst hiinlaste toodangu tellimusse. Aga siis avastasime et need on veel ka originaalina saadaval. Seega tühistasin hiinlaste tellimuse ja külge said ikkagi originaalid. Tuled sai ka ära reguleeritud ja sisse pandud OSRAMI H 7 komplekt. Tuled näitavad nüüd väga hästi ja hetkel olen seisukohal, et tuled jäävad praegu nii nagu nad kunagi BRABUSE kiti lisamisega ka olnud on! Tuled ilusad helevalged.

[Pilt: 59253-IMG_1920.jpeg][Pilt: 43443-IMG_1921.jpeg][Pilt: 56588-IMG_1925.jpeg]

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#54
Kusjuures, ma ostsin ka need hiina kummid alguses ja ei istunud väga hästi ning natuke jäigad olid. Panin ka originaalid ikka asemele.
Vasta
#55
Peaaegu kuu möödas. Vahepeal igasugu tegevusi olnud ja väga palju pole hobikatega tegelenud. Kuid kohustuslikud iganädalased jalutuskäigud on nad saanud, kes siis suurema, kes väiksema kilometraasiga. Hea ja mönus on nendega toimetada. Kui valge AMG on olnud tavapärane, siis musta BRABUS-ega on olnud möned positiivsed suunad ja ka üks väike tagasilöök. Olen vist lahti saanud sellest roolilati kriginast. Nimelt mingiaeg tagasi ei andnud see mulle kusklit otsast rahu. Tellisin tagavaraks ka juba ühe vähe kasutatud lati. Aga kuna sild oli korda tehtud, reguleeritud ja isegi körgused ära kalibreeritud, siis väga ei tahtnud uuesti lahti lammutada. Roomasin alla ja tömbasin kummilutid maha kummaski otsas. Pilt oli selline koleda poolne. Hammasvööd oli väga kuivapoolsed ja sellise nagu roostekarva pruuni ollusega koos. Pesin nad korralikult puhtaks. Mingit roostet ma seal tegelikult ei näinud. Siis määrisin nad korralikult ära. Keerutasin ja siis jälle määrisin. Aega on läinud aga järelikult on määre nüüd kuhugi õigesse kohta ikkagi vahele jöudnud. Vaikseks on ta jäänud. Teine asi on olnud AIRMATIC. Peale seda ku ma panin tagasi selle vana originaal acelerator sensori vasakpoolse. Siis nüüd on olnud siiani rahulik. Loodan et jääb pidama.
  
   Aga negatiivne juhtun oli paar päeva tagasi, kui ühel hetkel ei avanenud enam tagaluuk. Mis kinni, see kinni. nuppu näppides oli kuulda sisinat ja mingi hetke pärast see kadus, kuna pump lülitas sektsiooni välja. Tegin, siis luugi juba selgeks öpitud nipiga lahti. Lammutasin luku välja ja selge ta oli keskluku acuator oli katki lennanud.[Pilt: 95349-IMG_2077.jpeg]
Pildil siis see must junn. Õnneks on seda võimalik restaureerida, kui membraan ja membraani juures olevad korpuse servad on veel terved. Seega sai see probleem suht kiire lahenduse ja nüüd töötab luuk jälle endiselt. Loomulikult oli mul ka olemas kaks tagavara lukku, kuid proovisin selle restaureerimise ära. Olen kindel et see on suht igavene ja nüüd annab seal enne mingi muu lüli järgi.

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#56
Aga miks luuk võtmest lahti ei keera?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#57
Seda ei ole joudnud selgeks teha. voti keerab aga millegi parast varrast ei liiguta. Aga luugi saab lahti ka väga lihtsalt teistmoodiSmileSmileSmile
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#58
Vahepeal aega läinud ja masinatega ka sõidetud. Liiguvad mõlemad hästi ja on täiesti erieva iseloomuga. Aga kuratlikult head. Selle mustaga on huvitav lugu, et lühikese aja jooksul on kaks korda olnud juhus kus mingi punt inimesi vajub ligi ja hakkab uurima ja pildistama. Ise olen muidugi eemal olnud kui see on juhtunud. Ühel korral olin abikaasga väli restoranis ja auto oli muidugi vaate ulatuses.  Ära sai tal vahetaud ka acceleratori andur ja vaatame kas nüüd veel veatab. Muidu kõik toimib. Sai käidud ka ülevaatusel, mille läbis puhtalt. Ülevaatuse mees küsis, et kas nüüd siis lähevad mustad numbrid külgeSmile
[Pilt: 57456-IMG_2110.jpeg][Pilt: 62566-IMG_2137.jpeg]

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#59
Muide, miks need tihendid otsa saavad?
Vastus on see lahustitega autode leotamine....
Üks soovitus veel, seoses ühe sõbra projektiga, mille käigus vahetasin panin F/L luugi ja hinged, võta ära need tagumise luugi alused/hingede ümbrisplastikud (need on tüüblitega ja tulevad ilma hinge eemaldamata maha) ja pese sealt alt puhtaks auto kere.
See on ulme, mis sinna muda sinna kogunenud on ajaga.
Tomatid saaks kasvama...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#60
Täiendan seda teemat ka vahepeal. Asjad toimetavad ja liiguvd muidu ilusti. Nüüd siis enne kui hooaeg lõppema hakkab hakkas Valge koer pirtsutama. Nimelt oma tavapäraselt iganädalaselt ringilt tulles oli ehmatus suur kui vasakult kapotialt hakkas korraga suitsu tulema. Hais oli ka imelik ja hakkasin arvama et miskit läks lühisesse. Lähemalt uurides selgus, et lekib hoopis üks plastmassist läbiviik ja tosool tilgub täpselt kollektori ja summuti peale.

Süüdlane on siis see [Pilt: 74765-1-a2208320015-28701540.jpeg]
Selle kohta Wikis ka täitsa seletus ja vahetus õpetus olemas. https://w220.wiki/WIS_20.20_Radiator,_Coolant_Hoses
Jupp ise maksab 15.- euri. See sai ka tellitud. Peab ära vahetama. Taganjärele mõeldes. Ma arvan et see lekkis juba enne. Sest kevadeise hoolduse aal ma nägin ka ühte tilka põhja plastiku peal. Aga siis me ei osanud seda üldse kahtlustada, kuna mingeid muid sümptome polnud. Aga ju see plastik sai siis otsa. Asub ta ju ka sellise kohapeal. Kuigi ma ei saa aru miks selline armegtu junn sinna sellise kohapeale üldse sobitatud on.

Siis teine asi mis kogemata näpuvahele jäi oli see[Pilt: 96629-s-l400.jpeg]

Lihtsalt vist kulundu. Õnneks seegi paarkümend eurikut. 

Kingituseks said mölemad suksud endale ka aksesuaareSmile [Pilt: 68378-IMG_2260.jpeg][Pilt: 83326-IMG_2264.jpeg]

Hetkel siis juppide ootel.

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,776 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,244 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,162 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,378 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,831 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,136 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 40,918 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz E55 AMG 2000a. Imre imre88 13 10,127 13-08-2018, 07:52 AM
Viimane postitus: imre88
Big Grin Mercedes-Benz C32 AMG W203 rauntz 39 44,716 26-10-2010, 12:04 AM
Viimane postitus: hr imre
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,887 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne